abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33326529
Zwaar geownt voor 1000en kijkers die Roel, lekkere trap na, lekker voor die Roel.
pi_33326534
Sorry hoor Tong80 en yvonne maar ik kan niet begrijpen dat jullie hier serieus boos over zijn.

Ik heb het niet gezien en weet niet wat er is gebeurd maar die luitjes leveren zich over aan de grillen van Hummie omdat ze geil zijn op publiciteit en hun eigen ikje en hoereren zich enkele maanden suf en dan moet je dit ook maar voor lief nemen.

Ik kan me wel voorstellen dat je als kijker boos bent. Als je bedoelt: zo ga je niet met mensen om. Maar laat dat dan een les voor je wezen. En kijk gewoon niet meer. Er zijn zoveel andere leuke dingen te doen. De Viva lezen, de kattenbak verschonen of een praatje met de buurvrouw maken

Amen!
pi_33326540
Misschien moeten jullie de volgende keer uit protest gewoon niet kijken, dat deden jullie namelijk ook na de vorige edities die even kut qua uitslag en einde waren.
pi_33326546
Ben vanaf het begin een Roel-fan geweest. Dido was mijn absolute favoriet.
Vindt het STUITEND dat Talpa zo'n spraakmakend figuur van deze BB op deze
manier afserveerd.
Wat een vreselijk slot van een verder prima te verteren programma.
when i was a child, i caught a fleeting glimpse, out of the corner of my eye.
i turned to look, but it was gone. i cannot put my finger on it now.
the child is gone, the dream is gone. i have become comfortably numb.
pi_33326553
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, een paar maanden in een huis nietsnutten is geen prestatie en verdient derhalve geen applaus. Nederland is debiel.
underground forever baby
  donderdag 22 december 2005 @ 22:47:29 #56
19319 weyden
viruseliminator
pi_33326555
Ik heb een KATER>...wat een teringstreek dit zeg.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:47:35 #57
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33326562
Talpa heb ik inmiddels van mijn tv afgetieft
Dit slaat echt hélemaal alles... Je mag van Roel vinden wat je wil (hij was mijn favoriet absoluut niet) maar zo ga je godverdomme gewoon niet met mensen om
I'm really pissed off
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 22 december 2005 @ 22:47:36 #58
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33326563
De verbouwers ook die gelijk naar binnen liepen om de boel af te breken
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 22 december 2005 @ 22:47:47 #59
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_33326572
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef Kozzmic het volgende:
Nahja, Roel heeft tenminste nog 10.000 euros en zal nog wel een kwart ton van Joost toegeschoven krijgen...
Elaborate?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_33326580
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef evert het volgende:
god wat ben ik blij dat ik gewoon sportgala heb gekeken en naar 3fm luister
pi_33326581
Joost
pi_33326591
doei Roel als je iets socialer was geweest had je zeker gewonnen
pi_33326597
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Vond Hummiie Roel nou wel of niet aardig?
Wél aardig, maar de Telegraaf keek mee. Anders had die heks gegarandeerd Roel laten winnen.
pi_33326606
Lieske wist dat ze het huis uit moest (ze hoorde mensen buiten roepen), en heeft toch tegen Ingrid gezegd dat Ing het geld maar moest nemen, dappere Lieske, van mij had zij mogen winnen! En voor Roel vindt ik het echt sneu, wat een domper exit zeg.
pi_33326616
roel won wel 10.000 euro, daar kan je ook leuke dingen mee doen

vond het geniaal en walgelijk te gelijk...

moeilijk!
pi_33326619
Zag je 'm kieken? met die hondeogen whehehe, gek werd zwaar vernederd.
pi_33326621
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef gelly het volgende:

[..]

Kerel, een paar maanden in een huis nietsnutten is geen prestatie en verdient derhalve geen applaus. Nederland is debiel.
Dat doet de gemiddelde AOWér wel langer
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 22 december 2005 @ 22:48:53 #68
3767 Herald
Come get some
pi_33326624
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef BB5kijker het volgende:
Joost was de enige echte winnaar. Roel kwam nog dichtbij, maar nu de Telegraaf mee mocht kijken ging alles eerlijk en kon Hummy Roel dus niet laten winnen.
ook opmerkelijk dat als de Telegraaf meekijkt er ineens niet sprongen van 20% verschil wordt gemaakt wat heel erg normaal was bij eerdere exits
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_33326626
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Zo ga je niet met mensen om.Ok je wordt tweede en verliest de finale maar zo ga je niet met mensen om. Een tweede plaats had ook applaus verdiend. Niet laten zitten en in de waan laten dat ie de winnaar is. Wat een anti climax van de slechtste BB ooit.

Verder was het ontvangst van Joost ook bagger. Iemand die huilt bij momenten schrok zich nu dood en wist niet wat hem overkwam.

Maar hoe er met Roel is omgegaan de laatste aflevering is schandalig.

Eensch, maar dat mocht al blijken uit eerdere reacties.

Zal ook nog wel veelvuldig aangehaald worden in berichtgeving. Ik mag hopen dat Talpa hier zeer nadelige negatieve publiciteit van ondervindt...
pi_33326628
ik vind het nogal meevallen allemaal.

tweede worden is gewoon altijd kut, ze maakten het alleen nog ietsje erger maar dat is Roel nu alweer vergeten alleen wij niet omdat de uitzending is afgelopen.
en we zien Roel niet dolblij met z'n vrienden en Dido ronddansen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_33326629
Niet normaal dit ook niet voor al die mensen die op Roel gestemd hebben
pi_33326630
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor Tong80 en yvonne maar ik kan niet begrijpen dat jullie hier serieus boos over zijn.

Ik heb het niet gezien en weet niet wat er is gebeurd maar die luitjes leveren zich over aan de grillen van Hummie omdat ze geil zijn op publiciteit en hun eigen ikje en hoereren zich enkele maanden suf en dan moet je dit ook maar voor lief nemen.

Ik kan me wel voorstellen dat je als kijker boos bent. Als je bedoelt: zo ga je niet met mensen om. Maar laat dat dan een les voor je wezen. En kijk gewoon niet meer. Er zijn zoveel andere leuke dingen te doen. De Viva lezen, de kattenbak verschonen of een praatje met de buurvrouw maken

Amen!
Ondanks dat het een real-life soap is, ben ik de bewoners als mensen blijven zien.
Ik vond en vind dat dat op de fora nogal eens wordt vergeten.
Het is het Gesprek waar het om draait
  donderdag 22 december 2005 @ 22:49:15 #73
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_33326639
Goed gezegd Tong.

Hummie wilde Roel nog extra naaien....
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_33326647
Talpa mag wel uitkijken voor Roel zijn broertjes die weten er wel raad mee
  donderdag 22 december 2005 @ 22:49:28 #75
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_33326651
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Manu82 het volgende:

[..]

ach krijg jij toch ongezien de tyfus en ga onder de grond liggen. Als ik je hier vaker had gezien dan had ik misschien nog respect gehad voor je mening maar rot nu toch aub snel op
Ik denk er niet aan. Daarbij ben ik hier erg vaak geweest, dus hou je rare verwijten voor je. Neem je verlies en gedraag je niet als een Roel
Stop the world, I want to get out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')