Als je ook foto's van Roel's onthaal hebt ben je voor mij de fotoking.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:49 schreef RATMEN het volgende:
Twas gezellig in de studio.
[afbeelding]
Sorry telefoon maakt geen mooiere foto's.
niet alleen fotoking maar held van vele posters hier die in het ongewisse zittenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je ook foto's van Roel's onthaal hebt ben je voor mij de fotoking.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:44 schreef FuTilE het volgende:
Ahaha, nú alweer een website opgericht over het vertrek van Roel...
http://www.slyenergy.com/bigbrother.htm
Gewoon Cold Turkey gevoel samengemengd met een soort whiplash enzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou meid dan kruip je toch lekker onder de wol. Of is het meer het afterparty-kater gevoel wat je hebt?
Ik voelt me ook wel een beetje vreemd, maar dat zal ook door toch wel wat slaapgebrek komen![]()
De Bond Tegen Het Vloeken maakt overuren, streams worden gestopt, vaker in de dagboekkamer dan in het bad... Ga! Zo! Maar! Door!quote:
Zijn vrienden gingen aardig los in de studio. Dido en hij hebben elkaar net buiten het huis gezien en geknuffeld en gezoend. Hij is de studio ingehaald onder luid applaus en het eerste wat hij deed was naar Joost rennen, hem knuffelen en feliciteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je was daar?? Cool!!
Vertel.. hoe is Roel onthaald??
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
* Foreverblue hoopt dat Ratmen nu een compleet streamverslag aan het schrijven is over de onthaal van Roel
thnxquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zijn vrienden gingen aardig los in de studio. Dido en hij hebben elkaar net buiten het huis gezien en geknuffeld en gezoend. Hij is de studio ingehaald onder luid applaus en het eerste wat hij deed was naar Joost rennen, hem knuffelen en feliciteren.
Ik stond daarna in een VIP bar te borrelen en daar stond John de Mol. Hij keek niet blij en zijn telefoon stond roodgloeiend.
Keeeeeeee... dus toch nog wel een goede ontvangst voor hem. Daar ben ik blij om... thxquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zijn vrienden gingen aardig los in de studio. Dido en hij hebben elkaar net buiten het huis gezien en geknuffeld en gezoend. Hij is de studio ingehaald onder luid applaus en het eerste wat hij deed was naar Joost rennen, hem knuffelen en feliciteren.
Ik stond daarna in een VIP bar te borrelen en daar stond John de Mol. Hij keek niet blij en zijn telefoon stond roodgloeiend.
Hahaha, vraag me af wie er op zo'n moment belt...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hmm..zeker vanwege het einde met Roel dat mensen klachten hadden ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[afbeelding]
DE WINNARES !!!!!!!!!!!!!!
Nog foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:54 schreef RATMEN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |