eh, een kwart is het met me eens hoor. vertel jij maar eens wat er zo pervers aan is?quote:op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef henkievdv het volgende:
jij hebt echt een zieke geest angel.
als je het bekijkt vanuit een etisch oogpunt is het natuurlijk al helemaal verwerpelijk.quote:op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef -angel- het volgende:
[..]
eh, een kwart is het met me eens hoor. vertel jij maar eens wat er zo pervers aan is?
geniet je er nu van als jullie samen in de sauna zitten?quote:op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef metro2005 het volgende:
maar je zus naakt zien is dan weer wat anders en vind ik weer wel kunnen.
zoals bv naar de sauna ofzo
......quote:op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef pingwingei het volgende:
bij mij in de familie zijn een neef en nicht ook getrouwt, de gehele familie vind het een schande, ik vind het niet gek, als je voor elkaar hetzelfde voelt als "gewoon" vriend/vriendin...
quote:op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef -angel- het volgende:
[..]
geniet je er nu van als jullie samen in de sauna zitten?
* geadopteerd nichtje heeft die er enorm lekker uitzietquote:op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef american_nightmare het volgende:
je zus naakt zien is doodnormaal. je zus neuken is minder normaal. hoewel ik me wel weer voor kan stellen dat je als kind seksueel getinte spelletjes met je zusje doet.
nee pak dan liever een lekker nichtje.
kun je dat uitleggen?quote:op donderdag 29 december 2005 13:56 schreef henkievdv het volgende:
[..]
als je het bekijkt vanuit een etisch oogpunt is het natuurlijk al helemaal verwerpelijk.
ehm, neuqen met je zus is geen fetisch, dat is gewoon ziek. aan de andere kant, als beide partijen het graag willen, waarom niet...quote:op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef slimshady het volgende:
vroeger heb ik weleens een verhaal gelezen over een broer en zus die het met mekaar deden.
en dat vond ik best geil![]()
misschien komt het doordat mensen stiekem foute dingen willen doen.
dat het spannend is en daardoor leuk. dat is volgens mij de definitie van fetish.
haha je spreekt jezelf wel een beetje tegen.quote:op donderdag 29 december 2005 14:47 schreef generalwong het volgende:
[..]
ehm, neuqen met je zus is geen fetisch, dat is gewoon ziek. aan de andere kant, als beide partijen het graag willen, waarom niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |