Als de politie mijn collega is hoop ik je eens tegen te komen op een feest als je lastig bentquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt, dus laat ik maar gokken.. Jij denkt, dat omdat ik toevallig niet helemaal van het Arische ras ben, ik graag "herrie schop" op feestjes, terwijl ik denk leuk te zijn met zijn grote groep van soortgelijke mensen?
Ok.
Nu wil ik graag weten welke rechten jij wel hebt, die ik niet heb. Afgezien van speciaal onderwijs.
Niet neequote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt, dus laat ik maar gokken.. Jij denkt, dat omdat ik toevallig niet helemaal van het Arische ras ben, ik graag "herrie schop" op feestjes, terwijl ik denk leuk te zijn met zijn grote groep van soortgelijke mensen?
Ok.
Nu wil ik graag weten welke rechten jij wel hebt, die ik niet heb. Afgezien van speciaal onderwijs.
Haha, jongens.. Dit is de druppel.. Straks besmet je me nog met je achterlijkheid.. DOEIIIIIIIIIquote:Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als de politie mijn collega is hoop ik je eens tegen te komen op een feest als je lastig bent
Hmm, TS is ook niet helemaal van het arische ras, kijk maar in zijn fotoboek. Zo te zien stamt zijn familie af van die tering schijt Fransozen die hier enige honderden jaren geleden huis gehouden hebben. Of misschien wel van de Spanjaarden die het ook niet konden laten om Nederland leeg te plunderen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef Jajong het volgende:
Jij denkt, dat omdat ik toevallig niet helemaal van het Arische ras ben, ik graag "herrie schop" op feestjes, terwijl ik denk leuk te zijn met zijn grote groep van soortgelijke mensen?
Goh dat geloof je ook al nietquote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, jongens.. Dit is de druppel.. Straks besmet je me nog met je achterlijkheid.. DOEIIIIIIIII
Klopt, maar ik denk dat hij wel begrijp wat ik ermee bedoel.. Als ik "het Kaukasische ras" ( ontiegelijk verkeerd geschreven waarschijnlijk maargoed. ) als aanduiding zou gebruiken, zou hij het naar alle waarschijnlijkheid niet begrijpen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, TS is ook niet helemaal van het arische ras, kijk maar in zijn fotoboek. Zo te zien stamt zijn familie af van die tering schijt Fransozen die hier enige honderden jaren geleden huis gehouden hebben. Of misschien wel van de Spanjaarden die het ook niet konden laten om Nederland leeg te plunderen.
Overigens zijn Ariers alleen maar een ras volgens de Nazi's.
WTF! Ik ga je aanklagen voor geweldpleging! Door dit soort uitspraken scheuren mensen nou hun milt van het lachen... Leer jij dan niks op die politieschool?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Als de politie mijn collega is hoop ik je eens tegen te komen op een feest als je lastig bent
Het gaat er niet om dat ik het niet geloof, het gaat erom dat je taalgebruik erbarmelijk is.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goh dat geloof je ook al niet
Je wilt de waarheid niet geloven dan
ahahaquote:Op donderdag 22 december 2005 19:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
WTF! Ik ga je aanklagen voor geweldpleging! Door dit soort uitspraken scheuren mensen nou hun milt van het lachen... Leer jij dan niks op die politieschool?
Ach leren ze in A'dam en noorden des lands de G maar eens uitspreken.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik het niet geloof, het gaat erom dat je taalgebruik erbarmelijk is.
?????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 22 december 2005 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach leren ze in A'dam en noorden des lands de G maar eens uitspreken.
Goh je kunt niet lezen ?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????????????
Jawel hoor, ik verbaas me gewoon telkens weer over hoe dom sommige mensen kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goh je kunt niet lezen ?
Leg uit dan.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik verbaas me gewoon telkens weer over hoe dom sommige mensen kunnen zijn.
Gaat die wegquote:Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef Jajong het volgende:
Anyway, lol is eraf. Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |