Niet via de catwalk zoals de rest, maar via een zij-ingangetje.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe was de entree van Roel in de studio?
Vind ik niet zo gek na zo'n afgang...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Naar Dido keek ie trouwens helemaal niet om. Pas later. Maar het spatte er neit vanaf.
Waarom zouden de televisiemakers nu weer ineens kankerlijers zijn? Geeft wel het niveau van de vrienden aan waar Roel dagelijks mee optrekt. Zie je het Brenda al doen als het andersom was gebeurd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Niks gehoord thuis van de Roel-fans die dingen schreeuwden als: "kankerlijers!!!" en aanverwante kreten?
De stemming in de studio van het publiek was toch wel minder na de ontknoping...anticlimax, teleurstelling. Ik was 'voor' Joost maar vond toch wel dat Roel ontzettend is genaaid.
De publieksopnaaier had dan ook de grootste moeite om ons enthousiast te doen joelen.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Waarom zouden de televisiemakers nu weer ineens kankerlijers zijn? Geeft wel het niveau van de vrienden aan waar Roel dagelijks mee optrekt. Zie je het Brenda al doen als het andersom was gebeurd?
Ze zijn drie maanden volledig in de watten gelegd...ik vond het einde hard, maar wel vermakelijk en het biedt lekker veel stof tot discussiëren!
Mooi verwoordquote:Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Meditrinea het volgende:
Onbegrijpelijk van de redactie om het op deze manier af te ronden. Het lijkt me een stel dat er sadistisch genoegen in schept om het ander zo moeilijk mogelijk te maken. Wat een minne, laffe en onprofessionele streek. Hier is gewoon niet over nagedacht. Het getuigt van minachting voor de kijker en van een 'grote stappen snel thuis' mentaliteit. Bah, bah, bah. Om iemand zijn exit te misgunnen, is echt te lullig voor woorden.
Ook de reactie van Ruud vond ik vreemd. Een goed spel heeft een aantal ingrediënten en een daarvan is sportiviteit. Daarvan was bij deze Big Brothger aan de zijde van de redactie niets te merken.
Och die vrienden van Roel, dat was tuigquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Waarom zouden de televisiemakers nu weer ineens kankerlijers zijn? Geeft wel het niveau van de vrienden aan waar Roel dagelijks mee optrekt. Zie je het Brenda al doen als het andersom was gebeurd?
Ze zijn drie maanden volledig in de watten gelegd...ik vond het einde hard, maar wel vermakelijk en het biedt lekker veel stof tot discussiëren!
Er werd me op de Talpa-site anders een verrassende finale beloofd. Aangezien ik hoopte dat Joost zou winnen, en dat leek me nu niet bepaald een grootse verrassing, bleek het venijn in de staart te zitten deze show... Ik ging toch redelijk voldaan weer huiswaarts. Hoe hard het ook was...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef Fiorenza het volgende:
Als 'televisiemaker' wil je dat degenen die jouw programma tot een succes maken een goede afsluiting geven lijkt mij.
Met alle SMS-jes en telefoontjes is dat prijzengeld er al lang uit, en houden ze vast nog een flinke kluif over. Dan mag je die mensen toch wel een mooie afsluiting geven.
dat hard zijn hadden ze tijdens het verblijf in het huis moeten doen, niet als anti-climax in de finale.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe was de entree van Roel in de studio?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:04 schreef Breuls het volgende:
Roel is direct naar de studio gegaan en kwam door de zijdeur binnen. Hij was (natuurlijk) blij iedereen te zien, etcetera, maar de uitzending was al afgelopen en de lichten in de studio werden al gedempt.
Precies. Mosterd na een middelmatige maaltijd was het nu.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef Fiorenza het volgende:
<..>
dat hard zijn hadden ze tijdens het verblijf in het huis moeten doen, niet als anti-climax in de finale.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:40 schreef Fiorenza het volgende:
Tsja, de finale is wat mij betreft eerder een afsluiting van wat al geweest is.
Ook vind ik dat dit einde afdeed aan de binnenkomst van Joost.
Omdat ze niets meer aan de uitslag konden veranderen (vanwege telegraaf) dan maar zo'n einde.. Tis maar waar je voor kiest. Iets als een vrijwillige exit van Ingrid vind ik dan meer toevoegen, al is dat natuurlijk niet origineel meer.
Ik was, en ben geen Roel-fan maar ik zie de humor of het sarcasme er ook niet van in.. wat mij betreft gewoon een verkeerde keus.
Helemaal mee eens. Hoe kun je nu medelijden hebben met iemand die zo gek is om zich op te geven voor zo'n programma. Al hadden ze hem a la Rons Honeymoonquiz in een grote kop met tomatensoep gegooid, kom op zeg! Als in BB zit wéét je dat je misbruikt wordt EN dat je constant op forums wordt afgezeken. En terecht, want een normaal mens gaat zo'n huis niet in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:43 schreef noeki het volgende:
Het de vraag wat een goede afsluiting is ? Een happy end of dit gebeuren. Vond het persoonlijk een schitterend eind ! Je zag hem op een gegevens toch een beetje wegtrekken vond het eigenlijk wel HET moment van BB5.
En zielig voor Roel ? Tja wanneer je je voor z'n programma opgeeft weet je gewoon dat je (mis)
bruikt wordt met als doel van de TV zender zoveel geld aan je te verdienen. Verder lees ik dat het toch een hele prestratie is geweest van diegene die in het huis hebben gezeten, sorry maar dan
heb ik blijkbaar een ander programma gezien weekopdrachten die al mislukt waren voordat ze
goed en al gestart waren, regels die elke keer weer werden aangepast ten gungste van de bewoners.
Hehe. Niks arme Roel. Arme kijker want ik wilde nog minimaal een kwartier mee genieten van die telleurgestelde kop. En die blije kop van die homo en zijn lelijke wijf. Nababbelen met de winnaar en grote verliezer was er ook niet bij dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef voyeur het volgende:
Ja, die arme Roel, heeft nu natuurlijk een trauma doordat hij niet op TV zijn moeder mocht knuffelen!
Gelukkig kan hij dan op Fok nalezen hoe groot we zijn piemel vonden. Dat zal de wonden snel helen.
Ik vond Roel een onsympathiek persoon en gunde hem de overwinning dan ook niet. Ik denk dat Joost terecht heeft gewonnen, alleen al gezien zijn energie en inzet om er iets van te maken. Maar zoals Roel werd weggemoffeld en genegeerd heb ik nog nooit eerder meegemaakt tijdens welke editie van BB dan ook. Het leek zelfs wel dat wanneer het publiek zijn naam niet geroepen had, de redactie hem gewoon vergéten was.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:31 schreef voyeur het volgende:
Ja, die arme Roel, heeft nu natuurlijk een trauma doordat hij niet op TV zijn moeder mocht knuffelen!
Gelukkig kan hij dan op Fok nalezen hoe groot we zijn piemel vonden. Dat zal de wonden snel helen.
You must be kidding me Cynix. Je denkt toch niet dat ze live nog even al die improvisaties hadden kunnen doen om Roel op te halen. Daar komt licht, kabels, camerainstellingen, etc aan te pas. Ruud, die precies weet hoe de tv te draaien en gelijk de band met de gloriebeelden van Joost etc....quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond Roel een onsympathiek persoon en gunde hem de overwinning dan ook niet. Ik denk dat Joost terecht heeft gewonnen, alleen al gezien zijn energie en inzet om er iets van te maken. Maar zoals Roel werd weggemoffeld en genegeerd heb ik nog nooit eerder meegemaakt tijdens welke editie van BB dan ook. Het leek zelfs wel dat wanneer het publiek zijn naam niet geroepen had, de redactie hem gewoon vergéten was.
Dat hij waarschijnlijk dacht dat hij gewonnen had vind ik dan weer minder erg. Dát hoort bij het concept van BB. Als ik niet zo'n lage dunk van Talpa had zou ik e.e.a. Talpa-onwaardig gevonden hebben. Nú weet ik dat dít de toekomst van reality-soaps is.
Daar moet ik je gelijk in geven, Joost zette zich wel altijd ten volle in, was over het algemeen wel sympathiek. Alhoewel ik hem saai vond. Roel had meer pit in zich, maar was vaak niet gemotiveerd.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond Roel een onsympathiek persoon en gunde hem de overwinning dan ook niet. Ik denk dat Joost terecht heeft gewonnen, alleen al gezien zijn energie en inzet om er iets van te maken.
Die indruk heb ik ook, dat Roel echt vergeten was door BB. Ik kan er nog steeds niet over uit hoe dat gisteren is gegaan allemaal, echt een anti-climax gewoon. Heeft de sfeer voor mij in elk geval goed bedorvenquote:Maar zoals Roel werd weggemoffeld en genegeerd heb ik nog nooit eerder meegemaakt tijdens welke editie van BB dan ook. Het leek zelfs wel dat wanneer het publiek zijn naam niet geroepen had, de redactie hem gewoon vergéten was.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nababbelen met de winnaar en grote verliezer was er ook niet bij dus.![]()
Das een ander filmpje dan in de uitzending, Hier zie je dat Roel bij binnenkomst van de cameramannen denkt dat HIJ de winnaar is... dat is dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Talpa (BB site) is ook lekker droog qua reactie, of beter gezegd, geen reactie over de manier waarop ze met Roel zijn omgegaan:
Talpa commentaar
![]()
Ik zeg het leek wel, waarmee ik dus al aangeef dat het gewoon een doelbewust scenario was. Ik weet eigenlijk niet wat ik triester vind....quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef voyeur het volgende:
Please zeg me dat je een geintje maakt of dat je vanmorgen je hoofd heel hard gestoten hebt. Vroeger werkte dat ding op je nek veel beter.
Wat dacht je van de actie met BB-Tania dan die ook ineenbuiten stond?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..] Maar zoals Roel werd weggemoffeld en genegeerd heb ik nog nooit eerder meegemaakt tijdens welke editie van BB dan ook.
Ja, daar moest ik inderdaad aan denken. Maar die ging er iig nog ergens halverwege uit en was geen finalist.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef Sanne het volgende:
Wat dacht je van de actie met BB-Tania dan die ook ineenbuiten stond?
Gelukkig; ik schrok even. Verder heb ik helemaal geen hekel aan Roel; ik vond het gewoon wel mooie tv opleveren. Het realitysoap concept is de nieuwigheid toch redelijk af. Heb nog maar met een vaag oog meegekeken als Phileine naar de live uitzendingen keek. Het is allemaal vrij voorspelbaar geworden, de bewoners kennen de 'scripts' die van ze verwacht worden inmiddels ook wel en dan vond ik deze exit wel een mooie draai.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zeg het leek wel, waarmee ik dus al aangeef dat het gewoon een doelbewust scenario was. Ik weet eigenlijk niet wat ik triester vind....
Je kunt een hekel aan Roel hebben, en velen hebben dat ook, maar dit was op zijn zachtst gezegd een onwaardige exit. Een soort rare trap na, die ik uitgerekend bij Roel, het (voormalige) lievelingetje van Hummie zelf, niet echt kan plaatsen.
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik hoop dat er snel een interview met Roel en/of Joost verschijnt, waarin wat meer duidelijkheid komt over de hele situatie. als 1 van jullie er 1 heeft gevonden, kunnen jullie die dan posten hier?
Niet mee eens. Begrijp me niet verkeerd, Joost stond bij mij van alle bewoners wel op 3 qua entertainmentfactor, maar Rob's exit met de dood vergelijken, de foto van zijn "Bren" naast de lamp zetten bij het fietsen en een aantal andere momenten zijn wat mij betreft duidelijk overgeacteerd. Roel was de enige van de 4 die echt geen rekening met de camera's hield. Ingrid's zogenaamde onzekerheid is nooit zo erg geweest, anders ga je niet aan een dergelijk programma meedoen. Lieske's tactiek 'ik plaats mezelf buiten de groep' EN 'ik ga de laatste morgen flink schoomaken in mijn schort en deze zo lang mogelijk aanhouden' bleek gelukkig ook niet succesvol.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die behoefte om in de TV-lichten te staan is per BB toegenomen en het is schrijnend om te zien dat die kandidaatjes daar alles voor over hebben. De enige die ik enigszins naturel vond overkomen (als ADHD naturel genoemd mag worden) is Joost, dus mooi dat die gewonnen heeft.
Yeah right. Ze wisten allemaal héél goed dat het huis volgepropt was met camera's die dag en nacht alles registreerden. Ook en vooral Roel met zijn 'coole' gedrag. Want koel was-ie. Nou.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:55 schreef VirtualPOM het volgende:
Roel was de enige van de 4 die echt geen rekening met de camera's hield.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Zun het volgende:
Klassiek Grieks drama ten top. Eén van de weinige succesvol geregisseerde momenten van het hele seizoen (samen met Ralph die het huis binnenkwam en, vooruit, de bevalling van Tanja).
Ik vond het, persoonlijk, de perfecte afsluiting van de serie. Ik vermoed ook dat ze dit hebben afgekeken van een ander land.
Ook de splitscreens tegen het einde (Joost wordt meegenomen en ingehuldigd als winnaar, Roel zit binnen zich af te vragen wat er gaat gebeuren) waren cinematografische hoogstandjes. Dit soort exits zouden er meer moeten zijn geweest!
Dus jij denkt dat Joost niet naar een baantje op tv aan het soliciteren was???quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die behoefte om in de TV-lichten te staan is per BB toegenomen en het is schrijnend om te zien dat die kandidaatjes daar alles voor over hebben. De enige die ik enigszins naturel vond overkomen (als ADHD naturel genoemd mag worden) is Joost, dus mooi dat die gewonnen heeft.
I agree!¡!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:22 schreef ART het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een soort 'voor het zingen de kerk uit'. Maandenlang is er die relatie, die wordt - ook na Dido's exit - breed uitgemeten en uitgemolken, maar het moment supreme van de hereniging laten ze niet zien.
Kijk.. en nu wordt het interresant!¡!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef tweetybirds het volgende:
Wie heeft Big brother gewonnen!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Joost toch!!!!Nee niet waar.Roel heeft gewonnen.De regels van het big brother huis zijn namelijk dat de laatste inwoner van het huis de winnaar is. officiele regel.En wie verliet als laatste het big brother huis als bewoner,yep Roel.Dus officieel is Roel de winnaar.Talpa foutje bedankt.Als ik Roel was had ik een rechtzaak aangespannen,want hij moet zich aan de regels houden dus hun ook.Joost mag dan gekozen zijn door het publiek,talpa heeft ,door het zo raar te doen gekozen voor Roel,want hij was toch echt degene die na 121 dagen als laatste het Big Brother huis verliet,en niet Joost.
Nu wordt het nog leuk ook!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef tweetybirds het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Joost toch!!!!Nee niet waar.Roel heeft gewonnen.De regels van het big brother huis zijn namelijk dat de laatste inwoner van het huis de winnaar is. officiele regel.En wie verliet als laatste het big brother huis als bewoner,yep Roel.Dus officieel is Roel de winnaar.Talpa foutje bedankt.Als ik Roel was had ik een rechtzaak aangespannen,want hij moet zich aan de regels houden dus hun ook.Joost mag dan gekozen zijn door het publiek,talpa heeft ,door het zo raar te doen gekozen voor Roel,want hij was toch echt degene die na 121 dagen als laatste het Big Brother huis verliet,en niet Joost.
Denk je nou echt dat Talpa dit niet heeft uitgezocht voor de finale?quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:29 schreef tweetybirds het volgende:
Vind ik ook..quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef tweetybirds het volgende:
Nou ik denk,omdat het om geld gaat Talpa zich toch echt aan bepaalde regels hoort te houden,en zeker de hoofdregel,waar zelfs reclame mee is gemaakt,wie wordt de laatste bewoner van het huis.Ik denk dat Talpa dus echt heel goed fout zit.Het is namelijk wel iets waarom de bewoners zich hebben voor opgegeven,namelijk te eindigen als laatste bewoner van het huis.Joost had dus zondermeer als laatste bewoner uit het huis horen te gaan en niet Roel.En dat heeft niks te maken met wie je wel mag of niet mag,Talpa heeft gewoon niet rechtmatig gehandeld,naar de gemaakte afspraken en de insteek van het spel.Ik hoop dat hier nog wel een staartje uit voorvloeit,dat je niet zomaar met mensen kan spelen enzelf maar je eigen regels gaat veranderen voor de kijkcijfers.
Regels die wel het spel beinvloeden en waar het om veel geld gaat.
Nee joh.. hij is er gisteraaf als laatste bewoner uitgehaald door Ruud..quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef zalmsalade het volgende:
zit roel er nu nog steeds?
Daarom riep hij woensdagavond ook meteen "Jongens, we zijn vrij", toen hij bedacht dat de volgende uitzending de finale zou zijn, en er dus niets meer van in de reguliere uitzending uitgezonden zou worden. Lekker naturel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef borduurtje het volgende:
<..>
Ik vond en vind nog steeds Roel diegene die geen toneel speelde.
<..>
Nee ik denk dat Talpa dit volledig over het hoofd heeft gezien.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:51 schreef zalmsalade het volgende:
zit roel er nu nog steeds?
Precies. Gaan klagen dat diegene die fysiek het laatste het huis heeft verlaten maken weinig indruk. Is ook totaal nutteloos om daar mee aan te komen. Je kunt het misschien wel bij een rechter proberen, maar ik denk dat die je hard uit zal lachen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Copycat het volgende:
En nogmaals: BB (en dus Talpa) maken de regels en mogen ze ook breken.
huiliequote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef tweetybirds het volgende:
Ik zal het anders formuleren.
Big Brother mag misschien de regels veranderen.
Maar dit laatste is geen regel,maar de insteek van het hele programma.
Het is de hoofdmoot waarop het programma is gebaseerd,
en waarop de bewoners zich hebben aangemeld.
Op dat moment is het een contract,wat Talpa hoort na te leven.
Als het anders had geweest,hadden ze dit aan het begin moeten opgeven.
Zodat de aanmelders er van af konden zien.Dit is niet gebeurt.
Dus in weze contract breuk van de zijde van Talpa.
Tuurlijk... En voor het gemak hadden ze ook even alle opdrachten vooraf moeten vertellen. En dat die ene meid eerder het huis uit mocht voor 37.500 euro, dat er op het laatste moment nog even een kaartenhuis moest worden gebouwd...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef tweetybirds het volgende:
Als het anders had geweest,hadden ze dit aan het begin moeten opgeven.
Als je dan toch wilt gaan mierenneuken hierover: Toen Roel het huis verliet liepen er al bouwvakkers rond, en was de poort open. Er was op dat moment formeel al geen sprake meer van een BB huis, en is dus Joost de laatste geweest die het huis als zodanig verlaten heeft.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef tweetybirds het volgende:
En maar 1 winnaar die als laatste het Big Brother huis verlaat.
Dat zegt volgens mij toch al genoeg!!!!
Structureel veranderd? Het programma, de hele serie, duurde daarna nog maar één minuut. Kun je amper een 'structurele verandering noemen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef tweetybirds het volgende:
Met het laatste hebben ze het spel structureel verandert en dat kan niet,mijn inziens.
Het is formeel pas afgelopen als formeel iedereen weet wie de winnaar is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je dan toch wilt gaan mierenneuken hierover: Toen Roel het huis verliet liepen er al bouwvakkers rond, en was de poort open. Er was op dat moment formeel al geen sprake meer van een BB huis, en is dus Joost de laatste geweest die het huis als zodanig verlaten heeft.
Uit welk contract haal jij dat die geldprijs daar aan verbonden zat?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:08 schreef tweetybirds het volgende:
Ik zal een stelling neerzetten,maar nu vanuit het gezichtpunt van Joost
Stel ik ben Talpa.
Nu wordt Joost uitgeroepen tot winnaar.
Stel dat ik nu inneens als Talpa zijnde zeg,jammer
maar wij hebben besloten dat niet de nr 1 maar de nummer 2 het geld krijgt.
Vindt jij dat dat kan!!!
Als jij voor Nee kiest geef je mij gelijk.
Kies jij voor Ja dan geef je mij geen gelijk.
Kies jij namelijk voor Nee
Dan vindt je dat dat niet kan,nou dit is nu Roel
overkomen.De geldprijs zat namelijk verbonden
aan de laatste bewoner die het huis verlaat,en
dat is hem nu ontnomen,net als dat dat dan bij joost gebeurt zou zijn.
Uit het feit dat dit meermalen op tv is gezegd door talpa.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Uit welk contract haal jij dat die geldprijs daar aan verbonden zat?
Als populairste bewoner..quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:24 schreef tweetybirds het volgende:
[..]
Uit het feit dat dit meermalen op tv is gezegd door talpa.
Uit het feit dat dit ook in reclame werd vermeld,en heel makkelijk
uit het feit dat Joost dat geldbedrag toch ook heeft gewonnen
als zijnde de laatste bewoner.Zeg maar dat het anders is.
Fout,het publiek koos hem als populairste bewoner,zodat hij als laatste het huis verliet.quote:
het publiek koos hem als favoriete bewoner van Big Brother.quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:51 schreef tweetybirds het volgende:
[..]
Fout,het publiek koos hem als populairste bewoner,zodat hij als laatste het huis verliet.
En degene die als laatste het huis verliet had de hoofdprijs gewonnen.
Dat weet je donders goed.De hoofprijs zat dus aan het lot ,de allerlaatste bewoner die het
big brother huis verliet.En in dit geval is Roel dat lot ontnomen.Of hij op dat
moment niet de populairste was doet er niet toe,want ook hij wist niet anders als dat
de laatste het lot van de hoofdprijs in handen had.
Ik vind hetzelf nu genoeg,want het is mij zelf toch niet overkomen,en
heb het programma voor de rest niet gevolgd.
maar ik hoop dat het toch een leuk aanzetje geeft tot een heftige discusie.![]()
De groetjes en ik hoop voor de mensen die van dit soort programma`s houden
veel kijkplezier bij hotel big brother![]()
Roel is een goede verliezer. Zelfs bij Boulevard vonden ze het een smakeloze manier van doen. Als ze bij Boulevard al veel mailtjes binnenkrijgen ben ik wel heel benieuwd hoe erg Endemol, Talpa en NSE (wat ik straks nog even kijk) zijn bestookt.... Het kan nooit genoeg zijquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:42 schreef Marrije het volgende:
Haha, bij rtl boulevard hebben ze veel mailtjes gekregen van mensen die het niet vonden kunnen (de exit van Roel). Tja, Roel zelf vindt dus dat het mee is gevallen.....
Tijdsgebrek lijkt me echt onzin.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Hier wellicht de reden dat Roel's exit niet meer op tv te zien was:
Ze kunnen dus niet plannen, ze liepen al uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
Roel schijnt wel een exit-opkomst te hebben gehad....
http://bigbrother.fok.nl/blog/1301/
Bronnen melden ons overigens dat Roel wel degelijk een exit heeft gehad plus zijn intro in de studio, alleen had Talpa daar - zoals altijd - geen tijd voor in de programmering. Maar wij blijven met een kater zitten. Wij hadden ons verheugd op een weerzien van Dido en Roel, hoe Roel zijn ouders omhelsde, en het verdere ontvangst. Niks van dit alles. Jammer.
Ja das waar je zag echt dat ze dat shot bedacht hadden als einde roel loopt uit huis en daarna pannen ze met de camera naar het bordquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tijdsgebrek lijkt me echt onzin.
Talpa zend 's avonds laats herhalingen uit of oude series. Lijkt me erg sterk dat ze perse om 22.30 klaar moesten zijn. En bij dit soort dingen houd je rekening met uitloop. Erg naief als je dat niet doet.
Dit einde was echt zo gepland. Dat bord met de aankondiging van Hotel Big Brother hadden ze niet voor niks in de tuin gezet.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef buzzer het volgende:
ik merk dat ik nog steeds pissig ben....
Beste Jarco, probeer alsjeblieft nooit meer iets te doen waarvoor beheersing van de nederlandse taal wenselijk is. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Hier wellicht de reden dat Roel's exit niet meer op tv te zien was:
Nog nooit is een finale van een project zoals deze zo kleinschalig en goedkoop opgezet en uitgezonden.
[..]
Waar we het voorheen deden met avondvullende, soms programma onderbrekende, finales was het gisterenavond op voorhand al te vertellen dat het helemaal niks zou gaan worden.
[..]
Dat uitlopen heeft nog een heel naar staartje gehad waarvoor Endemol en Talpa zich het schaamrood tot achter de oren moet krijgen.
[..]
Het publiek is op dit moment zeer negatief over het verloop van de finale, waarneer het publiek ontevreden is dan is
[..]
Het is niet menselijk dat je dit persoon,
[..]
geeft dan andere bewoners.
[..]
Puur toeval kan natuurlijk bestaan maar de nare nasmaak blijft natuurlijk hangen.
[..]
Op zich ben je dan volgens mij al een beetje gek maar je wordt dan nog gekker als je zomaar in een televisieuitzending hoort
[..]
gesolt
[..]
Bron: Jarco Kriek, http://www.satplaza.com
Pffff, is dit dé mantra aan het worden in dit topic?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:58 schreef riri het volgende:
Het spel is pas afgelopen als de LAATSTE bewoner,de winnaar,het huis verlaat!
Denk het welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Pffff, is dit dé mantra aan het worden in dit topic?![]()
Huh? En op TV was het al behoorlijk zuur. Het was dus nóg erger?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:32 schreef Breuls het volgende:
Ik heb net de uitzending terug zitten kijken. Op TV komt het minder zuur over dan in het echt.
Dit is inderdaad het grootste mysterie. Nooit eerder in 5 complete BB-edities was de eerste tussenstand gelijk aan de eindstand. Nu, mét notaris en media-aandacht, ineens wel...quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Ik wil het hier dan nog niet eens hebben over de stemming. Want het valt natuurlijk ongelofelijk op nu er plots een notaris aanwezig is dat het persoon die in de eerste peiling van de uitzending bovenaan staat nu plots ook kan winnen.
IRL was het zonder aankleding van de regie. Immers: wij zaten eerst gewoon filmpjes te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? En op TV was het al behoorlijk zuur. Het was dus nóg erger?
Ze hadden Roel helemáál niet moeten ophalen. Dan hadden we misschien nu nog streams gehadquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:30 schreef Frances het volgende:
Ze hadden Roel pas na dat feest moeten ophalen. Dát had pas echt kicken geweest![]()
Hummie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zeg het leek wel, waarmee ik dus al aangeef dat het gewoon een doelbewust scenario was. Ik weet eigenlijk niet wat ik triester vind....
Je kunt een hekel aan Roel hebben, en velen hebben dat ook, maar dit was op zijn zachtst gezegd een onwaardige exit. Een soort rare trap na, die ik uitgerekend bij Roel, het (voormalige) lievelingetje van Hummie zelf, niet echt kan plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |