http://www.family7.nl/?item=programmeringquote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Pumatje het volgende:
mijngod, dat ook al.. wanneer komt dat nog meer?
jaaaa die knakkerquote:Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef Quarks het volgende:
[..]
http://www.family7.nl/?item=programmering
Het heet: Leugens in de lesboeken.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Ook een mooi lomp stukje film trouwesDid we land on the moon. Iemand die beweert dat de apollo wel met astronauten gelanceerd werd maar dat ze in een baan om de aarde bleven. Er wordt ff handig vergeten dat bijv de apollo 8 prachtig te zien was in de nachtelijke hemel boven hawaii terwijl de hoofdmotor van de CSM ontbrandde om in een baan richting de maan te komen.
Jullie maken beide dezelfde fout, namelijk jullie nemen aan dat de "believers" ook daadwerkelijk kijken naar bewijs en logische feitenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef Pumatje het volgende:
to bad we have carbon dating these days sucker.........
Volgens mij generaliseer jij in deze post meer, dan menigeen die jij benadeeltquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Pumatje het volgende:waaaarrrooom zijn amerikan zo ontzettend debiel dan..?
Volgens mij staat in elke bijbel wel dat elk mens gelijk is toch.. of iets dat hetzelfde zegt als vorige.
waarom is daar apartheid nog zo kort geleden dan ? Dat druist nogal tegen hun geloven in god heeft alles gemaakt theorie in, ik bedoel.. ze kunnen er wel dooheen drammen dat in alle bio boeken komt te staan dat darwins theorie niet mogelijk is maar ze hebben wel in de moderne 20e eeuw 50 jaar lang volgehouden dat blanken meer recht hebben dan zwarten in het alledaagse leven
![]()
het gaat daar echt niet goed.
en wat jij zegt, ze geloven feiten niet.. het ziet er zo naar uit omdat god dat wilde, ja zo kan ik ook een theorie beginnen![]()
Behalve dan dat de russen (en andere landen ) ook meekeken en luisteren. En hen viel niets op. Houd er rekening mee dat de signalen wel van de maan moeten komen en niet ergens anders vandaan, want dat hebben ze zo door.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef st0mpie het volgende:
Geinige discussie, alle 6 pgn gelezen, vind t zowiezo knap dat men het over een "pan" camera heeft.
"22) With more than a two second signal transmission round trip, how did a camera pan upward to track the departure of the Apollo 16 LEM?
In het kort: men telt af, bij 2 seconden te gaan drukt men op aarde op de "pan camera"-knop, zodat deze bij 0 begint te draaien, precies als de lander opstijgt."
een pan beweging is horizontaal en een tilt beweging vertikaal, het is dus een tilt beweging.
Verder is de discussie net zo krankzinnig als t onderwerp zelf,denk dat je geen pionier maar een krankzinnige bent als je een toestel ongetest op de maan laat landen. voor mij t zelfde als een ferrari volgas geblindoekt inparkeren. De kans op een fake is niet onwaarschijnlijk,je praat over Amerika en daar liggen de belangen enigzins anders als hier in t polderlandje.Misschien hadden ze idd fake materiaal achterhanden.Zou ik ook doen denk ik . Mwa ,prachtshit dus
Wederom iemand met niet genoeg kennis om een goede mening te vormen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef st0mpie het volgende:
Verder is de discussie net zo krankzinnig als t onderwerp zelf,denk dat je geen pionier maar een krankzinnige bent als je een toestel ongetest op de maan laat landen. voor mij t zelfde als een ferrari volgas geblindoekt inparkeren. De kans op een fake is niet onwaarschijnlijk,je praat over Amerika en daar liggen de belangen enigzins anders als hier in t polderlandje.Misschien hadden ze idd fake materiaal achterhanden.Zou ik ook doen denk ik . Mwa ,prachtshit dus
Er hadden voor Apollo 11 al diverse sondes een zachte landing op de maan gemaakt, volgens dezelfde techniek die de Apollo maanlander gebruikte.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef st0mpie het volgende:
...
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sterker nog, de maan zelf bestaat niet eens. http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm
Hier staat wat anders :quote:
Geweldig!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sterker nog, de maan zelf bestaat niet eens. http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm
ik heb zelf ook weleens gedacht om zo'n bullshit site te launchen, kijken hoeveel mensen compleet achterlijk zijn en je uit de duim gezogen onzin geloven. Moet alleen nog even een onderwerp bedenken. Misschien iets dat de overheid ons allemaal onder controle houdt door zuurstof in de atmosfeer te pompen, met als gevolg dat we constant verdoofd zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef Puur het volgende:
Dit is echt een bizar bericht met een bizarre timing.
Voor mij is het verhaal nu wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |