quote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier is de nieuwe Tanja cam uit Blijdorp
[afbeelding]
Gewoon 12 daklozen van de straat plukken. ¤10.000 hoofdprijs beloven, en kost en inwoning.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
daar zeg jewat... als BB ernu weer12 nieuwebewoners inzet... zonder verdere bemoeienis... wordt het nog steeds een gegarandeerde hit op internet...
hey henk je snurkt te veel hoorde ik vannachtquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier is de nieuwe Tanja cam uit Blijdorp
[afbeelding]
Hej leuk een post van mijquote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef Muerte het volgende:
En toch wil ik cappen! Ik wil cappen! ik wil cappen! Weeeeeeh!!![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Ik zou me wel eens willen aanmelden voor een volgende BB, alleen om te kijken hoe die selectieprocedures en gesprekken gaanquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Bocaj het volgende:
startgeld 4500 en 75 per dag.
de 4500 betaalt de bewoner eerst maar men krijgt het terug als men niet vrijwillig exit is gegaan.
Als men wel vrijwillig exit gaat dan is startgeld weg...
Stok achter de deur want anders kan bb wel eens zonder bewoners zitten.
Hahahahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Niet stoken in een gelukkig huwelijk he?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey henk je snurkt te veel hoorde ik vannacht
en zijn peukenpoen.. dat is wat ik eik. bedoeldequote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Startgeld, weet niet hoeveel het is
Ahh...dat verklaard een hoop, dus eigenlijk houd je niet echt veel over als je het startgeld mee moet tellen als Borgquote:Op donderdag 22 december 2005 23:23 schreef Bocaj het volgende:
startgeld 4500 en 75 per dag.
de 4500 betaalt de bewoner eerst maar men krijgt het terug als men niet vrijwillig exit is gegaan.
Als men wel vrijwillig exit gaat dan is startgeld weg...
Stok achter de deur want anders kan bb wel eens zonder bewoners zitten.
Heeft Yolande geklaagt?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey henk je snurkt te veel hoorde ik vannacht
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:25 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |