abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33317129
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Goh alsof jij niet weet hoe een Moslima eruit ziet..
... Heilige Maria...
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317139
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat t een rechte weg was, als in ze stak niet over bij een bocht.. ( denk ik )
Gewoon rechte weg en ze stak niet over bij een bocht maar midden gewoon midden op een lange rechte weg
pi_33317147
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef Jajong het volgende:
Ja, vroegah waren alle buitenlanders negers, nu zijn alle buitenlanders moslims.. Logisch toch.
Oh ja, fsck, nou begin ik het te begrijpen! Waarom kan TS dat dan niet gewoon zeggen? Heb ik mijn vraag zo onduidelijk gesteld dan?
pi_33317170
Moslima op de auto? Beentjes wijd en neuken voor het vaderland zal je.
pi_33317186
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Gewoon rechte weg en ze stak niet over bij een bocht maar midden gewoon midden op een lange rechte weg
Je bedoelt dat ze niet van rechts en niet van links kwam, maar wel overstak. Hmm, ik begrijp het niet meer. Stak ze de weg dan in de lengte over?

Of liep zij over de weg en stak jij met je auto over van de ene stoep naar de ander. Maar je mag toch niet met je auto op de stoep?
pi_33317202
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef RetepV het volgende:

[..]

Oh ja, fsck, nou begin ik het te begrijpen! Waarom kan TS dat dan niet gewoon zeggen? Heb ik mijn vraag zo onduidelijk gesteld dan?
Ja was lastig voor hem gok ik, naja als je bekijkt wat voor vragen hij normaliter voorgeschotelt krijgt... VMBO examen vraag:

Waar zit meer kalk in?

A) Appel
B) Brood
C) Melk

Dan is t ook niet zo raar dat ie wat moeite heeft met je vragen.. toch ?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317207
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Gewoon rechte weg en ze stak niet over bij een bocht maar midden gewoon midden op een lange rechte weg
ja, schandalig is het..
  donderdag 22 december 2005 @ 19:16:21 #108
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33317209
Waarom zitten jullie zo te zeiken of het een moslima was of niet?? Als hij neergezet had dat een of andere kutgothic zomaar overstak zat er ook niemand te zeiken. Stelletje hypocrieten
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_33317214
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze niet van rechts en niet van links kwam, maar wel overstak. Hmm, ik begrijp het niet meer. Stak ze de weg dan in de lengte over?

Of liep zij over de weg en stak jij met je auto over van de ene stoep naar de ander. Maar je mag toch niet met je auto op de stoep?
Domme idoot.
pi_33317229
Wat een gezeik.
Lekker boeiend of het een Moslima was of niet, ze had gewoon niet ineens de straat over moeten steken.
pi_33317247
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat een gezeik.
Lekker boeiend of het een Moslima was of niet, ze had gewoon niet ineens de straat over moeten steken.
moslima's horen in de kelder
pi_33317254
---------------------
X1
---------------------
.............X2

Ik ben X1
Vrouw is X2 en opeens stak ze zomaar de weg over terwijl ze nog op de stoep stond en ik al dichtbij was
pi_33317261
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Goh alsof jij niet weet hoe een Moslima eruit ziet..
Hmm, inderdaad weet ik dat niet. Ze droeg een hoofddoek. Dus de Heilige Maria was ook moslima (om even op Jajong's opmerking in te haken)! En wtf! Mijn oma was ook moslima!

Aha! Nu begin ik de wereld eindelijk een beetje te begrijpen!
pi_33317264
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
---------------------
X1
---------------------
.............X2

Ik ben X1
Vrouw is X2 en opeens stak ze zomaar de weg over terwijl ze nog op de stoep stond en ik al dichtbij was
klein straatje, 1 cm maar
pi_33317277
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hmm, inderdaad weet ik dat niet. Ze droeg een hoofddoek. Dus de Heilige Maria was ook moslima (om even op Jajong's opmerking in te haken)! En wtf! Mijn oma was ook moslima!

Aha! Nu begin ik de wereld eindelijk een beetje te begrijpen!
dus jij bent eigenlijk moslim
pi_33317284
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja was lastig voor hem gok ik, naja als je bekijkt wat voor vragen hij normaliter voorgeschotelt krijgt... VMBO examen vraag:

Waar zit meer kalk in?

A) Appel
B) Brood
C) Melk

Dan is t ook niet zo raar dat ie wat moeite heeft met je vragen.. toch ?
Ben ik blij dat ik meer rechten heb dan jou soort
pi_33317294
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef de_puta_madre het volgende:
Waarom zitten jullie zo te zeiken of het een moslima was of niet?? Als hij neergezet had dat een of andere kutgothic zomaar overstak zat er ook niemand te zeiken. Stelletje hypocrieten
Hoe weet jij dat ik dan niet zou zeiken?
pi_33317325
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik meer rechten heb dan jou soort
Mijn soort?

Meer rechten?

Elaboreer knul. ( dat betekent leg uit )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317329
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Domme idoot.
Ja, dat zal het dan wel zijn! Ik ben een domme idioot!
  donderdag 22 december 2005 @ 19:20:56 #120
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33317354
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ja, dat zal het dan wel zijn! Ik ben een domme idioot!
KNEUS!!!
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
  donderdag 22 december 2005 @ 19:21:01 #121
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_33317356
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef RetepV het volgende:
Hmm, inderdaad weet ik dat niet. Ze droeg een hoofddoek. Dus de Heilige Maria was ook moslima (om even op Jajong's opmerking in te haken)! En wtf! Mijn oma was ook moslima!
Mosloma dan he...

Verder, geweldig topic
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_33317364
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn soort?

Meer rechten?

Elaboreer knul. ( dat betekent leg uit )
hee, het gaat hier over moslima's. nu niet dit topic naar je toe trekken he
pi_33317374
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef flipsen het volgende:

[..]

Mosloma dan he...

Verder, geweldig topic
mosseloma dan...
pi_33317384
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:20 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn soort?

Meer rechten?

Elaboreer knul. ( dat betekent leg uit )
Jij bent echt wel iemand die met een flinke hangroep ergens op een feestje even leuk denkt te zijn..
pi_33317389
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef Jajong het volgende:
t taalgebruik van the_legend_killer, very intergrated enzo.

Arme jongen weet niet wat hem overkomt hier, wordt alle kanten opgeslingerd in zijn kleine wereld door een paar simpele opmerkingen van Dago
De mensen die nog last hebben van politieke correctheid worden zeldzamer.
Kun je van ondersteboven geraken.

Vind het knap dat TS toch nog heeft kunnen remmen, mij lukte het 4 jaar geleden
niet. 180 uur schoffelen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_33317401
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

hee, het gaat hier over moslima's. nu niet dit topic naar je toe trekken he
Hee, hij begint over 'mijn soort'.. Ik wil dan wel graag weten wat ie bedoelt.. Snapje enzo?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317413
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

De mensen die nog last hebben van politieke correctheid worden zeldzamer.
Kun je van ondersteboven geraken.

Vind het knap dat TS toch nog heeft kunnen remmen, mij lukte het 4 jaar geleden
niet. 180 uur schoffelen.
had je iemand dood gereden dan? Anders krijg je nooit zo'n zware straf.
pi_33317427
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hee, hij begint over 'mijn soort'.. Ik wil dan wel graag weten wat ie bedoelt.. Snapje enzo?
doe dat dan per mail of zo..
pi_33317428
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
dus jij bent eigenlijk moslim
Ik weet het niet meer. Ik draag geen hooffdoek. Maar ik heb wel een snor. Ik ben ook geen vrouw.

Maar volgens mij begrijp ik dat de voorwaarde om moslima te zijn is dat je een snor hebt en een hoofddoek draagt. Dus als ik een hoofddoek op doe ben ik moslima.

Hmm, maar een moslima is nog niet hetzelfde als een moslim, anders waren het geen twee verschillende woordjes. Daarbij ben ik al een idioot, dus KAN ik helemaal geen moslima zijn.

Het wordt alsmaar verwarrender en verwarrender!
pi_33317445
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Jij bent echt wel iemand die met een flinke hangroep ergens op een feestje even leuk denkt te zijn..
Oh dus met "mijn soort" bedoel je mensen die leuk denken te zijn op feestjes? Of... wat? En hoe kom je erbij dat leuke mensen minder rechten hebben?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317456
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:21 schreef indahnesia.com het volgende:
mosseloma dan...
Ja, gezien het feit dat ze 11 kinderen had...
pi_33317483
Ik ken de mensen uit die wijk en van haar weet ik dat ze Moslima is wil je dat wetene dan ?
Ze gaat ook altijd naar de Moskee
pi_33317492
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

had je iemand dood gereden dan? Anders krijg je nooit zo'n zware straf.
Hij zal het nooit meer doen, ok.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_33317493
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer. Ik draag geen hooffdoek. Maar ik heb wel een snor. Ik ben ook geen vrouw.

Maar volgens mij begrijp ik dat de voorwaarde om moslima te zijn is dat je een snor hebt en een hoofddoek draagt. Dus als ik een hoofddoek op doe ben ik moslima.

Hmm, maar een moslima is nog niet hetzelfde als een moslim, anders waren het geen twee verschillende woordjes. Daarbij ben ik al een idioot, dus KAN ik helemaal geen moslima zijn.

Het wordt alsmaar verwarrender en verwarrender!
maar het dragen van een burka heeft er volgens mij ook nog wel iets mee te maken. Zou een moslima ook een weggesneden voorhuid hebben dan?

tja, verwarring alom inderdaad
pi_33317507
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ja, gezien het feit dat ze 11 kinderen had...
dan is het 1 groot gat
pi_33317508
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:16 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ja was lastig voor hem gok ik, naja als je bekijkt wat voor vragen hij normaliter voorgeschotelt krijgt... VMBO examen vraag:

Waar zit meer kalk in?

A) Appel
B) Broode
C) Melk

Dan is t ook niet zo raar dat ie wat moeite heeft met je vragen.. toch ?
Beetje zielig niet?
pi_33317534
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ken de mensen uit die wijk en van haar weet ik dat ze Moslima is wil je dat wetene dan ?
Ze gaat ook altijd naar de Moskee
Zo, jij hebt IRL dus een veel grotere vriendenkring dan op Fok! Gelukkig maar voor jou.
pi_33317535
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ken de mensen uit die wijk en van haar weet ik dat ze Moslima is wil je dat wetene dan ?
Ze gaat ook altijd naar de Moskee
Gaat ze naar dezelfde moskee als moslim-mannen? Dan is het geen echte moslim-a, meer een moslim-b, een halve.
pi_33317547
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:24 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Hij zal het nooit meer doen, ok.
ooh, van mij mag je hoor, als je het maar goed doet.
pi_33317572
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef indahnesia.com het volgende:
dan is het 1 groot gat
Sinds ik van de bloemetjes en de bijtjes af weet ben ik altijd heel succesvol geweest in het weghouden van dat geestesbeeld. En gelukkig lukt me dat nog steeds prima.
pi_33317573
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:23 schreef Jajong het volgende:

[..]

Oh dus met "mijn soort" bedoel je mensen die leuk denken te zijn op feestjes? Of... wat? En hoe kom je erbij dat leuke mensen minder rechten hebben?
Herrie schoppen... doe je zo wel ?
pi_33317594
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef RetepV het volgende:

[..]

Sinds ik van de bloemetjes en de bijtjes af weet ben ik altijd heel succesvol geweest in het weghouden van dat geestesbeeld. En gelukkig lukt me dat nog steeds prima.
houden zo
pi_33317602
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:25 schreef groteglibber het volgende:
Beetje zielig niet?
De waarheid kan hard zijn, maar daarom hoef je hem nog niet te verstoppen.
pi_33317621
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef RetepV het volgende:

[..]

De waarheid kan hard zijn, maar daarom hoef je hem nog niet te verstoppen.
sommige dingen echter wel. Zo'n snor op een vrouwengezicht hóórt achter een burka
pi_33317671
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

sommige dingen echter wel. Zo'n snor op een vrouwengezicht hóórt achter een burka
pi_33317711
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Herrie schoppen... doe je zo wel ?
Ik begrijp oprecht niet wat je bedoelt, dus laat ik maar gokken.. Jij denkt, dat omdat ik toevallig niet helemaal van het Arische ras ben, ik graag "herrie schop" op feestjes, terwijl ik denk leuk te zijn met zijn grote groep van soortgelijke mensen?

Ok.

Nu wil ik graag weten welke rechten jij wel hebt, die ik niet heb. Afgezien van speciaal onderwijs.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317740
Goed. Ik heb weer genoeg plezier gehaald uit het vergallen van het plezier van een kansarme jongere. Ik ga naar huis en eten. Ik hoop dat jullie net zo van deze thread genoten hebben als ik.

Het was wel even leuk om te merken dat het tergen zo goed lukte dat ik door een stomme idioot gedegradeerd werd tot stomme idioot.

Enneh Jajong, als je nog fysieke hulp nodig hebt om deze jongen de verschillen en overeenkomsten tussen 'zijn soort' en 'jouw soort' te leren, dan roep je maar hé!
pi_33317800
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:32 schreef RetepV het volgende:
Goed. Ik heb weer genoeg plezier gehaald uit het vergallen van het plezier van een kansarme jongere.
Kansloos
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_33317806
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:32 schreef RetepV het volgende:
Goed. Ik heb weer genoeg plezier gehaald uit het vergallen van het plezier van een kansarme jongere. Ik ga naar huis en eten. Ik hoop dat jullie net zo van deze thread genoten hebben als ik.

Het was wel even leuk om te merken dat het tergen zo goed lukte dat ik door een stomme idioot gedegradeerd werd tot stomme idioot.

Enneh Jajong, als je nog fysieke hulp nodig hebt om deze jongen de verschillen en overeenkomsten tussen 'zijn soort' en 'jouw soort' te leren, dan roep je maar hé!
Will do! Houdoe!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')