quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.
Was net nog op TV!
niet alles geloven wat je op tv ziet hoor......quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.
Was net nog op TV!
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Loesje is een keurige mevrouw van 29!!
Staat de uitslag al op teletekst??!!
Ik had gvd nog liever gehad dat Ingrid en Roel de pot met z'n 2en deeldenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Lieske nu definitief haar eigen ruiten ingegooid?
Hoe ze de onzekere Ingrid eruit werkte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het gehele oeuvre van Jack Spijkerman op DVDquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
Lieske gaat er zo uit en krijgt een straatje oudejaarsloten mee
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En nu probeert ze zichzelf ervan te overtuigen dat het geld toch helemaal niets uitmaakt...
Nee wie er ook wint jij bent de grote verliezer. Als ik ooit zo kansloos word dat ik geld ga weg smijten voor een paar paupers die je niet kent dan kun je mij weg dragen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Stom wijf? Hallo, doe effe normaal zeg![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Maar moet Roel winnen ofzo? Dat ik niet op Joost kon stemmen?
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.quote:
mét Jackpotquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
Lieske gaat er zo uit en krijgt een straatje oudejaarsloten mee
Ze gaat met meer naar huis dan nummer 2, hoor!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
![]()
Dag Ingrid![]()
![]()
Je was mijn winnaar, maar ik gun je dit hoor, nu kun je nog even genieten van de finale
![]()
![]()
Ik ga je missen![]()
![]()
Wat een geldwolven allemaal.. Volgens mij is iedere ronde zo'n geldrondequote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Bocaj het volgende:
Ing heeft gelukkig nog wat...
Lies gaat zo weg met nix...
of de lijnen zijn gewoon weer geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.
Maar stemmen op Joost ging dus net niet.... Dat heeft de notaris niet in de gaten natuurlijk, dat ze gewoon je telefoontje blokkeren. Kreeg letterlijk een stem die zei dat stemmen nu niet gaat.
Ik ook ja. Kom op Roel!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik had gvd nog liever gehad dat Ingrid en Roel de pot met z'n 2en deelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |