Sinds wanneer woon jij in mijn studentenhuis?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef Viking84 het volgende:
Dan doet mijn zeer tactische huisgenoot wel weer open![]()
ja had ook nog 2 euro in mn portemonnee, maar dat vond ik iets teveel van het goede. Dat is bijna zijn jaarsalaris, man!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef Integrity het volgende:
Toch lief van je dat je 40 cent hebt gegeven, dat is toch bijna een gulden.En hier maar stoer doen op FOK!
Hoe deed je dat, dat uitlaggen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:35 schreef Ericjuh het volgende:
ik moest laatst iemand uitlaggen dat hij 2,50 euro aan iemand gaf...
blijkt dat het heel normaal is
beetje goed wijkje hebben en je hebt al gauw het hele jaarsallaris d'r uit!! en als ik 1x om geld vraag ben ik een schooier!
Kuddo's, kuddo'squote:Op donderdag 22 december 2005 23:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
Welke Zelda vind jij het beste?
Lag, lag, lagquote:Op donderdag 22 december 2005 23:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe deed je dat, dat uitlaggen?
Of voordat je de deur opendoet zeggen dat ze omhoog moeten kijken en precies op dat moment je hand door de brievenbus steken en keihard in zijn ballen knijpen!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef Don_Tom het volgende:
Meestal geven ze dan ook nog zo'n briefje met "[insert lokale krant] wenst u prettige feestdagen en een voorspoedig 2006!"
Gewoon een dichte envelop geven (klaarleggen bij de deur), als ze deze dan thuis vol verwaching open maken vinden ze jouw briefje waar op staat "[insert naam] wenst je prettige feestdagen en een voorspoedig 2006!"
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:42 schreef Kebab het volgende:
[..]
Of voordat je de deur opendoet zeggen dat ze omhoog moeten kijken en precies op dat moment je hand door de brievenbus steken en keihard in zijn ballen knijpen!
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:42 schreef Kebab het volgende:
[..]
Of voordat je de deur opendoet zeggen dat ze omhoog moeten kijken en precies op dat moment je hand door de brievenbus steken en keihard in zijn ballen knijpen!
In de Telegraaf stond daar vandaag al een artikel over. Ze waren vooral actief in de stedenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:39 schreef Don_Tom het volgende:
Overigens is het best lucratief volgens mij om deze briefjes zelf te maken en ermee rond te gaan.. moet je wel een beetje vroeg doen want je wil niet de 2e van het zelfde krantje zijn
Is je brommertje nog gestolen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:01 schreef Maikuuul het volgende:
Haha gister of vandaag, ben ff vergeten. Kwam zoeen neger aan de deur:
Ik bezorg die krantje de Telegraaf.
Ik: oh, jeh gek ik roep mijn moeder wel ff.
Had me moeder em 60 cent gegeven met 5 en 10 centen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef 700MB het volgende:
Oh, is dit deel 2 van het topic?
Precies.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef Xebber het volgende:
Wij geven niets toch?
Niet bij mij komen heh!quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:30 schreef no1uknow het volgende:
Ik moet die kaartjes nog krijgen
KutInterlanden
Mee eensch is @ de krantenbezorgerquote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef detulp050 het volgende:
Vorig jaar had ik aan de deur (in willekeurige volgorde)
De bezorger van de Stadskrant & Krant van Groningen (gratis krant)
De bezorger van de Gezinsbode (gratis krant)
De reclamebezorger
Nog een andere reclamebezorger
Maar geen Volkskrantbezorger
En juist alleen die laatste kan wat van mij krijgen, de rest kan de pot op
Of de krant zo dik maken en dan er half in steken zodat het helemaal koud word bij hun binnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:56 schreef SeLang het volgende:
Het kwam vrijwel nooit voor dat mensen geen fooi gaven, maar als ze dat deden dan konden ze rekenen op sancties. Als bijvoorbeeld één van de kranten gescheurd was of natgeregend dan zorgde ik er altijd voor dat die persoon hem kreeg en nooit iemand die mij een fooi had gegeven.
Goed plan, maar ik had meestal flats dus dat werkte niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Of de krant zo dik maken en dan er half in steken zodat het helemaal koud word bij hun binnen
Ik heb die keuze niet op zaterdag...quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Of de krant zo dik maken en dan er half in steken zodat het helemaal koud word bij hun binnen
logisch dat je met sancties komt, maar als ik een kapotte krant krijg (zeker als ik ervoor betaal), dan bel ik de bezorgservice op en dan ben jij je baan kwijtquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:56 schreef SeLang het volgende:
Het kwam vrijwel nooit voor dat mensen geen fooi gaven, maar als ze dat deden dan konden ze rekenen op sancties. Als bijvoorbeeld één van de kranten gescheurd was of natgeregend dan zorgde ik er altijd voor dat die persoon hem kreeg en nooit iemand die mij een fooi had gegeven.
Yeah rightquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
logisch dat je met sancties komt, maar als ik een kapotte krant krijg (zeker als ik ervoor betaal), dan bel ik de bezorgservice op en dan ben jij je baan kwijt
Voor dat kleine pisbeetje geld zo vroeg uit je nest klimmen dag in dag uit... nee dan mag je wel bedelen. Ik vind jou niet slim dat je het niet gedaan hebt, heb je mooi geld misgelopen. Maar achteraf lopen zeiken, sja... jouw probleem!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:50 schreef Pinpas het volgende:
Ik heb ook jaren kranten en folders bezorgd maar heb nog nooit om geld gebedeld![]()
Stom gebruik is het van bezorgers, je wordt er voor betaald en dan moet je niet aan de deur gaan schooien.
Wat ben je ook een hufter hequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik bezorg ook de ochtendkrant en bij mij kunnen ze ook rekenen op sancties. Zo heb ik vorig jaar een keer bij een vent 20 cent gekregen en bovendien zit hij altijd met zijn horloge te kijken of het al 7 uur is geweest. Hij belt meteen als de krant er om 7:01 "pas" is. Dus toen het op een dag keihard regende heb ik de krant schuin omhoog in zijn brievenbus gedaan, zodat hij er nog een heel stuk uit stak en dus de regen via de krant bij hem in huis druppelde, whehehe![]()
Lief dat mensen altijd in die waan blijvenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
logisch dat je met sancties komt, maar als ik een kapotte krant krijg (zeker als ik ervoor betaal), dan bel ik de bezorgservice op en dan ben jij je baan kwijt
Als ik die vent was had ik je helemaal lens getrapt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef Vaatdoek het volgende:
Ik bezorg ook de ochtendkrant en bij mij kunnen ze ook rekenen op sancties. Zo heb ik vorig jaar een keer bij een vent 20 cent gekregen en bovendien zit hij altijd met zijn horloge te kijken of het al 7 uur is geweest. Hij belt meteen als de krant er om 7:01 "pas" is. Dus toen het op een dag keihard regende heb ik de krant schuin omhoog in zijn brievenbus gedaan, zodat hij er nog een heel stuk uit stak en dus de regen via de krant bij hem in huis druppelde, whehehe![]()
Ontslagen bij de krant? Ze mogen verdomme blij zijn dat ze voor iedere wijk een bezorger hebben, ze gooien je er echt niet zomaar uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Lief dat mensen altijd in die waan blijven
Geloof me, ze willen graag dat de abonees het denken, maar in het echt zullen ze mij er nooit uitkicken
In het ergste geval geven ze mij een andere wijk
Het is niet verplicht en mede daardoor zou ik die krant op een plek bij je stoppen waar het daglicht niet komt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef Vaatdoek het volgende:
wat nou lullig. Die krantenbezorgers krijgen al betaald, waarom moet ik daar nog eens iets bovenop doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beetje lullig van je. Ik of ouders geven de folders en kranten bezorgers ¤ 1,- en de ochtendkrantbezorger ¤ 5,-
Die kinderen zijn jong en doen hun best. Vindt het echt bijzonder lullig als mensen zomaar de deur dicht gooien. Maar goed ligt denk ik ook een beetje in wat voor wijk je woont.
ik had gebeldquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef Vaatdoek het volgende:
Heb ze net binnenquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Niet bij mij komen heh!
Kheb een nee/ja stickermaar krijg nog steeds ongeadresseerd reclamedrukwerk
En, hoe groot voel je je nu...? Ik ben zelf een Punker.. mensen zien het verschil niet vaak tussen een punker, gothic, skater of emo.. Maar anyway, ik ben ook folder bezorger... Ik bel aan, en wens je prettige feestdagen en een goede jaarwisseling... En jij spuugt mij in mijn gezicht, dan zat ik de volgende dag in een kaal, koud en grijs celletje, omdat ik:quote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehe, bij mij kwam er een gothic, toen heb ik hem uitgelachen en in zijn gezicht gespuugd!
Hey lelijke tyfus gothic, wil jij eens heel snel je bek houden? en neem posts op fok niet zo serieus fucktard.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:14 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
En, hoe groot voel je je nu...? Ik ben zelf een Punker.. mensen zien het verschil niet vaak tussen een punker, gothic, skater of emo.. Maar anyway, ik ben ook folder bezorger... Ik bel aan, en wens je prettige feestdagen en een goede jaarwisseling... En jij spuugt mij in mijn gezicht, dan zat ik de volgende dag in een kaal, koud en grijs celletje, omdat ik:
a) je hele hoofd heb verbouwd
b) ik een nitraatbom naar je hoofd heb gegooid
c) ik je hele hoofd heb verbouwd met behulp van andere hulpmiddelen.
misselijk ventje ben jij...Respecteer verdomme een ander nou es!
Hierom ben ik uit de hele hiphop wereld gestapt, en ik had nog een optreden gepland (afgezegd),
omdat veel van die hiphoppers denken als een cycloop in een tunnen (Raymzter's tekst)...
BROADEN YOUR FUCKING HORIZON!!!
Er is ook geen verschil, het zijn allemaal schooiers die hun haar niet wassenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:14 schreef PatjeDoN het volgende:
Ik ben zelf een Punker.. mensen zien het verschil niet vaak tussen een punker, gothic, skater of emo..
Van hiphop naar punkquote:Hierom ben ik uit de hele hiphop wereld gestapt
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:24 schreef SeLang het volgende:
Wat betreft klagen over de krant bezorging en dan denken dat de bezorger eruit wordt getrapt:
Tik, Tik, is punt a en c niet hetzelfde alleen dat c nog een extra aanvulling heeftquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:14 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
En, hoe groot voel je je nu...? Ik ben zelf een Punker.. mensen zien het verschil niet vaak tussen een punker, gothic, skater of emo.. Maar anyway, ik ben ook folder bezorger... Ik bel aan, en wens je prettige feestdagen en een goede jaarwisseling... En jij spuugt mij in mijn gezicht, dan zat ik de volgende dag in een kaal, koud en grijs celletje, omdat ik:
Hierom ben ik uit de hele hiphop wereld gestapt, en ik had nog een optreden gepland (afgezegd),
omdat veel van die hiphoppers denken als een cycloop in een tunnen (Raymzter's tekst)...
Ik ga me haast schamen punk-liefhebber te zijn, ga maar weer 50ct draaien, knul.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:14 schreef PatjeDoN het volgende:
onsamenhangend verhaal
In dat geval ben je geen echte maar een wannabequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:46 schreef PatjeDoN het volgende:
erm... Ik was mn haar, scheer me netjes en stof zelf mn kamer..
Smerige kutpunker dat je er bent, ga je vettige haar wassen! Heb jij nooit van je hippieouders geleerd dat je normale mensen met 'u' moet aanspreken???quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:48 schreef PatjeDoN het volgende:
JE DOET JE ONDERTEKST EER AAN!!! schorum!!!
enne... zoek jij maar lekker verder naar webcamsletjes... zielige trekeend...![]()
Ik beledig je toch niet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef PatjeDoN het volgende:
hey ik ben 14, en ik heb met het langs de deuren gaan ook al ff 213,40 verdiend in een klein dorpje Agiath![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:53 schreef Agiath het volgende:
Toch blijf ik het zeggen,
Iedereen doet zo stoer op Fok! van "Ik spuug ze in hun gezicht etc."
Maar van de bijv. 100 mensen bij wie ik langs ga zullen er hooguit 3 niks geven.
Jullie zijn net gewoon afgetroggeld door een 13-jarige folderloper en bibberen nu nog na op fok
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef PatjeDoN het volgende:
hey ik ben 14, en ik heb met het langs de deuren gaan ook al ff 213,40 verdiend in een klein dorpje Agiath![]()
Hoi, ik ben 12.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:54 schreef PatjeDoN het volgende:
Denk je dat ze pas thuis z`n envelop gaan openen? cccquote:Gewoon een dichte envelop geven (klaarleggen bij de deur), als ze deze dan thuis vol verwaching open maken vinden ze jouw briefje waar op staat "[insert naam] wenst je prettige feestdagen en een voorspoedig 2006!"
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:14 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |