Kom ik even bij SCH en HW op visitequote:
Hij kan wel wat sterkers gebruiken na vanavondquote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het eerste wat hij gaat doen als hij thuis komt, is een dikke blow roken denk ik...
Kleingeestig gedrag van die luitjes die hun kop nooit op dit subforum hebben durven te laten zien, moet je je eigenlijk ook niet aan storen. Lijkenprikkers heb je overal.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef ART het volgende:
Wat ik al eerder zei: dom leedvermaak. Leedvermaak is voor losers die hun genot moeten halen uit de ellende van een ander. Kleingeestig gedrag.
Ik ben op zich wel verbijsterd dat ik écht boos ben. Van een tv-programma.
Maar ja, ik heb een zwak voor mensen. Slechte eigenschap blijkbaar.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Live is het ook het leukste.
of bedoelde je life??.
Dido troost hem wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef robster16 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat die wel even compleet niet weet van voren of die van achteren leeft. Dit is echt een serieus mindfuck in t kwadraat...
Andere talen op een NL forum praten is alleen stoer als je het correct doet.quote:
nee, ik kom eerst bij jou, ik moet katten kijkenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom ik even bij SCH en HW op visite
Ja dat doet hij dus.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus jij scheld iemand serieus verrot, omdat iemand in BB iets doet?.....
ZIEK??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef -Elise- het volgende:
[..]
Hij zou ook lachen als het om de persoon die dat postte ging. Als je dat al zegt vind ik het echt ziek. heel ziek. En dat zegt ZEKER wat over hoe je in het echt bent.
Ik heb nooit gezegd dat ik de man ben ofzo en ben ook niet arrogant, ik geef alleen mijn mening! No hard feelings! De meeste mensen weten dat ik vannacht 2 uur geslapen heb aangezien we Cuall wakker moesten houdenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie ben jij in godsnaam? .....ik bedoel...je doet 1000+ posts in het BB SC topic en daarmee ben je ineens "de man" of zo![]()
Ik zie je de hele avond niets anders doen dan mensen vertellen wat ze wel en niet mogen en waar ze wel en niet moeten posten.........waar haal je die arrogantie vandaan....ben jij de nieuwe "Jezus" ?![]()
Nee, ik weet weer precies waarom ik al jaren geen tv meer kijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Ik moet nog het meest lachen om zo'n yvonne die zegt: daarom kijk ik al jaren geen tv meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |