zelfs dan is het nog belachelijk om dat te denkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:31 schreef Goochie het volgende:
ik zeg dan ook voornamelijk. Lezen...
je moet wat he.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:36 schreef Posdnous het volgende:
Het lijkt me heel verstandig om serieus te gaan discussieren met mensen die de ballen verstand van hip-hop hebben.
Echte heel nuttig allemaal.
Nee, die hiphoppers blaffen elkaar gewoon al neer... daarbij vallen die agressieve onbekende ghettojochies in het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In metal hebben ze het ook over dood maken etc, waarschijnlijk nog wel veel erger dan in Hiphop, in hiphop wereldje is het meer wat opscheppen etc.
Ze trekken meestal van die conclusies ja , toen met Eric en die andere knul, op Colombian high school, toen werd de schuld op Marylin manson gesmeten omdat ze dachten dat zijn muziek die gasten tot die daad bracht.
Ik hoor nooit iemand zeggen ja hij deed dat of dit doordat ie hiphop luisterde.
Volgens gaan er meer Rocksterren en Metal gasten dood door drugs en achohol dan agressieve Hiphop makers die elkaar neer bangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nee, die hiphoppers blaffen elkaar gewoon al neer... daarbij vallen die agressieve onbekende ghettojochies in het niet
1. Tijdens de Columbine Shooting werd Marilyn Manson betrokken, omdat slechts een kleinere (kerkelijke) minderheid dacht dat het door zijn muziek zou komen. Dus niet iedereen wees die vinger daarheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens gaan er meer Rocksterren en Metal gasten dood door drugs en achohol dan agressieve Hiphop makers die elkaar neer bangen.
Metal teksten snap jij niet eens kneusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In metal hebben ze het ook over dood maken etc, waarschijnlijk nog wel veel erger dan in Hiphop, in hiphop wereldje is het meer wat opscheppen etc.
Ze trekken meestal van die conclusies ja , toen met Eric en die andere knul, op Colombian high school, toen werd de schuld op Marylin manson gesmeten omdat ze dachten dat zijn muziek die gasten tot die daad bracht.
Ik hoor nooit iemand zeggen ja hij deed dat of dit doordat ie hiphop luisterde.
1. Marilyn Manson werd wereldwijd er bij betrokken omdat de volgens jou "kleinere kerkelijke minderheid" hier hele schandelen over begon te vertellen, hij verteld zelfs nog wat in die documentaire over deze shooting.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
1. Tijdens de Columbine Shooting werd Marilyn Manson betrokken, omdat slechts een kleinere (kerkelijke) minderheid dacht dat het door zijn muziek zou komen. Dus niet iedereen wees die vinger daarheen.
2. Je bovenstaande stelling is weer heerlijk zwart - wit. Onlangs is Dimebag Darrell neergeschoten op het podium. Om ff een voorbeeldje te noemen...
Laten we het over hiphopkneusjes hebben. Niet over welke scene beter zou zijn, verrotter zou zijn of de meeste invloed zou hebben op de hedendaagse pubertjes.
Volgens, ja volgens ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens gaan er meer Rocksterren en Metal gasten dood door drugs en achohol dan agressieve Hiphop makers die elkaar neer bangen.
ik zeg "ook" dus ga geen verwijten maken dat ik er geen reet van snap, want je kent me niet en misschien ben ik wel een metal liefhebber, die elke tekst tot op het detail na gaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Metal teksten snap jij niet eens kneus![]()
Rammsteinquote:
Haha. Ik zou het woord kneus niet in de mond nemen wanneer ik je foto bekijk. Overigens wel ontopic blijven he. Zoals Devlinsect al zegt: "we zijn hier om hiphop te bashen".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Metal teksten snap jij niet eens kneus![]()
BRILLETJE NODIG ??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Volgens, ja volgens ja...
Als je gaat beweren dat het aantal gang-related shootings lager is dan het aantal rockdoden ben je echt niet goed snik![]()
Als dat zo was, dan zou je niet zo'n debiele opmerking makenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik zeg "ook" dus ga geen verwijten maken dat ik er geen reet van snap, want je kent me niet en misschien ben ik wel een metal liefhebber, die elke tekst tot op het detail na gaat.
Bovendien is dood door alcohol of drugs niet echt agressie he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gangs en hiphop. Voor jouw zijn ze één he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:55 schreef kamagurka het volgende:
Als je gaat beweren dat het aantal gang-related shootings lager is dan het aantal rockdoden ben je echt niet goed snik![]()
waar zie jij dat staan dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bovendien is dood door alcohol of drugs niet echt agressie he?
Je trekt maar een hoop mallotige vergelijkingen mannetje..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BRILLETJE NODIG ??
ik zég HIPHOP MAKERS , MENSEN DIE HIPHOP MAKEN JEWEET WEL 50 CENT EN AL DIE BAGGER , hoezo heb ik het nou weer over gang-related shootings? geen dingen bij verzinnen die nergens op slaan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Gangs en hiphop. Voor jouw zijn ze één he?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef kamagurka het volgende:
Dat vrijwel alle gangs 24/7 naar die domme hiphop luisteren maakt verder niet uit zeker?
Niets mis met hiphop. Ik luister meer naar het oudere 'crunk' werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Zoals Devlinsect al zegt: "we zijn hier om hiphop te bashen".![]()
nouja als je even terug leest zie je wel wat voor hiphop ik luisteren en hoef je me daar in iedergeval al niet meer op af te zeiken meneer "ik luister naar hiphop, maar ik geef wel commentaar op mensen die hier hiphop een beetje proberen te verdedigen".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niets mis met hiphop. Ik luister meer naar het oudere 'crunk' werk.
Kneusjes die denken dat ze 50Cent zijn/ wigger / wankster / whatever, dat is erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |