abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33338540
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe was de entree van Roel in de studio?
Niet via de catwalk zoals de rest, maar via een zij-ingangetje.
Ik vroeg nog aan mijn zus, 'waar is Roel nou dan?'
Bleek ie al binnen te zijn.
Naar Dido keek ie trouwens helemaal niet om. Pas later. Maar het spatte er neit vanaf.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:16:44 #202
65846 Bocaj
47th President.
pi_33338602
Roel schijnt wel een exit-opkomst te hebben gehad....

http://bigbrother.fok.nl/blog/1301/

Bronnen melden ons overigens dat Roel wel degelijk een exit heeft gehad plus zijn intro in de studio, alleen had Talpa daar - zoals altijd - geen tijd voor in de programmering. Maar wij blijven met een kater zitten. Wij hadden ons verheugd op een weerzien van Dido en Roel, hoe Roel zijn ouders omhelsde, en het verdere ontvangst. Niks van dit alles. Jammer.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:18:06 #203
65846 Bocaj
47th President.
pi_33338638
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Naar Dido keek ie trouwens helemaal niet om. Pas later. Maar het spatte er neit vanaf.
Vind ik niet zo gek na zo'n afgang...

Maarja dat is BB... kei en keihard
pi_33338648
vond het prima zo...
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:22:55 #205
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_33338755
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Niks gehoord thuis van de Roel-fans die dingen schreeuwden als: "kankerlijers!!!" en aanverwante kreten?
De stemming in de studio van het publiek was toch wel minder na de ontknoping...anticlimax, teleurstelling. Ik was 'voor' Joost maar vond toch wel dat Roel ontzettend is genaaid.
De publieksopnaaier had dan ook de grootste moeite om ons enthousiast te doen joelen.
Waarom zouden de televisiemakers nu weer ineens kankerlijers zijn? Geeft wel het niveau van de vrienden aan waar Roel dagelijks mee optrekt. Zie je het Brenda al doen als het andersom was gebeurd?

Ze zijn drie maanden volledig in de watten gelegd...ik vond het einde hard, maar wel vermakelijk en het biedt lekker veel stof tot discussiëren!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33338795
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Waarom zouden de televisiemakers nu weer ineens kankerlijers zijn? Geeft wel het niveau van de vrienden aan waar Roel dagelijks mee optrekt. Zie je het Brenda al doen als het andersom was gebeurd?

Ze zijn drie maanden volledig in de watten gelegd...ik vond het einde hard, maar wel vermakelijk en het biedt lekker veel stof tot discussiëren!
Hier sluit ik me bij aan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:25:47 #207
122357 www.marjol3in.com
Op donderdag 22 december 2005 23:26 schreef Meditrinea het volgende:
Onbegrijpelijk van de redactie om het op deze manier af te ronden. Het lijkt me een stel dat er sadistisch genoegen in schept om het ander zo moeilijk mogelijk te maken. Wat een minne, laffe en onprofessionele streek. Hier is gewoon niet over nagedacht. Het getuigt van minachting voor de kijker en van een 'grote stappen snel thuis' mentaliteit. Bah, bah, bah. Om iemand zijn exit te misgunnen, is echt te lullig voor woorden.
Ook de reactie van Ruud vond ik vreemd. Een goed spel heeft een aantal ingrediënten en een daarvan is sportiviteit. Daarvan was bij deze Big Brothger aan de zijde van de redactie niets te merken.
Mooi verwoord
Ben ook benieuwd of Talpa nog wat laat horen
pi_33338871
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:22 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

Och die vrienden van Roel, dat was tuig
Allemaal van die punkers/krakerlui. Toen alles gebeurde, vond ik het eigenlijk wel een naaistreek.
Later draaide ik wel bij, en ja, BB5 is zo wel uitgegaan met een 'bang'. Respectvol en lief, dat willen we toch helemaal niet zien? En als je meedoet aan zo'n spel, moet je ook een eventuele nederlaag verwachten.
pi_33338873
het had nog leuker gekund :

Bridget : " roel, de lijnen bij KPN zijn overbezet, de systemen op hol. Er kan niet eerlijk meer gestemd worden op dit moment. BB heeft besloten de stemming naar morgen te verschuiven, als zeker is dat alles weer in de lucht is. Tot die tijd zijn Joost en jij gescheiden van elkaar, om zo de stemming niet meer te kunnen beinvloeden. De streams blijven open. Dus als je vannacht wilt praten zijn er genoeg kijkers die je zullen horen."
En dan de volgende dag een envelop van DHL met een buskaart.

Kijk, dat is hard.
pi_33338876
Als 'televisiemaker' wil je dat degenen die jouw programma tot een succes maken een goede afsluiting geven lijkt mij.
Met alle SMS-jes en telefoontjes is dat prijzengeld er al lang uit, en houden ze vast nog een flinke kluif over. Dan mag je die mensen toch wel een mooie afsluiting geven.

dat hard zijn hadden ze tijdens het verblijf in het huis moeten doen, niet als anti-climax in de finale.
pi_33338964
Ik hoor Roel Dinsdag nog zo zeggen:Big Brother is echt lief voor ons.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:32:23 #212
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_33338977
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef Fiorenza het volgende:
Als 'televisiemaker' wil je dat degenen die jouw programma tot een succes maken een goede afsluiting geven lijkt mij.
Met alle SMS-jes en telefoontjes is dat prijzengeld er al lang uit, en houden ze vast nog een flinke kluif over. Dan mag je die mensen toch wel een mooie afsluiting geven.

dat hard zijn hadden ze tijdens het verblijf in het huis moeten doen, niet als anti-climax in de finale.
Er werd me op de Talpa-site anders een verrassende finale beloofd. Aangezien ik hoopte dat Joost zou winnen, en dat leek me nu niet bepaald een grootse verrassing, bleek het venijn in de staart te zitten deze show... Ik ging toch redelijk voldaan weer huiswaarts. Hoe hard het ook was...
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  Admin vrijdag 23 december 2005 @ 11:36:18 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_33339062
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe was de entree van Roel in de studio?
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 08:04 schreef Breuls het volgende:
Roel is direct naar de studio gegaan en kwam door de zijdeur binnen. Hij was (natuurlijk) blij iedereen te zien, etcetera, maar de uitzending was al afgelopen en de lichten in de studio werden al gedempt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:37:17 #214
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33339082
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:36 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:37:19 #215
242 Pinball
Electric Monk
pi_33339084
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef Fiorenza het volgende:
<..>
Precies. Mosterd na een middelmatige maaltijd was het nu.
Als BB doorlopend hard was geweest had ik gewoon mee staan juichen, maar dit was echt te flauw voor woorden. Drie maanden lang zijn ze verwend, werden weekopdrachten tóch gehaald ondanks duidelijke fouten, kregen ze extra rantsoen, avondjes met drank, noem maar op.
De enige harde opdracht was voor Menno, die kostte hem meteen de kop, verder was het een watjes BB. Om dan aan het einde van de finale nog een trap na te geven aan iemand die toch voor een flink deel voor goede tv heeft gezorgd even in de zeik te zetten.

Ik mocht Roel helemaal niet zo, maar dit was echt niet nodig geweest.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_33339161
Tsja, de finale is wat mij betreft eerder een afsluiting van wat al geweest is.
Ook vind ik dat dit einde afdeed aan de binnenkomst van Joost.

Omdat ze niets meer aan de uitslag konden veranderen (vanwege telegraaf) dan maar zo'n einde.. Tis maar waar je voor kiest. Iets als een vrijwillige exit van Ingrid vind ik dan meer toevoegen, al is dat natuurlijk niet origineel meer.

Ik was, en ben geen Roel-fan maar ik zie de humor of het sarcasme er ook niet van in.. wat mij betreft gewoon een verkeerde keus.
pi_33339233
Het de vraag wat een goede afsluiting is ? Een happy end of dit gebeuren. Vond het persoonlijk een schitterend eind ! Je zag hem op een gegevens toch een beetje wegtrekken vond het eigenlijk wel HET moment van BB5.

En zielig voor Roel ? Tja wanneer je je voor z'n programma opgeeft weet je gewoon dat je (mis)
bruikt wordt met als doel van de TV zender zoveel geld aan je te verdienen. Verder lees ik dat het toch een hele prestratie is geweest van diegene die in het huis hebben gezeten, sorry maar dan
heb ik blijkbaar een ander programma gezien weekopdrachten die al mislukt waren voordat ze
goed en al gestart waren, regels die elke keer weer werden aangepast ten gungste van de bewoners.
pi_33339284
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:40 schreef Fiorenza het volgende:
Tsja, de finale is wat mij betreft eerder een afsluiting van wat al geweest is.
Ook vind ik dat dit einde afdeed aan de binnenkomst van Joost.

Omdat ze niets meer aan de uitslag konden veranderen (vanwege telegraaf) dan maar zo'n einde.. Tis maar waar je voor kiest. Iets als een vrijwillige exit van Ingrid vind ik dan meer toevoegen, al is dat natuurlijk niet origineel meer.

Ik was, en ben geen Roel-fan maar ik zie de humor of het sarcasme er ook niet van in.. wat mij betreft gewoon een verkeerde keus.
pi_33340168
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:43 schreef noeki het volgende:
Het de vraag wat een goede afsluiting is ? Een happy end of dit gebeuren. Vond het persoonlijk een schitterend eind ! Je zag hem op een gegevens toch een beetje wegtrekken vond het eigenlijk wel HET moment van BB5.

En zielig voor Roel ? Tja wanneer je je voor z'n programma opgeeft weet je gewoon dat je (mis)
bruikt wordt met als doel van de TV zender zoveel geld aan je te verdienen. Verder lees ik dat het toch een hele prestratie is geweest van diegene die in het huis hebben gezeten, sorry maar dan
heb ik blijkbaar een ander programma gezien weekopdrachten die al mislukt waren voordat ze
goed en al gestart waren, regels die elke keer weer werden aangepast ten gungste van de bewoners.
Helemaal mee eens. Hoe kun je nu medelijden hebben met iemand die zo gek is om zich op te geven voor zo'n programma. Al hadden ze hem a la Rons Honeymoonquiz in een grote kop met tomatensoep gegooid, kom op zeg! Als in BB zit wéét je dat je misbruikt wordt EN dat je constant op forums wordt afgezeken. En terecht, want een normaal mens gaat zo'n huis niet in.
pi_33340658
Het ging mij er niet om of die achterlijke homo met zijn ontzettend lelijke wijf als winnaar binnen kwam wandelen. Het ging mij er ook niet om dat die kut kraker genaaid werd door BB. Het ging mij erom dat de show te vroeg afliep. Ik had willen zien dat die kut kraker door de zijdeur binnen kwam strompelen en de reactie van hem en het publiek. Nu moeten we maar raden wat er gebeurd is.

Wat zijn dat trouwens voor een stumpers bij Talpa. Een goed bekeken live show raffelen ze ff snel af en ze praten ook niet met de winnaar na. Nee ff snel afraffelen want het MOET om 22.20 afgelopen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')