De mul komt wel terug waarschijnlijk, Mitea is wel aardig als hij aan zijn voorzet werkt en niet zovaak naar binnen trekt. Ben benieuwd ofz e nog wat halen, ik kan niemand bedenken. iig geen nederlandse.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik verwacht in ieder geval dat De Mul terughalen, na dit seizoen. Waardoor ze alleen nog op zoek gaan naar een linksbuiten. (Of ze vertrouwen gewoon op de terugkomst van Mitea)
HSV lag ook op de loer. Bovendien zou Feyenoord wel geld hebben bij een verkoop van Kuyt/Kalouquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom snel handelen? Feyenoord heeft nog geen geld en PSV heeft verlies gedraaid.
Ik denk dat juist Harry en Babel zich zorgen mogen gaan maken, ik zie zelf meer potentie in Rosenberg - Babel voorin waarin Rosenberg een soort Litmanen rol gaat spelen en Huntelaar in scorings positie gaat brengen. Babel zou ik verhuren om ervaring op te doen en even uit die droomwereld halen want hij is er nog lang niet en Harry gewoon vaak inbrengen om Huntelaar en Rosenberg te sparen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef Radegast het volgende:
Nou, welkom KJH dan maar!
Charisteas trekt zich hier niks van aan, die raakt niet in paniek van nog een concurrent.
Over Babel en Rosenberg heb ik mijn twijfels, toch een mentale tik voor die twee.
Feyenoord had ook een lening kunnen afsluiten ofzo om Huntelaar te halen en zodra er geld binnenkomt van Kuijt of Kalou die lening af te lossen. Bij deze jongen moest Ajax er idd gewoon snel bij zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom snel handelen? Feyenoord heeft nog geen geld en PSV heeft verlies gedraaid.
Neem aan dat je Huntelaar bedoelt. Verder mee eens, Harry verkopen en Babel verhuren of als backup. Je hebt uiteindelijk toch een derde spits nodig mocht er een wegvallen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Harry en Babel zich zorgen mogen gaan maken, ik zie zelf meer potentie in Rosenberg - Babel voorin waarin Rosenberg een soort Litmanen rol gaat spelen en Huntelaar in scorings positie gaat brengen. Babel zou ik verhuren om ervaring op te doen en even uit die droomwereld halen want hij is er nog lang niet en Harry gewoon vaak inbrengen om Huntelaar en Rosenberg te sparen.
Voor hoe lange tijd wil je Babel dan verhuren? Huntelaar en Rosenberg spelen nog wel een tijdje voor Ajax, en Charisteas wil niet weg. Dan komt Babel de komende seizoenen zowiezo niet voor in de basis 11. En al helemaal niet als er weer 4-3-3 word gespeelt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Harry en Babel zich zorgen mogen gaan maken, ik zie zelf meer potentie in Rosenberg - Babel voorin waarin Rosenberg een soort Litmanen rol gaat spelen en Huntelaar in scorings positie gaat brengen. Babel zou ik verhuren om ervaring op te doen en even uit die droomwereld halen want hij is er nog lang niet en Harry gewoon vaak inbrengen om Huntelaar en Rosenberg te sparen.
Onzin. Ik heb genoeg vertrouwen in van Geel, dat is een hele goede voor ons.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
Dit zal wel ten koste gaan van buitenspelers die gekocht moeten gaan worden.
Ja hoor, Loek. Ik weet niet of je het weet, maar Ajax kan wel 18 miljoen aan spelers uitgeven als Ajax dat zou willen. Ik vermoed dat Ajax Jenner, Luirink/Vlaar en Elia (welke club wil hem nou niet) zal proberen te halen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
omdat hij concreet was. Buitenspelers heeft Ajax nog niet concreet op het oog. Maargoed we zullen zien wat hij brengt....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jennerquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja hoor, Loek. Ik weet niet of je het weet, maar Ajax kan wel 18 miljoen aan spelers uitgeven als Ajax dat zou willen. Ik vermoed dat Ajax Jenner, Luirink/Vlaar en Elia (welke club wil hem nou niet) zal proberen te halen.
Haha, "jullie".. Hij denkt dat je bij ons hoort cultheld :xquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JennerKom op zeg, ik zie daar dus echt geen versterking in voor jullie.
ach valt wel mee, maar nu naar je eigen kakkerlak hok terug het stinkt hier namelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
Zuchtquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JennerKom op zeg, ik zie daar dus echt geen versterking in voor jullie.
je kan best 433 spelen, maar dan met 3 spitsen, en de middenvelders op een lijn, zoals je ook af en toe bij oranje zag. Met charisteas vanaf rechts en rosenberg vanaf links. Sowieso is rosenberg vanaf links beter, want die gast kan amper kaatsen, maar is wel gruwelijk snel. Je moet dus het een beetje proberen zoals met Hoogendorp bij RKC, die komt ook vaak vanaf de zijkant inrennen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huntelaar dus naar Ajax. Wat denken jullie ervan? Jullie willen eigenlijk 4-3-3 spelen maar hebben daar de buitenspelers niet voor. Dus daarom spelen jullie 4-4-2 de laatste paar wedstrijden. Het lijkt me logisch dat na de winterstop er 4-4-2 gespeelt blijft worden met Rosenberg en Huntelaar in de spits. Alleen Huntelaar is echt een spits voor in een 4-3-3 opstelling. Maar zoals gezegt daar hebben jullie geen buitenspelers voor. En als je 4-3-3 zou gaan spelen zouden Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou buiten de boot vallen. Wat gaat er met die spitsen dan allemaal gebeuren? Anastasiou zal vetrekken aan het eind van het seizoen, maar Charisteas heeft aangegeven te willen blijven. En het dan nog niet te hebben over Babel, (door veel Ajax supporters hier op het forum beter bevonden dan Kalou) die begint nu al te zeuren dat hij geen basis plek heeft.
Jenner?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
De mul komt wel terug waarschijnlijk, Mitea is wel aardig als hij aan zijn voorzet werkt en niet zovaak naar binnen trekt. Ben benieuwd ofz e nog wat halen, ik kan niemand bedenken. iig geen nederlandse.
Idd bedoelde Huntelaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neem aan dat je Huntelaar bedoelt. Verder mee eens, Harry verkopen en Babel verhuren of als backup. Je hebt uiteindelijk toch een derde spits nodig mocht er een wegvallen...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Nashje het volgende:
De Mul - Huntelaar - Boerrigter.
Heb je Manucharyan ook nog. Die kan op zowel rechts- als linksbuiten.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
Had je toch gelijk dat ie naar Ajax zou gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd met Huntelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |