D'as ijdele hoop. Babel is als centrumspits straks nummer 4 in de pikorde.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Vom het volgende:
Ben benieuwd hoe Huntelaar het gaat doen bij ons, ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van Babel.
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef S-Two het volgende:
Neem aan dat Babel dan nu iig wordt verhuurd?
Ik hoop het niet, maar het is misschien voor hemzelf wel beter...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef S-Two het volgende:
Neem aan dat Babel dan nu iig wordt verhuurd?
Papegaai.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef twi het volgende:
en Babel verhuren aan Vitesse.
exacly my pointquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef twi het volgende:
Anastasiou af laten lopen, Charisteas verkopen voor wat je voor 'm kunt krijgen, en Babel verhuren aan Vitesse.
Natuurlijk niet, welke speler wil wel weg bij Ajax, terwijl hij nog nauwelijks heeft laten zien wat 'ie kan? Maar als er een mooie club komt met een lekker potje geld, zoals Benfica, is 'ie gewoon wegquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Het probleem is alleen dat Harry zelf niet weg wil
Volgens de NOS en Teletekst wel, ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef ThomasBerge het volgende:
8,5 miljoen?
Ik zie het nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de NOS en Teletekst wel, ja.
8 miljoen jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de NOS en Teletekst wel, ja.
Benfica heeft dus juist geen lekker potje geld. Charisteas: Ajax-spits met het meeste rendement.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, welke speler wil wel weg bij Ajax, terwijl hij nog nauwelijks heeft laten zien wat 'ie kan? Maar als er een mooie club komt met een lekker potje geld, zoals Benfica, is 'ie gewoon weg
Omdat het contract dan in de winter aflooptquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef Messenga het volgende:
Waarom nou weer 4,5 jaar, en niet direct 5 ?
Omdat 't contract dan halverwege een seizoen af loopt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef Messenga het volgende:
Waarom nou weer 4,5 jaar, en niet direct 5 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |