abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 20:58:15 #276
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34626446
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Pumatje het volgende:
mijngod, dat ook al.. wanneer komt dat nog meer ?
http://www.family7.nl/?item=programmering
Het heet: Leugens in de lesboeken.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:37:30 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34682144
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:58 schreef Quarks het volgende:

[..]

http://www.family7.nl/?item=programmering
Het heet: Leugens in de lesboeken.
jaaaa die knakker Wat kan die snoeihard liegen zeg in die lezingen van hem. Echt lomp.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:46:19 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_34682442
Ook een mooi lomp stukje film trouwes Did we land on the moon. Iemand die beweert dat de apollo wel met astronauten gelanceerd werd maar dat ze in een baan om de aarde bleven. Er wordt ff handig vergeten dat bijv de apollo 8 prachtig te zien was in de nachtelijke hemel boven hawaii terwijl de hoofdmotor van de CSM ontbrandde om in een baan richting de maan te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_34707643
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Ook een mooi lomp stukje film trouwes Did we land on the moon. Iemand die beweert dat de apollo wel met astronauten gelanceerd werd maar dat ze in een baan om de aarde bleven. Er wordt ff handig vergeten dat bijv de apollo 8 prachtig te zien was in de nachtelijke hemel boven hawaii terwijl de hoofdmotor van de CSM ontbrandde om in een baan richting de maan te komen.
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef Pumatje het volgende:
to bad we have carbon dating these days sucker.........
Jullie maken beide dezelfde fout, namelijk jullie nemen aan dat de "believers" ook daadwerkelijk kijken naar bewijs en logische feiten
C14 datering? fake, of dusdanig door god "gemaakt" dat het geeft wat je wilt zien, niet de waarheid.
Ontbranding motor CSM? uhhh.. ook fake en in een studio gemaakt.

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:18:29 #280
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_34710086
waaaarrrooom zijn amerikan zo ontzettend debiel dan..?

Volgens mij staat in elke bijbel wel dat elk mens gelijk is toch.. of iets dat hetzelfde zegt als vorige.

waarom is daar apartheid nog zo kort geleden dan ? Dat druist nogal tegen hun geloven in god heeft alles gemaakt theorie in, ik bedoel.. ze kunnen er wel dooheen drammen dat in alle bio boeken komt te staan dat darwins theorie niet mogelijk is maar ze hebben wel in de moderne 20e eeuw 50 jaar lang volgehouden dat blanken meer recht hebben dan zwarten in het alledaagse leven

het gaat daar echt niet goed.

en wat jij zegt, ze geloven feiten niet.. het ziet er zo naar uit omdat god dat wilde, ja zo kan ik ook een theorie beginnen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:13:26 #281
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_34718246
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef Pumatje het volgende:
waaaarrrooom zijn amerikan zo ontzettend debiel dan..?

Volgens mij staat in elke bijbel wel dat elk mens gelijk is toch.. of iets dat hetzelfde zegt als vorige.

waarom is daar apartheid nog zo kort geleden dan ? Dat druist nogal tegen hun geloven in god heeft alles gemaakt theorie in, ik bedoel.. ze kunnen er wel dooheen drammen dat in alle bio boeken komt te staan dat darwins theorie niet mogelijk is maar ze hebben wel in de moderne 20e eeuw 50 jaar lang volgehouden dat blanken meer recht hebben dan zwarten in het alledaagse leven

het gaat daar echt niet goed.

en wat jij zegt, ze geloven feiten niet.. het ziet er zo naar uit omdat god dat wilde, ja zo kan ik ook een theorie beginnen
Volgens mij generaliseer jij in deze post meer, dan menigeen die jij benadeelt
pi_34844062
Geinige discussie, alle 6 pgn gelezen, vind t zowiezo knap dat men het over een "pan" camera heeft.

"22) With more than a two second signal transmission round trip, how did a camera pan upward to track the departure of the Apollo 16 LEM?
In het kort: men telt af, bij 2 seconden te gaan drukt men op aarde op de "pan camera"-knop, zodat deze bij 0 begint te draaien, precies als de lander opstijgt."

een pan beweging is horizontaal en een tilt beweging vertikaal, het is dus een tilt beweging.

Verder is de discussie net zo krankzinnig als t onderwerp zelf,denk dat je geen pionier maar een krankzinnige bent als je een toestel ongetest op de maan laat landen. voor mij t zelfde als een ferrari volgas geblindoekt inparkeren. De kans op een fake is niet onwaarschijnlijk,je praat over Amerika en daar liggen de belangen enigzins anders als hier in t polderlandje.Misschien hadden ze idd fake materiaal achterhanden.Zou ik ook doen denk ik . Mwa ,prachtshit dus
pi_34844780
Ik verneuk er vast het hele topic mee, maar ik kan het niet laten me af te vragen wat die C-Rock op zou brengen als je 'm op E-Bay zou zetten
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:27:18 #285
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_34845056
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:01 schreef st0mpie het volgende:
Geinige discussie, alle 6 pgn gelezen, vind t zowiezo knap dat men het over een "pan" camera heeft.

"22) With more than a two second signal transmission round trip, how did a camera pan upward to track the departure of the Apollo 16 LEM?
In het kort: men telt af, bij 2 seconden te gaan drukt men op aarde op de "pan camera"-knop, zodat deze bij 0 begint te draaien, precies als de lander opstijgt."

een pan beweging is horizontaal en een tilt beweging vertikaal, het is dus een tilt beweging.

Verder is de discussie net zo krankzinnig als t onderwerp zelf,denk dat je geen pionier maar een krankzinnige bent als je een toestel ongetest op de maan laat landen. voor mij t zelfde als een ferrari volgas geblindoekt inparkeren. De kans op een fake is niet onwaarschijnlijk,je praat over Amerika en daar liggen de belangen enigzins anders als hier in t polderlandje.Misschien hadden ze idd fake materiaal achterhanden.Zou ik ook doen denk ik . Mwa ,prachtshit dus
Behalve dan dat de russen (en andere landen ) ook meekeken en luisteren. En hen viel niets op. Houd er rekening mee dat de signalen wel van de maan moeten komen en niet ergens anders vandaan, want dat hebben ze zo door.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_34846967
maar met die pan camera had ik wel gelijk, lekker puuh
pi_34891502
quote:
Wederom iemand met niet genoeg kennis om een goede mening te vormen.

Hoe kom je erbij dat er geen testen hebben plaats gevonden voordat men daadwerkelijk op de maan stond?

Alles is, in zoverre mogelijk, vooruit getest. Van de raketten tot dockingen, van eventuele ruimtewandelingen tot zelfs de landing toe.
Er zijn zat beelden te vinden van "maanlanders" die getest worden, echter omdat de omstandigheden anders zijn hier op aarde, is het geheel niet 100% na te bootsen. Dat is wat pionier zijn betekent.
De eerste vlucht over de atlantische oceaan is ook niet van te voren voor 99% gedaan, weer terug gevlogen en daarna voor het echie gedaan...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_34891566
ivm NASA

8/2/06 Censurerende medewerker van NASA opgestapt

Een in opspraak gekomen 24-jarige medewerker van de public relations dienst van het ruimtevaartbureau NASA heeft dinsdag ontslag genomen, zo heeft de gezaghebbende krant New York Times (NYT) woensdag bericht. De zaak draait onder meer rond de toegang van journalisten tot een vooraanstaande NASA-wetenschapper die zegt dat hij onder druk wordt gezet om zijn uitlatingen over de klimaatwijziging te minimaliseren. Bovendien heeft de opgestapte medewerker niet het diploma dat op zijn curriculum vitae stond.

Toegang beperken
De door George Bush benoemde George Deutsch, had volgens de NYT medewerkers gezegd de toegang van verslaggevers tot onder andere topklimatoloog James Hansen te beperken. Hansen vertrouwde de krant eerder toe dat de NASA en het Witte Huis hem onder druk zetten om zijn publieke uitspraken inzake klimaatverandering te milderen.

De opgestapte medewerker zou ook wetenschappelijke publicaties hebben veranderd.

Bush
Deutsch werkte eerder voor het herverkiezingsteam van Bush en belandde dan als tekstschrijver bij de voorlichtingsdienst van de NASA.

Zijn ontslag komt er volgens de NYT op een ogenblik dat de NASA zijn beleid in verband met het communiceren van wetenschap naar het publiek toe aan het herzien is. Die herziening is bevolen door administrateur-generaal Mike Griffin na een week waarin talrijke vorsers en medewerkers van de PR dienst tegenover de krant melding maakten van politieke druk om zaken die niet goed liggen in het Witte Huis, in het bijzonder de opwarming van de planeet, te milderen of op te smukken.

Open communicatie
Het ontslag kwam er op dezelfde dag dat de A&M Universiteit in Texas ontkende dat Deutsch een baccalaureaat in de journalistiek heeft, wat nochtans op zijn CV stond.

Een woordvoerder van de NASA weigerde tegenover de NYT in verband met Deutsch "persoonlijke aangelegenheden" te becommentariëren. Wel bevestigde hij dat het Amerikaanse ruimtevaartbureau zijn communicatie herziet met het oog op "open en volledige communicatie".
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:19:30 #289
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_34954643
quote:

...

Er hadden voor Apollo 11 al diverse sondes een zachte landing op de maan gemaakt, volgens dezelfde techniek die de Apollo maanlander gebruikte.
Het enige verschil was het gewicht, de handmatige bestuurbaarheid van het laatste stukje en de mogelijkheid om weer op te stijgen.

De laatse 15 km landing was ook het enige wat nog niet gerepeteerd was, de rest was al comleet door Apollo 10 uitgevoerd.

Zolas je hier http://home.planet.nl/~eling037/landing.htm kunt horen was dat voor iedere betrokkene een spannend stukje.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nieuwschierig op 10-02-2006 23:25:45 ]
Wie dit leest is gek
pi_35000319
Sterker nog, de maan zelf bestaat niet eens. http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_36163941
Hey Guys (en Girls natuurlijk),

Ik heb jullie een tijdje gevolgd met al jullie argumenten en tegenargumenten, en daar ik jullie best wel slim en kritisch vond, heb ik me geregistreerd om een beetje mee te denken.

Ik zat nl. als klein meisje ook bij mijn pappie op schoot in juni '69, en was -met en door hem- behoorlijk onder indruk.

Maar nu ik zelf kinderen heb met en aan wie ik geschiedenis moet leren, zal de waarheid boven water komen!

Ik ben nog steeds tamelijk sceptisch maar neig naar de 'er is iets heel vreemds gebeurd' stelling. En met alle respect, er is naar mijn mening nog geen enkel echt wetenschappelijk en doorslaggevend bewijs voor de hoax, ondanks alle videootjes en foto's die ik gezien heb. Helaas! Na 37 jaar !!

En als er eens een bijna-bewijs is voor de ' nooit op de maan geweest' - theorie, dan is dat ten koste van de 'we zijn er door ET weggejaagd ' - theorie..... en vice versa. Dilemma dus!

Ik heb echter een andere invalshoek die ik eens aan jullie wilde voorleggen:

De psychologische!

In de weinige interviews die ik van Armstrong, Aldrin en anderen heb gezien, lijken het stuk voor stuk gekwelde mannen. GEKWELDE ! Ze zitten bijna te grienen, worden aggrssief, zijn gedeprimeerd, nors, chagrijnig en getraumatiseerd. Jet lijkt alsof ze een enorme psychische last met zich meedragen, door hun geheimhoudingsplicht natuurlijk.

Vraag:

Zijn er psychologen onder jullie die hier eens op willen inspringen?

Hoe reageert een man die op de MAAN is geweest? Gekweld, getraumatiseerd, nors, gedeprimeerd?

Mijn lekenverstand zegt van niet, maar dat is alles. Allicht kunnen psychologen er veel meer van maken.

OK Guys en Girls, een psychoanalyse dus graag!

Hoeft niet op deze prachtige zondag, mag ook later, maar ik moet de waarheid boven tafel hebben binnen niet al te lange tijd! We zijn al veel te lang ver -je -weet- wel-d!
  zondag 19 maart 2006 @ 12:57:22 #292
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_36165229
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sterker nog, de maan zelf bestaat niet eens. http://www.revisionism.nl/Moon/The-Mad-Revisionist.htm

Geweldige site....

Ik ben om
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_36165894
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:57 schreef teamlead het volgende:

[..]

Geweldige site....

Ik ben om
Hier staat wat anders :

Onze Maan is een Kunstmaan : met allerlei geheims binnenin .
http://www.2012.com.au/Inside%20the%20Moon.html

Your Moon is a unique construction. Before it sustained severe battle damage, it had a thick, Earth-like atmosphere and several oceans and seas. Scattered across these seas were many small landmasses where reptilian and dinosaurian engineers created an eco-system similar to ones found on moons in any human-stewarded solar system. The aim behind this terra-forming was to disguise the true purpose of this sphere: beneath this veneer, the Anchara Alliance had constructed a metallic globe out of a special titanium alloy whose special properties could not only greatly magnify the cloaking shield around the main weapons and control stations found in its core, but also maintain the illusion of the Moon as a benign and quite natural satellite. Its interior housed 16 levels containing laboratories, control centers, and 24 major weapon stations. When the Galactic Federation battle planet blasted the Anchara headquarters, this 'moon' fired upon and caused major damage to our battle planet. In the ensuing retaliation, this battle moon was severely damaged and thrown into an orbit between Mars and Earth.
pi_36168998
quote:
Geweldig!

"There is no mention of the moon in the English language prior to the year 1066. This is a proven fact."

zondag 19 maart 2006 @ 18:03:27 #295
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36173503
kheb ze ff gemaild, ik wil die 100.000 dollar wel hebben
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36175684
quote:
ik heb zelf ook weleens gedacht om zo'n bullshit site te launchen, kijken hoeveel mensen compleet achterlijk zijn en je uit de duim gezogen onzin geloven. Moet alleen nog even een onderwerp bedenken. Misschien iets dat de overheid ons allemaal onder controle houdt door zuurstof in de atmosfeer te pompen, met als gevolg dat we constant verdoofd zijn
  zondag 19 maart 2006 @ 19:38:38 #297
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_36176430
whoops... Nevermind

[ Bericht 87% gewijzigd door Electro-Worm op 19-03-2006 20:22:09 ]
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_40821969
Originele opnamen eerste maanlanding zoek

Uitgegeven: 15 augustus 2006 06:36
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2006 07:07

WASHINGTON - De originele beeldopnamen van de eerste maanlanding zijn zoek. De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA probeert de tapes van 20 juli 1969 al ruim een jaar te vinden, maar zonder succes. Dat liet een NASA-woordvoerder maandag weten.

Op de tapes staat onder meer de destijds door miljoenen televisiekijkers bekeken wandeling van Neil Armstrong op de maan. Ook zijn beroemde uitspraak "een kleine stap voor de mens, een gigantische sprong voor de mensheid" is te horen.

NASA bezit kopieën van het verdwenen materiaal. Die bestaan onder meer uit opnamen van oude televisie-uitzendingen, die echter van slechtere kwaliteit zijn dan de originele banden. Volgens de zegsman is het mogelijk dat zelfs als de magnetische tapes weer opduiken, ze wegens achteruitgang van de kwaliteit niet meer afspeelbaar zijn. In totaal is NASA zevenhonderd dozen met materiaal van de verscheidene Apollo-missies kwijt. nu.nl

Uhm, toeval?
pi_40844405
Dit is echt een bizar bericht met een bizarre timing.

Voor mij is het verhaal nu wel duidelijk.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:25:41 #300
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40851564
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:48 schreef Puur het volgende:
Dit is echt een bizar bericht met een bizarre timing.

Voor mij is het verhaal nu wel duidelijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')