Dat deed ze omdat ze bang was dat Ingrid te ver zakte naar 5000 euro ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
Lieske gun ik het nu niet door de manier waarop ze Ing net naar buiten lulde... Roel gun ik het niet omdat de anti-kapitalist 40.000 "te weinig" vond EN al 10 ruggen in zijn koffer heeft liggen..
Dan josti dus maar
Zullen we dan samen voor een beetje trubbels gaan zorgen daar?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens effe nieuwsflash, mijn collega's willen me opgeven voor BB6... ze vinden me er echt een type voor. Er wordt nu zoveel tegen me aangeluld dat ik het ook nog serieus overweeg.
Als die notaris volgend jaar gehandhaaft blijft dan ga ik er echt serieus over nadenken, anders ga ik sowieso niet aan die poppenkast meedoen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat het dan wel weten he. 1 fan heb je al (wel de polonaise lopen daar natuurlijk)![]()
een kritiek punt Joost Roelquote:Op donderdag 22 december 2005 21:23 schreef Waxxer het volgende:
Joh, ik ga nu een gedrag vertonen dat heel erg NIET mij is qua doen, maar:
LIESKEEEEEEEEEE ACHTERBAKSE BOERIN WÉG DAAROOOO EN TERUG NAAR DE DORPJE EN GA MAAR STAPPEN EN INTERESSANT DOEN BIJ DIEKA WAT MIJ BETREFT MAAR DIT WAS AL DE TWEEDE KEER DAT JIJ VANAVOND EEA NAAR JE EIGEN STRAATJE MANIPULEERT!!!!!!!!!RRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAHHHHHHHWWWWWWWWW!!!!
![]()
*kuch*
Joost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |