noem eens wat discotheken op,,quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef DJ_Boelie het volgende:
ik draai ook
ik draai met vinyl
ik draai trance ik heb 3 technics draaitafels 2 pioneer cd-1000
en ook een mixer van pioneer
voor de rest doe ik het meest voor hobby maar draai ook vaak in grotere clubs en discoteken.
Overal?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:28 schreef thiamat het volgende:
weet iemand trouwens of allure - the love we lost al uit is? en waar die dan te kopen zal zijn?
Kind of, alleen die mixman is zo omslachtig en wat stroefjes enzo..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:52 schreef thiamat het volgende:
dus je bent op zoek naar een zelfde soort apparaat?
Heeft zo een ding een USB aansluiting ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef 2Mini het volgende:
[afbeelding]
195 euro, Electriccity (V&D)
jup, 1.1quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Setambre het volgende:
[..]
Heeft zo een ding een USB aansluiting ofzo?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Setambre het volgende:
[..]
Heeft zo een ding een USB aansluiting ofzo?
1.1 is erg traag toch?quote:
Geen presell? Er gaat wel vaker iets mis met de releasedatums, site is nog steeds in ontwikkelingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:24 schreef thiamat het volgende:
tja. release date bij 4djsonly staat op 23 january 2006, en hij is al wel beschikbaar... tja, beetje vreemd toch...?
Als je bestanden gaat overzetten ja.. voor dit kan het geen problemen opgeven..quote:
relaxte van dit ding, is dat ik geen cd's hoef te kopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:29 schreef da_rippah het volgende:
Ja, maar heb je dan een kwalitatief goede mixer? Ik zou denk ik liever een goede mixer hebben met CD spelers ipv de extra functies die die console heeft. Als je toch met cd's kan werken heeft het toevoegen van een mp3 functie ook weinig nut meer...
Ik heb alles op me ext HD staan, neem een laptop mee, en klaar.. das niet zo een probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:19 schreef Johnny_Cool het volgende:
das ook gelijk t grote nadeel 2mini.. wanneer je namelijk voor publiek draait moet je heel je pc mee gaan sjouwen.
En als ik heel eerlijk moet zijn.. de knoppen weigeren nogal eens op dat apparaatje.. toch lullig als je probeert om platen door elkaar te mixen en je play knop weigert..
Wat trouwens niet wegneemt dat t een leuk apparaatje is hoorik heb er zelf ook veel lol mee gehad, maar toch na een tijdje maar besloten 'serieuze' gear aan te schaffen.
maar dat wil ik niet...quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef da_rippah het volgende:
Als je echt professioneel wil gaan draaien, voor grotere zalen, dan voldoet zon console gewoon niet vrees ik.
Behringer BCD-2000, iemand enig idee wanneer ie uitkomt? (preciese datum..)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:38 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga denk ik die van Behringer kopen.., kan je als nog tt op aansluiten..
Feedback zegt:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:54 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Behringer BCD-2000, iemand enig idee wanneer ie uitkomt? (preciese datum..)
Zonde voor je dat je je spullen wegdoet.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef AversusZ het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn draaitafels en platencollectie van de hand te gaan doen. Ik heb in een implus twee gemini pt-2100's gekocht 1,5 jaar geleden maar hier verder vrij weinig mee gedaan. Verder heb ik nog 2x Ortofon Concorde Pro (Zilver) en een Stanton DJ Pro 2000 in zeer goede staat.
Platencollectie bestaat vooral uit Trance & Progressive. Hoop klassiekers en Tiesto play-list materiaal van vroeger.
Van de week zal ik het allemaal even doornemen en op papier zetten voor een totaal plaatje mocht je interesse hebben.
Is er iemand in Eindhoven die dit ding, of de simpelere variant heeft waar ik een keertje zou kunnen proberen. Of iemand die een zaak weet waar ik dat ding een keer uit kan proberen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:18 schreef 2Mini het volgende:
[afbeelding]
195 euro, Electriccity (V&D)
Ik leer na bijna 2 jaar nog steeds bij, ontwikkel zo je eigen truukjes enzo. Veel oefenen!quote:Op zondag 5 februari 2006 19:30 schreef thiamat het volgende:
zo, deze verdient een schop
Hoe ging dat bij jullie?
Jaja, erg vetjes, maar wel moeilijk. Ik draai Techno en heb dat wel eens gedaan, moeilijk maar loont zeker de inspanningen! Wel de juiste nummers hiervoor gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:21 schreef teknomist het volgende:
Wie experimenteert hier ook wel eens met om en om laten lopen van kicks maar wel in de maat?
Dus niet:
xxxxxxxx
Maar:
x*x*x*x*x*
Voor als je op die manier langzaam de ene track infade neemt na een tijdje die track het hoofdritme over. Klinkt erg vet en zaait verwarring op de dansvloer..
waaarom je peeceeveetje omruilen tegen een XTC? ik heb toch veel liever de vestax hoor..quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:27 schreef peleetje het volgende:
Mijn gear:
Vestax PVC 275 Mixer. (wordt binnenkort vervangen voor een Dateq XTC)
2x Technics Sl1200
Headphone: Pioneer HDJ1000
Stijl: Funky House
Favo tracks op dit moment: Italian Stallion - Nasty (Hardoul Re-Edit) / DJ Rooster & Sammy Perrelta - Shake It (Steve Angello Mix)
Ik vind de XTC persoonlijk prettiger om mee te werken. Met name door de langere faders.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:56 schreef Dacide het volgende:
[..]
waaarom je peeceeveetje omruilen tegen een XTC? ik heb toch veel liever de vestax hoor..
ik heb zelf ook die vestax en vind het een heerlijk pielding. heb vaak op een xtc moeten draaien. Zeker fijn apparaat, maar zie niet in waarom je die wilt.. je gaat er neit door vooruit.
ik ga dit jaar ook mijn vestax wegdoen.. maar puur en alleen omdat ik de effecten mis.
(nieuwe mixer wordt de ecler nuo5 of de nieuwe pioneer djm800)
Mooi, komt je mixer ten goede!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
Kan je garanderen dat ik dat ook doe alstie niet aan staat..
Ik dank uquote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef R-Mon het volgende:
http://www.new-line.nl/webshop/list.asp?c=130
Je bedoelt de DJ Pro 2000? Ik heb deze zelf ook en gebruik hem nu al bijna 2 jaar! Niks over te zeggen en zeker niet voor dat geld. Heb nog de oudere versie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:00 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar nieuwe headphones en ik ga denk ik voor de Stanton headphones van 75 euro op new-line. Of weet iemand betere in die prijsklasse?
Hey, die stellingkast heb ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:25 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb bij de gamma een stellingkast gekocht om mijn draaitafels en mixer op te zetten, nu staat het allemaal op een perfecte hoogte (90 cm dacht ik..). Eerst stond het op een bureau dat net zo hoog was als het bureau waar mijn monitor op staat. Iets te laag dus. Ik kan het iedereen die een meubel zoekt aanraden! Kost geen drol en is lekker stevig (als je er wat onderin zet).
[afbeelding]
Als je ermee wilt kijken of het wat voor je is en of je het leuk vindt of niet zou ik dat niet aanschaffen. Koop dan wat 2e hands ofzo. Dit is veels te duur en als je er later achter komt dat je het niet leuk vindt is het weggegooid geld.quote:
Kloteding, met z'n verrekte scheuren in de behuizing. Verder voor het geld zeker niet mis, maar een reepje ducktape was in mijn geval niet overbodig.quote:Op zondag 16 april 2006 14:52 schreef da_rippah het volgende:
Prima koptelefoon, ik heb hem ook. Niets op aan te merken eigenlijk!
Inderdaad. Op die manier hoef je niet te bukkenquote:Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben 1.78, maar ik vind het het fijnste draaien als mijn armen precies een hoek van negentig graden maken. En daar waren die bakstenen dus voor nodig
Valt wel mee geloof ik. Hangt er maar net vanaf hoe de dj met zijn/haar apparatuur omgaat. Die BCD2000 is al uit geloof ik, maar is telkens uitverkocht bij Feedback. Als dit nog lang doorgaat zet ik 'm gewoon in de bestelling.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef da_rippah het volgende:
Als je echt professioneel wil gaan draaien, voor grotere zalen, dan voldoet zon console gewoon niet vrees ik.
Ik denk dat de geluidskwalieit niet goed genoeg is en dat geen enkele DJ zich erachter durft te vertonenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik. Hangt er maar net vanaf hoe de dj met zijn/haar apparatuur omgaat. Die BCD2000 is al uit geloof ik, maar is telkens uitverkocht bij Feedback. Als dit nog lang doorgaat zet ik 'm gewoon in de bestelling.
Wens me succes, ik mag in de Asta gaan draaien met mijn laptop en Behringer BCD 2000quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:32 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ik denk dat de geluidskwalieit niet goed genoeg is en dat geen enkele DJ zich erachter durft te vertonen
Nu? Dan kom ik misschien ff aanmoedigenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Wens me succes, ik mag in de Asta gaan draaien met mijn laptop en Behringer BCD 2000
Nee niet nu... nu is Carribean Dance Sensation....quote:
I love Indo? Indonesische muziek dus? Lache! Laat 'ns weten wanneer kom ik misschien 'ns langsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee niet nu... nu is Carribean Dance Sensation....
Ik moet in de toekomst wel ooit voor dezelfde organisator draaien op Surinaams feestje.
Maar dat is nog niet zeker.
Wat wel ooit zeker is, is dat ik ooit in de Asta moet draaien voor I Love Indo.
Neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:28 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
I love Indo? Indonesische muziek dus? Lache! Laat 'ns weten wanneer kom ik misschien 'ns langs![]()
Haha, wist al niet wat ik me er bij voor moest stellenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee
R&B, Hip Hop, Rap en een shitload aan 2-step
Oh, wel dus...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Wens me succes, ik mag in de Asta gaan draaien met mijn laptop en Behringer BCD 2000
waar blijft je pic?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Inderdaad. Op die manier hoef je niet te bukken![]()
Ik ben 1.90 en ik heb mijn gear op 1.10 staan ongeveer. Bovenkant draaitafel is 1.18m![]()
Ik heb
1 x RP 4000 m3d
1 x RP 5000 m3d
1 x gemini ps 626i
2 x concorde pro S
Alles apart bijelkaar gekocht op marktplaats, een weekje of 5 terug.
Heb ondertussen een stuk of 40 platen, vnl. house/progressive/trance.
Zal na het weekend eens een pic posten![]()
Met je behringer bcd 2000?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:37 schreef 2Mini het volgende:
Morgenavond draai ik in Heerhugowaard!
Jaquote:
dat meen je nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:25 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ja
Als ik hun pionier systeem zou gebruiken, zou ik 100 euro per uur! moeten betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |