Niet echt betrouwbaar? Daar spreken de statistieken tegen... Het heeft onderhoud nodig en tender-loving-care, maar dan gaan ze ook echt heel erg lang mee...quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef thaduck het volgende:
Leuke auto (niet echt betrouwbaar verder volgens een vriend van mij) maar ik kan je 1 goede tip geven: zorg ervoor dat er niet zo'n foeilelijke taartschep achterop staat! Zo een waar een meter ruimte tussenzit. Je wordt gegarandeerd uitgelachen!
Scherpenisse auto'squote:Op vrijdag 23 december 2005 10:56 schreef daNpy het volgende:
Welke dealer dan, als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:59 schreef knillis het volgende:
kijk anders eens op extreme machines, die kunnen je waarschijnlijk ook wel een stuk verder helpen
Alle Subaru dealers zijn 6 sterren (volgens Subaru)quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:06 schreef Dash-X het volgende:
Hij staat trouwens bij een 6 sterren subaru dealer. Dus volgens mij kan ik er wel een beetje vanuit gaan dat het dan wel redelijk snor zit. Er kunnen natuurlijk alijd dingen zijn met d auto, maar die mensen horen er wel verstand van te hebben.
Sorry, maar garantie zegt helemaal niks, want het stelt helemaal niks voor.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:50 schreef Hyperdude het volgende:
Lijkt trouwens wel een redelijk betrouwbaar adres. Dealer enzo; krijg je een beetje goede garantie daaro? Minimaal 1 jaar lijkt mij wel de moeite waard bij dit soort otootjes
(Mijn otoo kon alleen maar all-risk of WA, geen WA+, had iets te maken met dagwaarde ofzo.)
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar garantie zegt helemaal niks, want het stelt helemaal niks voor.
Gebaseerd op een boel ervaringen van mensen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:11 schreef MikeyMan het volgende:
Gebaseerd op? Garantie is namelijk een vergoeding voor dingen die kapot gaan...
Natuurlijk is garantie een soort verzekering en betaal je indirect je eigen reparaties. Als je echter een gecompliceerd ding als een Impreze koopt loont een garantie mi. echt wel. Ik betaal liever 1000 EUR voor een goede garantie dan dat ik een kans van 1 op 3 heb op een reparatie van 3000 EUR. Maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als er iets kapot gaat moet je dat gewoon uit je eigen zak gaan betalen hoor.
Mensen die dus blijkbaar hun zaakjes niet voor elkaar hebben... Als ik een auto koop met garantie, en er gaat wat kapot, gaan ze dat -zeker bij de dealer- echt wel vervangen hoor... Goedschiks of kwaadschiks...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gebaseerd op een boel ervaringen van mensen.
Maar ik weet 100% zeker dat ze moeilijk doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mensen die dus blijkbaar hun zaakjes niet voor elkaar hebben... Als ik een auto koop met garantie, en er gaat wat kapot, gaan ze dat -zeker bij de dealer- echt wel vervangen hoor... Goedschiks of kwaadschiks...
Bovag garantie stelt dat als een onderdeel kapot gaat voor de verwachte levensduur, je een procentuele vergoeding krijgt. Oftewel, je uitlaat gaat stuk, deze zit er 3 jaar onder, gemiddeld gaat zo'n ding 4 jr mee, je krijgt dus 1/4 vergoed en de rest mag je zelf dokken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mensen die dus blijkbaar hun zaakjes niet voor elkaar hebben... Als ik een auto koop met garantie, en er gaat wat kapot, gaan ze dat -zeker bij de dealer- echt wel vervangen hoor... Goedschiks of kwaadschiks...
Wel een aardig voorbeeld van topic verklooien door modje mi.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, maar garantie zegt helemaal niks, want het stelt helemaal niks voor.
Nogal ja...quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wel een aardig voorbeeld van topic verklooien door modje mi.![]()
Die zit bij mijn oude woning op de hoek,erg betrouwbaare dealer,ze doen teven ook Saab.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:01 schreef Dash-X het volgende:
[..]
Scherpenisse auto's
http://www.subaru.nl/dealers/DealerDetail.cfm?Id=020321&sterrendealer=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |