Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:17 schreef Tokay het volgende:
Jeetje, wat snel!
Moet jij eigenlijk niet in de OP, zo zoetjesaan?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Gellius het volgende:
Kan dat lieve meisje van Z niet in de OP?.
Owja, da's waer...quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef pyl het volgende:
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer.![]()
Ik sta mijn plaats graag af aan de dame, pyl. Zoals 't een beschaafde buur betaamt.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet in de OP, zo zoetjesaan?![]()
Ik heb dat ooit ook al eens voorgesteld met een leuke dame, maar 96,32 % was tegen....quote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Gellius het volgende:
Kan dat lieve meisje van Z niet in de OP?.
Je gebruikt woorden die ik kenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:22 schreef pyl het volgende:
Nee, Händel noch Bol.
Meneer staat bekend als agriculturalist. Ja, da's schrikken hč? En toch kennen we hem allemaal van naam, en Gellius zelfs van nabij, zoals ik al zei.
Die heb je snel te voorschijn getoverd!quote:
Dit keer wilde ik het niet te moeilijk maken.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het Heidi Klum was, de URL bevestigt dit
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Gellius het volgende:
het zal mijnheer Boerhaave wel zijn.
Eenen z vlieght snelder dan ehhh, dan hmmm, snel?!?quote:Op donderdag 22 december 2005 22:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die heb je snel te voorschijn getoverd!![]()
Hij was een pionier in de modernisering van de landbouw, zo lees ik.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:26 schreef Gellius het volgende:
Hč nee, dat is zo'n triestig plaatje. Doe die van Z maar!
wyccie, echt, dit gaat niet goed hoor kind!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:27 schreef wyccie het volgende:
't Is weer tijd voor mijn dutje. Zondag stort ik in.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind jeAshley Judd
niet leuker?
Ik wel.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:34 schreef Gellius het volgende:
Nee.
Sterker, hij heeft zelfs een é-nor-me hekel aan meneer.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:38 schreef Tokay het volgende:
Weet je het plaatje van pyl, Gellius?
Jij zou meneer moeten kennen.
Is dāt mijn buurman?! Die fičlt!quote:Op donderdag 22 december 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Sterker, hij heeft zelfs een é-nor-me hekel aan meneer.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:42 schreef Gellius het volgende:
Is dāt mijn buurman?! Die fičlt!
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef Tokay het volgende:
Heet jouw meneer ook Jethro Tull, pyl?
Ik heb er al 5 gehadquote:
Nou ja zo bijzonder was die van mij ook niet dit keer, maar een gegeven paard..... Het is toch een aardige geste denk ik dan maar... Maar voor mijn part had ie het naar een goed doel gestort.... Dat had ik ook prima gevonden....quote:
Kwestie van slim de pakketten inschrijven.....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:05 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Dat schreeuwt om een verklaring, Foto!![]()
Dus jij hebt nu een voorraadkast vol met aspergers op blik?quote:Op donderdag 22 december 2005 23:07 schreef fotoloog het volgende:
Kwestie van slim de pakketten inschrijven.....![]()
Die zouden bij ons vrij vlot op zijn....quote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu een voorraadkast vol met aspergers op blik?![]()
En wijn en soep en crackers en chocola en ...........zquote:Op donderdag 22 december 2005 23:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dus jij hebt nu een voorraadkast vol met aspergers op blik?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |