abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33331550
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef RATMEN het volgende:
Twas gezellig in de studio .

[afbeelding]

Sorry telefoon maakt geen mooiere foto's .
Als je ook foto's van Roel's onthaal hebt ben je voor mij de fotoking.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33331569
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Als je ook foto's van Roel's onthaal hebt ben je voor mij de fotoking.
niet alleen fotoking maar held van vele posters hier die in het ongewisse zitten
pi_33331575
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:44 schreef FuTilE het volgende:
Ahaha, nú alweer een website opgericht over het vertrek van Roel...

http://www.slyenergy.com/bigbrother.htm
nou dit vind ik nou wel weer een beetje sneu
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:53:37 #64
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33331580
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef cuall het volgende:

[..]

Nou meid dan kruip je toch lekker onder de wol. Of is het meer het afterparty-kater gevoel wat je hebt?

Ik voelt me ook wel een beetje vreemd, maar dat zal ook door toch wel wat slaapgebrek komen
Gewoon Cold Turkey gevoel samengemengd met een soort whiplash enzo
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_33331599
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef Pinball het volgende:

[..]

Daar wil ik bij zijn.
De Bond Tegen Het Vloeken maakt overuren, streams worden gestopt, vaker in de dagboekkamer dan in het bad... Ga! Zo! Maar! Door!
pi_33331607
* Foreverblue hoopt dat Ratmen nu een compleet streamverslag aan het schrijven is over de onthaal van Roel
pi_33331610
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef I_doubt het volgende:

[..]

[afbeelding]
liefffffff
pi_33331612
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

Je was daar?? Cool!!

Vertel.. hoe is Roel onthaald??
Zijn vrienden gingen aardig los in de studio. Dido en hij hebben elkaar net buiten het huis gezien en geknuffeld en gezoend. Hij is de studio ingehaald onder luid applaus en het eerste wat hij deed was naar Joost rennen, hem knuffelen en feliciteren.

Ik stond daarna in een VIP bar te borrelen en daar stond John de Mol. Hij keek niet blij en zijn telefoon stond roodgloeiend .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:54:54 #69
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33331617
ik begin echt afkickverschijnselen te krijgen geloof ik... Ik bedacht net dat ik dit einde van BB helemaal super had gevonden als Rob 2e was geworden....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33331618
Berichtje van onze vriend scanman om MW

Mijn nachtmerrie is uitgekomen.. Het gaatt ussen de twee mannen.

Waarom ik nog kijk, ik heb geen idee. Waarschijnlijk om te zien hoe blij Lieske is als ze familie en vrienden weer ziet.

En Roel was me net iets te hebberig door niet exit te willen, dus ik ben vanaf nu voor Joost als winnaar. Lieske wint toch niet meer.
Jolientje
pi_33331623
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:55:08 #72
65846 Bocaj
47th President.
pi_33331624
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue hoopt dat Ratmen nu een compleet streamverslag aan het schrijven is over de onthaal van Roel
Ik ook!
pi_33331645
Ik ben niet zo van de lange verslagen, sorry. Stel maar vragen, beantwoorden kan ik dan wel weer goed .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_33331647
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Zijn vrienden gingen aardig los in de studio. Dido en hij hebben elkaar net buiten het huis gezien en geknuffeld en gezoend. Hij is de studio ingehaald onder luid applaus en het eerste wat hij deed was naar Joost rennen, hem knuffelen en feliciteren.

Ik stond daarna in een VIP bar te borrelen en daar stond John de Mol. Hij keek niet blij en zijn telefoon stond roodgloeiend .
thnx

Vind je het gek John de Mol is zijn leven niet meer veilig (net als Hummie en Römer)
pi_33331653
quote:

[..]

Keeeeeeee... dus toch nog wel een goede ontvangst voor hem. Daar ben ik blij om... thx
pi_33331665
quote:

[..]

Hahaha, vraag me af wie er op zo'n moment belt...
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:56:51 #77
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_33331668
quote:

[..]

Hmm..zeker vanwege het einde met Roel dat mensen klachten hadden ofzo?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_33331674
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]

DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:57:18 #79
65846 Bocaj
47th President.
pi_33331679
quote:

[..]

Nog foto's gemaakt?
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:57:18 #80
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_33331680
Altijd goed nieuws, als Johnny niet blij kijkt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')