En er gewoon elke dag hard aan snokken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef Ericjuh het volgende:
tevreden zijn met wat je hebt...
d'r zal vast geen ene dame afknappen op formaat.. en als dat zo is moet jij die dames niet hebben..
keb ergens keer gelezen dat het scheren van schaamhaar de penis laat vergroten.. maar weet niet zeker of dit het gewenste effect geeft!
Wat kun je er aan doen? -> Nietsquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef lycnix het volgende:
Ik heb vergeleken tot mijn vrienden een hele kleine piemel. ik durf niet met de deur open of buiten te plassen. ik zie er leuk uit maar ik durf vrouwen niet te benaderen. slap is hij 3 cm en stijf 13 cm. wat kan ik hier aan doen? is het tercht dat ik me onzeker voel? tips? ik hoor het wel!
bedankt,
dus in slappe toestand lijkt het meer op een kutje...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef lycnix het volgende:
slap is hij 3 cm en stijf 13 cm.
Tjonge, wat voor infantiel mannetje ben jij?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef laffer het volgende:
[..]
dus in slappe toestand lijkt het meer op een kutje...
en in stijve toestand meer op een kutje met een puist erop![]()
neem borstvergroting en ga als meisje door het leven dan!!![]()
Als je er mee gaat prikken op haar clit moet het wel lukken iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
13 centimeter is niet te klein om een vrouw genot te bezorgen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
Als je er mee gaat prikken op haar clit moet het wel lukken idd.
Ik neem niet aan dat hij 4-jarige kinderen wil neuken hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]13 cm is ongeveer de diepte van een vagina. Heel adequaat dus.
das bij volwassen vrouwen, vagina is 10-15 cm diepquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat hij 4-jarige kinderen wil neuken hoor...
Kasta, hou je eens in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:
Ik neem niet aan dat hij 4-jarige kinderen wil neuken hoor...
Pleurisvagina's; dan kan ik hem er maar half inhangenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das bij volwassen vrouwen, vagina is 10-15 cm diep
idd, en vind sowieso de dikte dan nog belangrijker dan de lengte, maar ik zit echt niet met me meetlat in bed het op t meten hoor, als ie maar goed werkt dan vind ik het bestquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, doe eens niet van die flauwe reacties. En ook altijd weer kerels die flauw doen hierover. Vrouwen zijn een stuk minder geboeid door de dimensies van een pik.
Nou, als je het niet heel erg vindt, heb ik toch graag een stuk vlees wat 'gezellig' aan de maat is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, doe eens niet van die flauwe reacties. En ook altijd weer kerels die flauw doen hierover. Vrouwen zijn een stuk minder geboeid door de dimensies van een pik.
Duhuh, wie denk je dat er meer verstand heeft van pikken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef lycnix het volgende:
Ik heb vergeleken tot mijn vrienden een hele kleine piemel. ik durf niet met de deur open of buiten te plassen. ik zie er leuk uit maar ik durf vrouwen niet te benaderen. slap is hij 3 cm
quote:en stijf 13 cm
Niets. Enigszins te compenseren door excellente beftechniekenquote:. wat kan ik hier aan doen?
Jaquote:is het tercht dat ik me onzeker voel?
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
idd, en 25 cm past er toch nooit bij mij in, dus hij hoeft van mij echt niet langer dan 15 cm te zijn, doet alleen maar zeer als ze zo lang zijn, want dan stoten ze meestal hard tegen baarmoederwand aan en dat vind ik niet echt prettig gevoelquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd, ik let er nooit echt op. Als de seks lekker is, dan is d seks lekker. Heb nog nooit een correlatie ontdekt tussen penislengte en al dan niet goeie seks. Ik heb liever een kerel met 10 cm die weet hoe hij me gek moet maken dan een kerel met 25 cm die alleen maar egocentrisch bezig is. Ofzo.
Ik heb liever een kerel met 25 cm die weet hoe hij me gek moet maken. Waarom is het nou of ofquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd, ik let er nooit echt op. Als de seks lekker is, dan is d seks lekker. Heb nog nooit een correlatie ontdekt tussen penislengte en al dan niet goeie seks. Ik heb liever een kerel met 10 cm die weet hoe hij me gek moet maken dan een kerel met 25 cm die alleen maar egocentrisch bezig is. Ofzo.
Hij vraagt om meningen en of zijn onzekerheid terecht is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, kappen hiermee. Vind ik niet tof.
Voor een man zelf lijkt het me weinig uitmaken of zijn pik 10 of 25 cm is... Bij rukken maakt het in elk geval geen ruk uit. Het enige waarbij het uit zou kunnen maken, is de seks. Ik heb tot nu toe allemaal kerels gehad met een gemiddelde maat (en 13 zit tegen het gemiddelde aan) en de een was geweldig en de ander pet. De maat is niet de beslissende factor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
Duhuh, wie denk je dat er meer verstand heeft van pikken?
Degene die er 24 uur per dag mee rondloopt, of degene die hem af en toe lafjes in haar mond laat hangen?
Dat 'ofzo' staat er niet voor niks.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:02 schreef Xennia het volgende:
Ik heb liever een kerel met 25 cm die weet hoe hij me gek moet maken. Waarom is het nou of of![]()
Er is een subtiel verschil tussen 'je mening geven' en 'iemand afzeiken'.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:
Hij vraagt om meningen en of zijn onzekerheid terecht is.
en dat is dus niet teercht, want 13 cm is een heel gemiddelde maat voor een stijve penisquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hij vraagt om meningen en of zijn onzekerheid terecht is.
Verkapt kijk-mij-eens-maagd-zijn postquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pleurisvagina's; dan kan ik hem er maar half inhangen.
Hoi heiden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe allemaal kerels gehad met een gemiddelde maat
Jij bent nog nooit echt fatsoenlijk doorgeneukt hé?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-maagd-zijn post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |