Slaap lekket Odiequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:27 schreef odie22 het volgende:
Ik ga naar me bedje , 4 maanden chronisch slaap te kort in halen, maar goed , morgen weekje vakantie![]()
is dat niet die gozer die BB5 verloren heeftquote:
Was het hier ook, maar ik had het geluk dat ik er meteen was bij het begin en pas daarvoor geregged dus scheelde welquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En nee hoor![]()
Maar kliekjes zijn onvermijdelijk helaas. Al vind ik het overal wel leuk![]()
Grrrrrr, je was weer snellerquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Lolita Lieske ga opzoeken, en dat zij in het Schuitendiep, naast de panne(n)koekenboot jammerlijk verdrinkt.
Ik denk dat ik Ing ga opzoeken en met haar even lekker ga uithuilen.
Daarna begin ik een actie: help Inge aan de 50 000 (dus nog 12 500 te gaan)![]()
Cuall, dus onder andere jij bent schuldig dat mijn vriendin zo laat naar bed toeging?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Jo malle dat heb ik mezelf toch aan gedaan, en ik heb echt een hele hartverwarmende nacht hier op Fok gehad, die ik niet had willen missen. Als je dan merkt hoe lief iedereen is ondanks alle scherpen uitspraken die er gedaan worden, nou dan krijg je toch het gevoel dat je hier wel echte cybervrienden hebt gevonden, mensen die het hart op de juiste plek hebben zitten![]()
Dus voel je niet schuldig, ik ben jullie dankbaar, ik ben een hele waardevolle ervaring rijker geworden![]()
Ik ben capmoe geworden geloof ikquote:
Tja nu de streams down zijn moeten we het doen met de streams van programma;squote:Op vrijdag 23 december 2005 00:43 schreef Manu82 het volgende:
wel interessant, de leugen regeert op www.uitzendinggemist.nl
volhouden flugel.. neem eenquote:
Dan ga je lekker naar bedje toequote:
Ach jee...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:44 schreef FuTilE het volgende:
Ahaha, nú alweer een website opgericht over het vertrek van Roel...
http://www.slyenergy.com/bigbrother.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |