ja, echt een vrolijk liedje om in de vakantiestemming te komenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
Om alvast in vakantiestemming te komen wil een cd'tje samenstellen met nummers zoals in de titel vermeld.
De volgende nummers heb ik:
Bruce Springsteen - Born in the USA
Had ik alquote:Op donderdag 22 december 2005 20:11 schreef Croupouque het volgende:
Billy Joël, New York state of mind..
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef djenneke het volgende:
America - Simon And Garfunkel
Whehe, die heb ik ooit van jou gekregen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef Auticia het volgende:
Belle and Sebastian - Piazza, New York Catcher.
Liedjes over Amerika/New Yorkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
uhh dat nummer, dat op 10 september 2001 (ja inderdaad een dag voor). In Newyork is opgenomen. Onder of vlak onder de brooklyn bridge en op de achtergrond nog het WTC. Nummers is iets van I still love you New-york.
Wel grappig dat het liedje door de zanger bedacht was als anti-amerikaans, maar mede dankzij de toen huidige president is het juist als een tweede volkslied gegroeid. Frappantquote:Op donderdag 22 december 2005 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
Om alvast in vakantiestemming te komen wil een cd'tje samenstellen met nummers zoals in de titel vermeld.
De volgende nummers heb ik:
[..]
Bruce Springsteen - Born in the USA
[..]
Dat zijn er 12, maar er kunnen wel 20 nummers op een schijfje. Wie vult aan?
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Croupouque het volgende:
The Vengaboys- We're going to Ibiza.
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
Als je goed luistert naar dat nummer gaat het er over dat hun vliegtuig naar Ibiza gekaapt wordt en gedwongen wordt om richting Amerika te vliegen.quote:
Ryan Adams - New York, New Yorkquote:Op donderdag 22 december 2005 20:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
uhh dat nummer, dat op 10 september 2001 (ja inderdaad een dag voor). In Newyork is opgenomen. Onder of vlak onder de brooklyn bridge en op de achtergrond nog het WTC. Nummers is iets van I still love you New-york.
Zeg dan gewoon niks...quote:Op donderdag 22 december 2005 20:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als je goed luistert naar dat nummer gaat het er over dat hun vliegtuig naar Ibiza gekaapt wordt en gedwongen wordt om richting Amerika te vliegen.
Ik had eerst iets gepost dat al genoemd was en moest snel iets anders invullen.
In de OPquote:Op donderdag 22 december 2005 21:56 schreef wimmel_1 het volgende:
Valt me een beetje tegen dat 'ie er nog niet tussen staat ....
Frank Sinatra - New York, New York
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef CheizXL het volgende:
Ik zoek nummers over amerika.
Zo mogen zowel negatief als positief zijn.
Ik heb inmiddels een korte lijst:
1. Rammstein - Amerika
2. Greenday - American Idiot
3. Razorlight - America
4. The Beach Boys - Surfin 'USA
In dat geval maar hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Da_Ripper het volgende:
als het goed is wordt die motivatie vanzelf wel duidelijk ...
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |