Stom wijf? Hallo, doe effe normaal zegquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Stom wijf. Jij bent dus ook olie domme die gaat lopen stemmen. HAHAHAHAHAH
En ook nog op Joost.......![]()
En dat is al te veel.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen. Hup, Roel en Lieske met niks naar huis. (Of ja, Roel met wat hij al heeft dan).
Ik hoop dat ze allemaal wel iets krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen. Hup, Roel en Lieske met niks naar huis. (Of ja, Roel met wat hij al heeft dan).
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Lieske nu definitief haar eigen ruiten ingegooid?
Hoe ze de onzekere Ingrid eruit werkte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Its not gonna happenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wacht maar... Jeannette heeft BB4 ook gewonnen![]()
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef bemeall het volgende:
Roel mag gewoon NIET winnen, ik herhaal NIET winnen
Ik hoop dat boontje om haar loontje komtquote:Op donderdag 22 december 2005 21:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks mis met Ingrid de laatste weken, ben echt boos dat ze gepushed is om eruit te gaan......
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
Lieske gaat er zo uit en krijgt een straatje oudejaarsloten mee
Van Mummie en Talpa inderdaad ja.quote:
Dat zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.
Was net nog op TV!
niet alles geloven wat je op tv ziet hoor......quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef svann het volgende:
[..]
Ingrid besliste dat geheel zelf hoor.
Was net nog op TV!
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Loesje is een keurige mevrouw van 29!!
Staat de uitslag al op teletekst??!!
Ik had gvd nog liever gehad dat Ingrid en Roel de pot met z'n 2en deeldenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:28 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Lieske nu definitief haar eigen ruiten ingegooid?
Hoe ze de onzekere Ingrid eruit werkte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het gehele oeuvre van Jack Spijkerman op DVDquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
En nu probeert ze zichzelf ervan te overtuigen dat het geld toch helemaal niets uitmaakt...
Nee wie er ook wint jij bent de grote verliezer. Als ik ooit zo kansloos word dat ik geld ga weg smijten voor een paar paupers die je niet kent dan kun je mij weg dragen.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Stom wijf? Hallo, doe effe normaal zeg![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Maar moet Roel winnen ofzo? Dat ik niet op Joost kon stemmen?
Precies. Met als ENIGE reden dat ik het Roel niet gun.quote:
mét Jackpotquote:Op donderdag 22 december 2005 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Its not gonna happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |