Inderdaad. Op die manier hoef je niet te bukkenquote:Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben 1.78, maar ik vind het het fijnste draaien als mijn armen precies een hoek van negentig graden maken. En daar waren die bakstenen dus voor nodig
Valt wel mee geloof ik. Hangt er maar net vanaf hoe de dj met zijn/haar apparatuur omgaat. Die BCD2000 is al uit geloof ik, maar is telkens uitverkocht bij Feedback. Als dit nog lang doorgaat zet ik 'm gewoon in de bestelling.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:46 schreef da_rippah het volgende:
Als je echt professioneel wil gaan draaien, voor grotere zalen, dan voldoet zon console gewoon niet vrees ik.
Ik denk dat de geluidskwalieit niet goed genoeg is en dat geen enkele DJ zich erachter durft te vertonenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik. Hangt er maar net vanaf hoe de dj met zijn/haar apparatuur omgaat. Die BCD2000 is al uit geloof ik, maar is telkens uitverkocht bij Feedback. Als dit nog lang doorgaat zet ik 'm gewoon in de bestelling.
Wens me succes, ik mag in de Asta gaan draaien met mijn laptop en Behringer BCD 2000quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:32 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ik denk dat de geluidskwalieit niet goed genoeg is en dat geen enkele DJ zich erachter durft te vertonen
Nu? Dan kom ik misschien ff aanmoedigenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Wens me succes, ik mag in de Asta gaan draaien met mijn laptop en Behringer BCD 2000
Nee niet nu... nu is Carribean Dance Sensation....quote:
I love Indo? Indonesische muziek dus? Lache! Laat 'ns weten wanneer kom ik misschien 'ns langsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee niet nu... nu is Carribean Dance Sensation....
Ik moet in de toekomst wel ooit voor dezelfde organisator draaien op Surinaams feestje.
Maar dat is nog niet zeker.
Wat wel ooit zeker is, is dat ik ooit in de Asta moet draaien voor I Love Indo.
Neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:28 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
I love Indo? Indonesische muziek dus? Lache! Laat 'ns weten wanneer kom ik misschien 'ns langs![]()
Haha, wist al niet wat ik me er bij voor moest stellenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:38 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee
R&B, Hip Hop, Rap en een shitload aan 2-step
Oh, wel dus...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Wens me succes, ik mag in de Asta gaan draaien met mijn laptop en Behringer BCD 2000
waar blijft je pic?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:19 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Inderdaad. Op die manier hoef je niet te bukken![]()
Ik ben 1.90 en ik heb mijn gear op 1.10 staan ongeveer. Bovenkant draaitafel is 1.18m![]()
Ik heb
1 x RP 4000 m3d
1 x RP 5000 m3d
1 x gemini ps 626i
2 x concorde pro S
Alles apart bijelkaar gekocht op marktplaats, een weekje of 5 terug.
Heb ondertussen een stuk of 40 platen, vnl. house/progressive/trance.
Zal na het weekend eens een pic posten![]()
Met je behringer bcd 2000?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:37 schreef 2Mini het volgende:
Morgenavond draai ik in Heerhugowaard!
Jaquote:
dat meen je nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:25 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ja
Als ik hun pionier systeem zou gebruiken, zou ik 100 euro per uur! moeten betalen...
jup.. de kleine zaal is afgehuurd, zonder apparatuur.. vandaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:27 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
en dat staat daar al standaard, maar je mag het niet gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |