En er gewoon elke dag hard aan snokken.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef Ericjuh het volgende:
tevreden zijn met wat je hebt...
d'r zal vast geen ene dame afknappen op formaat.. en als dat zo is moet jij die dames niet hebben..
keb ergens keer gelezen dat het scheren van schaamhaar de penis laat vergroten.. maar weet niet zeker of dit het gewenste effect geeft!
Wat kun je er aan doen? -> Nietsquote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef lycnix het volgende:
Ik heb vergeleken tot mijn vrienden een hele kleine piemel. ik durf niet met de deur open of buiten te plassen. ik zie er leuk uit maar ik durf vrouwen niet te benaderen. slap is hij 3 cm en stijf 13 cm. wat kan ik hier aan doen? is het tercht dat ik me onzeker voel? tips? ik hoor het wel!
bedankt,
dus in slappe toestand lijkt het meer op een kutje...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef lycnix het volgende:
slap is hij 3 cm en stijf 13 cm.
Tjonge, wat voor infantiel mannetje ben jij?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:52 schreef laffer het volgende:
[..]
dus in slappe toestand lijkt het meer op een kutje...
en in stijve toestand meer op een kutje met een puist erop![]()
neem borstvergroting en ga als meisje door het leven dan!!![]()
Als je er mee gaat prikken op haar clit moet het wel lukken iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
13 centimeter is niet te klein om een vrouw genot te bezorgen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
Als je er mee gaat prikken op haar clit moet het wel lukken idd.
Ik neem niet aan dat hij 4-jarige kinderen wil neuken hoor...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]13 cm is ongeveer de diepte van een vagina. Heel adequaat dus.
das bij volwassen vrouwen, vagina is 10-15 cm diepquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat hij 4-jarige kinderen wil neuken hoor...
Kasta, hou je eens in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:
Ik neem niet aan dat hij 4-jarige kinderen wil neuken hoor...
Pleurisvagina's; dan kan ik hem er maar half inhangenquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das bij volwassen vrouwen, vagina is 10-15 cm diep
idd, en vind sowieso de dikte dan nog belangrijker dan de lengte, maar ik zit echt niet met me meetlat in bed het op t meten hoor, als ie maar goed werkt dan vind ik het bestquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, doe eens niet van die flauwe reacties. En ook altijd weer kerels die flauw doen hierover. Vrouwen zijn een stuk minder geboeid door de dimensies van een pik.
Nou, als je het niet heel erg vindt, heb ik toch graag een stuk vlees wat 'gezellig' aan de maat is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, doe eens niet van die flauwe reacties. En ook altijd weer kerels die flauw doen hierover. Vrouwen zijn een stuk minder geboeid door de dimensies van een pik.
Duhuh, wie denk je dat er meer verstand heeft van pikken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef lycnix het volgende:
Ik heb vergeleken tot mijn vrienden een hele kleine piemel. ik durf niet met de deur open of buiten te plassen. ik zie er leuk uit maar ik durf vrouwen niet te benaderen. slap is hij 3 cm
quote:en stijf 13 cm
Niets. Enigszins te compenseren door excellente beftechniekenquote:. wat kan ik hier aan doen?
Jaquote:is het tercht dat ik me onzeker voel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |