abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33317813
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt, dus laat ik maar gokken.. Jij denkt, dat omdat ik toevallig niet helemaal van het Arische ras ben, ik graag "herrie schop" op feestjes, terwijl ik denk leuk te zijn met zijn grote groep van soortgelijke mensen?

Ok.

Nu wil ik graag weten welke rechten jij wel hebt, die ik niet heb. Afgezien van speciaal onderwijs.
Als de politie mijn collega is hoop ik je eens tegen te komen op een feest als je lastig bent
pi_33317817
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt, dus laat ik maar gokken.. Jij denkt, dat omdat ik toevallig niet helemaal van het Arische ras ben, ik graag "herrie schop" op feestjes, terwijl ik denk leuk te zijn met zijn grote groep van soortgelijke mensen?

Ok.

Nu wil ik graag weten welke rechten jij wel hebt, die ik niet heb. Afgezien van speciaal onderwijs.
Niet nee ... ik moest me eens gaan wassen dan

geintje he!
pi_33317851
Mensen die zeuren zijn gewoon zelf Moslim
pi_33317874
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Als de politie mijn collega is hoop ik je eens tegen te komen op een feest als je lastig bent
Haha, jongens.. Dit is de druppel.. Straks besmet je me nog met je achterlijkheid.. DOEIIIIIIIII
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317875
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Jajong het volgende:
Jij denkt, dat omdat ik toevallig niet helemaal van het Arische ras ben, ik graag "herrie schop" op feestjes, terwijl ik denk leuk te zijn met zijn grote groep van soortgelijke mensen?
Hmm, TS is ook niet helemaal van het arische ras, kijk maar in zijn fotoboek. Zo te zien stamt zijn familie af van die tering schijt Fransozen die hier enige honderden jaren geleden huis gehouden hebben. Of misschien wel van de Spanjaarden die het ook niet konden laten om Nederland leeg te plunderen.

Overigens zijn Ariers alleen maar een ras volgens de Nazi's.
pi_33317908
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, jongens.. Dit is de druppel.. Straks besmet je me nog met je achterlijkheid.. DOEIIIIIIIII
Goh dat geloof je ook al niet
Je wilt de waarheid niet geloven dan
pi_33317925
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hmm, TS is ook niet helemaal van het arische ras, kijk maar in zijn fotoboek. Zo te zien stamt zijn familie af van die tering schijt Fransozen die hier enige honderden jaren geleden huis gehouden hebben. Of misschien wel van de Spanjaarden die het ook niet konden laten om Nederland leeg te plunderen.

Overigens zijn Ariers alleen maar een ras volgens de Nazi's.
Klopt, maar ik denk dat hij wel begrijp wat ik ermee bedoel.. Als ik "het Kaukasische ras" ( ontiegelijk verkeerd geschreven waarschijnlijk maargoed. ) als aanduiding zou gebruiken, zou hij het naar alle waarschijnlijkheid niet begrijpen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317927
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Als de politie mijn collega is hoop ik je eens tegen te komen op een feest als je lastig bent
WTF! Ik ga je aanklagen voor geweldpleging! Door dit soort uitspraken scheuren mensen nou hun milt van het lachen... Leer jij dan niks op die politieschool?
pi_33317951
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Goh dat geloof je ook al niet
Je wilt de waarheid niet geloven dan
Het gaat er niet om dat ik het niet geloof, het gaat erom dat je taalgebruik erbarmelijk is.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317959
Nu ga ik echt. Doei!
pi_33317963
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef RetepV het volgende:

[..]

WTF! Ik ga je aanklagen voor geweldpleging! Door dit soort uitspraken scheuren mensen nou hun milt van het lachen... Leer jij dan niks op die politieschool?
ahaha
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33318026
Wat me zo ook op valt ( begin ik daar ook mee ) zijn de lastige Maroc kinderen.
Staan ze je wat te vertellen dat ze een uzi hebben en wat ruzie met je te zoeken, terwijl je ergens op een feest bent voor hun veiligheid.

Graag verwijder wij/ik dit soort teups gelukkig doet de politie graag een oogje dicht.
pi_33318073
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ik het niet geloof, het gaat erom dat je taalgebruik erbarmelijk is.
Ach leren ze in A'dam en noorden des lands de G maar eens uitspreken.
pi_33318143
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ach leren ze in A'dam en noorden des lands de G maar eens uitspreken.
?????????????????????????????????????????????
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33318181
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef Jajong het volgende:

[..]

?????????????????????????????????????????????
Goh je kunt niet lezen ?
pi_33318194
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Goh je kunt niet lezen ?
Jawel hoor, ik verbaas me gewoon telkens weer over hoe dom sommige mensen kunnen zijn.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33318204
Anyway, lol is eraf. Doei
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33318210
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik verbaas me gewoon telkens weer over hoe dom sommige mensen kunnen zijn.
Leg uit dan.
pi_33318216
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef Jajong het volgende:
Anyway, lol is eraf. Doei
Gaat die weg
pi_33318412
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Gaat die weg
Dit topic ook. Dat gaat toch nergens over man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')