Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:17 schreef Tokay het volgende:
Jeetje, wat snel!
Moet jij eigenlijk niet in de OP, zo zoetjesaan?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Gellius het volgende:
Kan dat lieve meisje van Z niet in de OP?.
Owja, da's waer...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer.![]()
Ik sta mijn plaats graag af aan de dame, pyl. Zoals 't een beschaafde buur betaamt.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet in de OP, zo zoetjesaan?![]()
Ik heb dat ooit ook al eens voorgesteld met een leuke dame, maar 96,32 % was tegen....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Gellius het volgende:
Kan dat lieve meisje van Z niet in de OP?.
Je gebruikt woorden die ik kenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef pyl het volgende:
Nee, Händel noch Bol.
Meneer staat bekend als agriculturalist. Ja, da's schrikken hč? En toch kennen we hem allemaal van naam, en Gellius zelfs van nabij, zoals ik al zei.
Die heb je snel te voorschijn getoverd!quote:
Dit keer wilde ik het niet te moeilijk maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het Heidi Klum was, de URL bevestigt dit
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Gellius het volgende:
het zal mijnheer Boerhaave wel zijn.
Eenen z vlieght snelder dan ehhh, dan hmmm, snel?!?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die heb je snel te voorschijn getoverd!![]()
Hij was een pionier in de modernisering van de landbouw, zo lees ik.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:26 schreef Gellius het volgende:
Hč nee, dat is zo'n triestig plaatje. Doe die van Z maar!
wyccie, echt, dit gaat niet goed hoor kind!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef wyccie het volgende:
't Is weer tijd voor mijn dutje. Zondag stort ik in.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind jeAshley Judd
niet leuker?
Ik wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef Gellius het volgende:
Nee.
Sterker, hij heeft zelfs een é-nor-me hekel aan meneer.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Tokay het volgende:
Weet je het plaatje van pyl, Gellius?
Jij zou meneer moeten kennen.
Is dāt mijn buurman?! Die fičlt!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Sterker, hij heeft zelfs een é-nor-me hekel aan meneer.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Gellius het volgende:
Is dāt mijn buurman?! Die fičlt!
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef Tokay het volgende:
Heet jouw meneer ook Jethro Tull, pyl?
Ik heb er al 5 gehadquote:
Nou ja zo bijzonder was die van mij ook niet dit keer, maar een gegeven paard..... Het is toch een aardige geste denk ik dan maar... Maar voor mijn part had ie het naar een goed doel gestort.... Dat had ik ook prima gevonden....quote:
Kwestie van slim de pakketten inschrijven.....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dat schreeuwt om een verklaring, Foto!![]()
Dus jij hebt nu een voorraadkast vol met aspergers op blik?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef fotoloog het volgende:
Kwestie van slim de pakketten inschrijven.....![]()
Die zouden bij ons vrij vlot op zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu een voorraadkast vol met aspergers op blik?![]()
En wijn en soep en crackers en chocola en ...........zquote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu een voorraadkast vol met aspergers op blik?![]()
Laat me raden: met een plakje achterham er omheen?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef peaceman het volgende:
Die zouden bij ons vrij vlot op zijn....![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
Laat me raden: met een plakje achterham er omheen?
Pasteitjes met kalfsragout....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:16 schreef fotoloog het volgende:
appel-aardbeienjam ,cremesoep,chocoladesachets...allemaal dingen die je jaren later weer tegenkomt en vervolgens weer wegpleurt![]()
Marshmellows en één of andere duistere vruchtendrankquote:
Ehm, ongeveer even lekker als een augurkje met een plakje snijworst er omheen, peaceman.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
Vinden jullie dat ook lekker?
Ja, of een stukje kaas met ananas op een prikkertje............quote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
Ehm, ongeveer even lekker als een augurkje met een plakje snijworst er omheen, peaceman.
Dat is geen ja en geen nee....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, ongeveer even lekker als een augurkje met een plakje snijworst er omheen, peaceman.
Of de variant: met een zilveruitje...quote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef pyl het volgende:
Ja, of een stukje kaas met ananas op een prikkertje............![]()
Welterusten, peaceman.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:34 schreef peaceman het volgende:
Dat is geen ja en geen nee....![]()
Enfin lama ik ga pitten
Dart!! Ken jij meneer niet dan?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:33 schreef dartfanaat het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen
In ieder geval van vķķr 1976, Tokay, want toen doofde meneer zijn laatste sigaret.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:40 schreef Tokay het volgende:
Die foto van jou pyl, is dat een oude(re)?
Je mist weleens wat als je tussendoor in slaap valt, tong.quote:
Was te veel met BB bezig.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je mist weleens wat, als je tussendoor in slaap valt, tong.
Dag pyl, welterusten.quote:
Is dat nou nog steeds niet afgelopen??quote:
Hoi Diaan, hoe was je uitje?quote:
Het kerstborrelen was gezellig wel weer teveel wijntjes op lege maag en het eten was heerlijk en ook nog eens erg gezellig.quote:
Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
heerlijk met zn vieren (collega's en vrouwen) en over van alles en nog wat teuten.... onder genot van hapje en drankje... leuke avond.
Je mag gewoon het licht weer aandoen hoorquote:
Nee, maar enig talent voor de psychologie had meneer welzeker, zoals een goede beoefenaar van zijn beroep betaamt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Psycholoog?
Nee. Hoogstens van filmscripts.quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:59 schreef Berkery het volgende:
Schrijver?
Wehehe.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:07 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een cryptische omschrijving allemaal op deze vroege vrijdagmorgen... moet ze twee keer lezen om te begrijpenmaar dat kan ook aan mij liggen.....
![]()
Si.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:07 schreef Tokay het volgende:
Regisseur?
Hey, daar hebben we onze Limburgse vriend.quote:
Dank voor je welkom, Tokay.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we onze Limburgse vriend.
Da's wel erg triest, Tokay.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:12 schreef Tokay het volgende:
Ik ken er eigenlijk maar twee. Visconti en Pasolini.
Ja, sneu hč?quote:
Kijk eens aan.quote:Maar hij zit erbij hoor, Luchino Visconti, groot film- en theater- (Dart!!) regisseur.
O, ik begreep je verkeerd!quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:46 schreef Diaan73 het volgende:ik bedoelde eigenlijk te zeggen... ik zeg niets, want ik ken er geen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's wel erg triest, Tokay.![]()
Maar hij zit erbij hoor, Luchino Visconti, groot film- en theater- (Dart!!) regisseur.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luchino_Visconti
Gut, doe eens wat gezelliger, pyl!quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom niet eigenlijk? Of weet je al wie het is?
Dan niet!quote:
Ik ben vanmorgen niet helemaal helder/uitgeslapen, maar betekent dit eenquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ... ik ken niet veel regisseurs, maar is het dan misschien Tarrantino?
quote:
.....Bertolucci, Scola, Fellini, Antonioni, Di Seca, Rosi, Leoni......quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:05 schreef Tokay het volgende:
Deze meneer is de betreurde Pier Paolo Pasolini.
Die ándere grote Italiaanse regisseur
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:10 schreef pyl het volgende:
Dart: Francis Ford Coppola.
Zou je dat nu, gegeven de omstandigheden, wel gaan doen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
ik denk dat ik vanaf nu maar even alleen mee ga lezen en geen rare dingen meer ga zeggen..... en proberen wat te werken.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:08 schreef pyl het volgende:
.....Bertolucci, Scola, Fellini, Antonioni, Di Seca, Rosi, Leoni......![]()
quote:
Geweldige site met leuke oude plaatjes gevondenquote:
Ik merk het!quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef pos het volgende:
Geweldige site met leuke oude plaatjes gevonden
Tja ik zit hier wel op mn werk... en staat ook zo vreemd als ik helemaal niets doe... heb net wel begrepen dat we om 14:30 uur met de afdeling even bij elkaar gaan zitten met wat lekkers erbij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Zou je dat nu, gegeven de omstandigheden, wel gaan doen?![]()
Ik heb nog veel meer leuks voor de vrijdagochtend Gellius. Waat gaat jouw voorkeur naarquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:29 schreef Gellius het volgende:
Brel, Zappa
; moet dit allemaal op de vroege vrijdagmorgen?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:31 schreef Berkery het volgende:
Raquel Welch?
Doe maar wat. Ik trek wel weer bij.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:35 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer leuks voor de vrijdagochtend Gellius. Waat gaat jouw voorkeur naar
uit?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Doe maar wat. Ik trek wel weer bij.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:20 schreef Gellius het volgende:
Een gevoelige plaat van enfant terrible Pete Townsend?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:28 schreef pyl het volgende:
Grace Kelly, altijd een fijne verrassing.![]()
Nee foutquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:43 schreef pyl het volgende:
Grappig dat je door zo'n badmuts mevrouw ineens niet meer herkent....
Gokje op Tippi Hedren.
Hmmmmm.........ik proef hierin enig genoegen, pos.....quote:
Dat was niet de bedoeling maar toen ik het terug las zag ik het ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:44 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmm.........ik proef hierin enig genoegen, pos.....![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:48 schreef pyl het volgende:
Ah, kijk, Gina Lollobrigida!!
Ik ben altijd geīntrigeerd door die laatste drie zinnen.quote:
Doedoedoedoedoedoe
Gina (Gina) Gina (Gina)
Gina Lollobrigida
Jij bent voor mij de vrouw
Waar ik 't meest van hou
Daar kan ik werk'lijk niks aan doen
Gina (Gina) Gina (Gina)
Gina Lollobrigida
Graag zou ik naar je gaan
Je bent hier ver vandaan
En voor de reis heb ik geen poen
refr.:
Ik heb alleen pikante foto's van je hier (ohoh)
Daar sta je in je eentje op de pier (ahah)
Aan de Middelandse Zee
Uitdagend zeg je nee,
want jij hebt werk'lijk alles mee
Het is niet moeilijk waar ik steeds aan denken moet (ohoh)
Want wat ik op die foto zie is goed (ahah)
Al is het maar papier, al ben je ver van hier, het doet me goed
Gina (Gina) Gina (Gina) Gina Lollobrigida
Wat was het leven fijn
Als ik bij jou kon zijn
Al was 't voor een enk'le dag
Gina (Gina) Gina (Gina)
Gina Lollobrigida
Maar ach waar denk ik an
Ik weet dat dit niet kan
Ook weet ik dat zoiets niet mag
Idd Marcello Mastroianniquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:54 schreef Z het volgende:
Marcello.
Een prijsje in de zakenwereld? Nederlander?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:12 schreef Gellius het volgende:
Deze meneer heeft een prijsje gewonnen onlangs.
Geen Benali. En ik oog wat stoffiger dan dit frisgewassen heertje hoor Pos.
Ook geen Nederlander?quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:44 schreef Gellius het volgende:
Geen zakenwereld, geen reclame.
Geef eens een hint Gellius.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:49 schreef Gellius het volgende:
Dat wel!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef Gellius het volgende:
Nou, ik begin wel. Rechtsgeleerde?
Huh? Anthony? Is that you?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:18 schreef pyl het volgende:
O.Carm.
Ik heb jou al van alles toegewenst in je Fotoboek, dus dat ga ik hier echt niet nog eens doen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:19 schreef peaceman het volgende:
Voor ik er niet meer aan toe kom:
Ik wens iedereen een hele fijne kerst toe!![]()
En niet teveel![]()
Raad mijn plaatje nou maar, in het kader van de kerstgedachte.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:26 schreef peaceman het volgende:
Tja het was ook dom van mij natuurlijk om te denken dat iemand het NIET belachelijk zou maken.
Aha, verse, goed uitgeruste krachten. Nu zal het probleem zo zijn opgelost!quote:
Nou zeg! Je laat je toch niet wegpesten?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef peaceman het volgende:
Ik ben weer weg... kan toch niks goeds zeggen blijkbaar
Zo voel ik me helemáál nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Aha, verse, goed uitgeruste krachten.
Ik ken die man op het plaatje ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:33 schreef Tokay het volgende:
Is het een Nederlandse meneer?
Nee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:35 schreef Tokay het volgende:
Leeft-ie nog?
Vooral van zijn dood, vrees ik.quote:En waar moeten we hem van kennen?
Ja, een heel akelige manier.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef Tokay het volgende:
Is meneer op een akelige manier gestorven?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:28 schreef peaceman het volgende:
Ik moet zeker plaatsnemen in het schaamhoekje omdat ik niet weet wat er toen gebeurd is?quote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft zeker iets met de oorlog te maken?
Ik weet het zeker, ik heb het opgezochtquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft zeker iets met de oorlog te maken?
Ik ben ook allesbehalve scherp, maar Dachau 1942...... Zo'n beetje half Joods Amsterdam vond daar zijn/haar eindequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm gaan jullie me nu belachelijk maken?![]()
Ik ben vandaag gewoon niet zo scherp.
Nee, Diaan, dat zie je niet goed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm gaan jullie me nu belachelijk maken?![]()
Ik ben vandaag gewoon niet zo scherp.
Jij bent vast vroeg opgestaan vanochtend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef Treinhomo het volgende:
Hij 's vast niet met mitrailleur en al uit de wachttoren geflikkerd ?![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Is deze meneer trouwens joods? Het zou ook zo maar een paap kunnen zijn.
'k kom net uit bed.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef pyl het volgende:
Jij bent vast vroeg opgestaan vanochtend.
Juist, ik wist wel dat de ene Fries de andere zou raden!quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
In dat geval: Titus Brandsma?
Je bent weer eens een ladder opgeweest?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kom net uit bed.![]()
Ik zit met een verrekte rug in de ziektewet.![]()
Met een Nimweegse connectiequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Juist, ik wist wel dat de ene Fries de andere zou raden!
wyccie?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef Treinhomo het volgende:
'k kom net uit bed.![]()
Ik zit met een verrekte rug in de ziektewet.![]()
quote:Offtopic: volgens mij wonen de heilige geest en Maria in het appartement boven mij.
Ongeveer een uurtje geleden hoorde ik uit die richting geluiden die duidelijk wezen op het bedrijven van het minnespel. Koud een kwartier daarna hoorde ik al een baby huilen.
Nope; mezelf vertild aan de gereedschapskist van een ander. Die was dus zwaarder dan gedacht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent weer eens een ladder opgeweest?
Daar geloof ik niet in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:15 schreef pyl het volgende:
![]()
Pssssst....TH: Maria was nu juist onbevlekt ontvangen.....![]()
Tja, je wordt ouder Treinhomoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope; mezelf vertild aan de gereedschapskist van een ander. Die was dus zwaarder dan gedacht.
Nog een halve week mee rondgelopen, totdat ik woensdagmorgen bijna niet meer uit bed kon. Alles zat vast.
Héél warmquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:18 schreef Treinhomo het volgende:
Anthony van Leeuwenhoek ?
Knap gevondenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; voor mij geen kinderen.![]()
Nee zeg, stel je voorquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; voor mij geen kinderen.![]()
You know.... kennis van de geschiedenis is bij mij ronduit slecht....quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook allesbehalve scherp, maar Dachau 1942...... Zo'n beetje half Joods Amsterdam vond daar zijn/haar einde![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, Diaan, dat zie je niet goed.Ik lach wel, maar dat is toch vooral om het verloop van het postverkeer hier. Én ik ben jaloers op je ongedwongen eerlijkheid.
![]()
Het is een tijdgenoot van Van Leeuwenhoek en eveneens een volgeling van Jan Swammerdam. Er is ook een straat in Amsterdam naar hem vernoemd.quote:
Mag ook wel; ik doe al 3 dagen bijna niks anders dan slapen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
TH is wel erg wakker vandaag
'Zat' meneer ook in de optica ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een tijdgenoot van Van Leeuwenhoek en eveneens een volgeling van Jan Swammerdam. Er is ook een straat in Amsterdam naar hem vernoemd.
* jaloers isquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mag ook wel; ik doe al 3 dagen bijna niks anders dan slapen.
Da's niks om jaloers op te zijn; ik barst van de koppijn en heb enorme wallen.quote:
Neen, in de anatomie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Zat' meneer ook in de optica ?
Heb ik ook hoor..... maar jij zit thuis en ik ben aan het "werk"quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's niks om jaloers op te zijn; ik barst van de koppijn en heb enorme wallen.
Ik lijk wel een panda...![]()
Misschien is-ie wel met de hond aan 't wandelen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius is zeker boodschappen aan het doen?
dat had hij toch al gedaan? Of was dat zn ochtendommetje?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef Z het volgende:
Hij is z'n middagommetje aan het doen denk ik.
Neen, minder beroemd maar "zijn straat" is wel in dezelfde buurt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:40 schreef Z het volgende:
Is het Boerhaave?
In de nieuwe spelling wordt dat vast afgebroken als 'midda-gommetje'...quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef Z het volgende:
Hij is z'n middagommetje aan het doen denk ik.
Ik ben m'n veters aan het strikken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:52 schreef Treinhomo het volgende:
Is iedereen van de weeromstuit opeens driftig aan 't werk gegaan ?![]()
Ga je de Wibautstraat oversteken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben m'n veters aan het strikken.
Ik ben me erop aan het voorbereiden. Nu nog fluorescerende kleding aantrekkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ga je de Wibautstraat oversteken?
Rachel ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben me erop aan het voorbereiden. Nu nog fluorescerende kleding aantrekken
Mag-lite, geplastificeerde route-kaart, noodransoenen, EHBO-kit, regencape, vuurpijlen en GPS bij je?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben me erop aan het voorbereiden. Nu nog fluorescerende kleding aantrekken
Frederik zelfquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ach, is 't mijnheer Ruysch!
Een vette rat is een goed teken, een magere rat daarentegen ....quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:05 schreef Gellius het volgende:
Ik heb geen klachten over het C1000 personeel hoor. Maar ik zag 's anderendaags wel een vette rat de groentencorner oversteken.
En even bij Liedewij informeren of er niet om omleiding is! Je wilt natuurlijk niet omlopen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mag-lite, geplastificeerde route-kaart, noodransoenen, EHBO-kit, regencape, vuurpijlen en GPS bij je?
Dat is ook weer zo, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een vette rat is een goed teken, een magere rat daarentegen ....
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef Z het volgende:
[..]
En even bij Liedewij informeren of er niet om omleiding is! Je wilt natuurlijk niet omlopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |