Mening.quote:
Genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja.
maar als jij 'm super vindt vraag ik me af wat je voor de rest kent.
Hij heeft vette tekstenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja.
maar als jij 'm super vindt vraag ik me af wat je voor de rest kent.
?quote:
You fucked your sister, you little pervert!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:58 schreef -Angel- het volgende:
Wat een agressie, wat een agressie is dit nu de doorsnee Hova luisteraar.
Its all about making love ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:10 schreef Jajong het volgende:
You fucked your sister, you little pervert!
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn broertje
[..]
..en moet ik me moeder neuken![]()
Gelukkig zijn er nog verstandige, totaal niet kortzichtige mensen zoals jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:17 schreef Goochie het volgende:
Dat hele hiphop gebeuren mag van mij per direct van deze wereld verdwijnen. Wat een kutzooi is dat zeg. Alleen maar gevloek en kijk-mij-eens-beter-zijn-dan-die-andere-rapper. De vrolijkheid is ver te zoeken. En daar luisterd de jeugd naar.. ik vind het niet gek dat de jeugd die hier naar luisterd, zo compleet opgefokt is....
In metal hebben ze het ook over dood maken etc, waarschijnlijk nog wel veel erger dan in Hiphop, in hiphop wereldje is het meer wat opscheppen etc.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog verstandige, totaal niet kortzichtige mensen zoals jij.
Ik was vrij sarcastisch.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In metal hebben ze het ook over dood maken etc, waarschijnlijk nog wel veel erger dan in Hiphop, in hiphop wereldje is het meer wat opscheppen etc.
Maakt niet uit, t was niet specifiek voor jou , er zijn ook meer mensen hierquote:
Dan hebben we het ook wel over het gevaarlijkste land van Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:23 schreef boem-dikkie het volgende:
.
Ze trekken meestal van die conclusies ja , toen met Eric en die andere knul, op Colombian high school, .
Ik loop al wat langer op deze aardkloot rond dan jij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog verstandige, totaal niet kortzichtige mensen zoals jij.
Loop je al zooo lang hier rond. En nog steeds snap je er he-le-maal niks van. Als jij denkt dat al die agressie door hiphop komt, durf ik te wedden dat jij putjesschepper bent in t echte leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik loop al wat langer op deze aardkloot rond dan jij.
Laat ik je dit vertellen dat er op dit moment zoveel agressie is in het normale leven maar vooral in het uitgaansleven onder de jeugd. En naar mijn idee komt dit voornamelijk door die kolere muziek dat hiphop heet..
dat jij zo'n mening hebt betekent in ieder geval dat je niet echt veel hip hop kent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:26 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik loop al wat langer op deze aardkloot rond dan jij.
Laat ik je dit vertellen dat er op dit moment zoveel agressie is in het normale leven maar vooral in het uitgaansleven onder de jeugd. En naar mijn idee komt dit voornamelijk door die kolere muziek dat hiphop heet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |