die bestaan nietquote:Op donderdag 22 december 2005 18:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Stereotyperend weer, het zou dus niet een Marokkaanse orthodox christen kunnen zijn zeker?
Was het geen Brabantse?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het was een Marokkaanse vrouw. ( dat zie je gewoon )
Ze droeg een hoofddoek en van die Moslim kleding.
Daarnaast moest ik door een buurt waar veel Moslims wonen ( afkorting )
Het is donker, een lange jas en een hoofddoek, niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:37 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Een van de zes in nederland? Zou wel erg toevallig zijn.
Bovendien zullen die zich wel anders kleden.
Ga er serieus op in, joh.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Dagonet het volgende:
Dan heb ik het trouwens nog niet gehad over de andere randdebielen hier, met opmerkingen als 'vuilniszak', 'zonde van m'n auto', 'gas geven' en meer van dat soort onzin.
Je weet dat plaatjes tegenwoordig al vrij snel banwaardig zijn in KLB he.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga er serieus op in, joh.
[afbeelding]
Nee, ik reed door een naaste wijk van mijn wijk in mijn stad Sittard ( Limburg )quote:
Had het niet geplaatst als ik het geweten had.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je weet dat plaatjes tegenwoordig al vrij snel banwaardig zijn in KLB he.
En dan mag je me toch even uitleggen waarom dat altijd zo negatief moet zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Had het niet geplaatst als ik het geweten had.
Dan maar in woord en geschrift: Moraalridder.
Dat in tegenstelling tot xenofobiequote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je weet dat plaatjes tegenwoordig al vrij snel banwaardig zijn in KLB he.
Sta je daar nog van te kijken dat er op Fok! zo gepost wordt?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Dagonet het volgende:
Dan heb ik het trouwens nog niet gehad over de andere randdebielen hier, met opmerkingen als 'vuilniszak', 'zonde van m'n auto', 'gas geven' en meer van dat soort onzin.
Waarom vermeld je dan expliciet moslima?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom komen er opeens 2 mods in mijn topic vragen stellen
Het is een gewone klacht omdat een bepaald soort iemand als een zielepoot overstak en bijna onder de auto kwam
Als het een katholiek/blank/jood/ gewoon iemand anders was geweest dat was deze klacht alsnog geplaatst.
Omdat het dat ook was.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom vermeld je dan expliciet moslima?
Welke duidelijkheid, het doet totaal niet ter zake tenslotte.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat het ze dat ook was.
Voor de duidelijkheid meld ik het er gewoon bij.
Nee, ik heb de behoefte niet om jou dat uit te leggen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan mag je me toch even uitleggen waarom dat altijd zo negatief moet zijn.
Je bedoelt dat je het verschil tussen zwart en wit niet kunt zien en het zebrapad waar ze op stond volledig gemist hebt?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Ik reed in de wagen zie ik voor mij een moslim vrouw met hoofddoek en alles op de stoep staan.
Zij kant van haar uit naar links en ziet mij komen aanrijden.. steekt ze plots over![]()
Tof. Ik heb de behoefte niet om dat soort plaatjes te zien.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, ik heb de behoefte niet om jou dat uit te leggen.
Ik vind het belangrijk om dan te melden wie of wat je dan onder de auto had kunnen krijgen..quote:Op donderdag 22 december 2005 18:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke duidelijkheid, het doet totaal niet ter zake tenslotte.
Maar je bedoelt dus dat als het een katholiek/blank/jood/gewoon iemand anders was in plaats van een moslima, dit nooit was gebeurd?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom komen er opeens 2 mods in mijn topic vragen stellen
Het is een gewone klacht omdat een bepaald soort iemand als een zielepoot overstak en bijna onder de auto kwam
Als het een katholiek/blank/jood/ gewoon iemand anders was geweest dat was deze klacht alsnog geplaatst.
Er was geen Zebrapadquote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het verschil tussen zwart en wit niet kunt zien en het zebrapad waar ze op stond volledig gemist hebt?
Haha dit is wel een van je sterkste opmerkingen van de afgelopen tijd...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Stereotyperend weer, het zou dus niet een Marokkaanse orthodox christen kunnen zijn zeker?
Ooooooooh, een katholieke Limbo met een hoofddoek.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, ik reed door een naaste wijk van mijn wijk in mijn stad Sittard ( Limburg )
Vrouw woont daar plaatselijk ze ging boordschappen doen te voet ( ze had boodschappen tas bij zich ( appie heijn ligt daar een eindje verderop )
Ben je uitgestapt en heb je haar gevraagd of ze moslima was?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat het dat ook was.
Voor de duidelijkheid meld ik het er gewoon bij.
dan was het misschien ook wel gebeurd. Alleen nu was het een Moslima.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar je bedoelt dus dat als het een katholiek/blank/jood/gewoon iemand anders was in plaats van een moslima, dit nooit was gebeurd?
Daar is een term voor:
stig·ma·ti·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 ten onrechte als zeer negatief kenmerken => brandmerken
nee gekkiequote:Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooh, een katholieke Limbo met een hoofddoek.
In die wijk zijn geen Zebrapaden.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:01 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee. Je zag het niet. Dat is niet hetzelfde als dat het er niet is.
Maar je hebt het niet gevraagd. Je hebt het aangenomen omdat ze een hoofddoek droeg. Een aanname kan waar zijn of niet. Dus het heeft geen zin om het te noemen. Ook al zie jij dan niet dat het een aanname is, anderen zien het wel. En die gaan jou dan weer belachelijk vinden. En zo verlies je respect in plaats van dat je het wint.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
dan was het misschien ook wel gebeurd. Alleen nu was het een Moslima.
Oh, je bedoelt dat het een woonwijk is? Daar hebben voetgangers altijd voorrang, heb ik geleerd op autorijles. Of ze nou van links of van rechts komen. Is de wet in de laatste 11 jaar veranderd?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
In die wijk zijn geen Zebrapaden.
Anders ga zelf kijken.
Door die grote snor.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Hoe weet TS trouwens dat het een moslima was en geen orthodox katholiek bijvoorbeeld?
Hmm, dan kan het nog steeds een homo in vrouwenkleren zijn.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Door die grote snor.
het was 100% een Moslima anders ga jij het vragen aan de vrouw.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar je hebt het niet gevraagd. Je hebt het aangenomen omdat ze een hoofddoek droeg. Een aanname kan waar zijn of niet. Dus het heeft geen zin om het te noemen. Ook al zie jij dan niet dat het een aanname is, anderen zien het wel. En die gaan jou dan weer belachelijk vinden. En zo verlies je respect in plaats van dat je het wint.
Zo SCH al ZO vermoslimt zijn?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, dan kan het nog steeds een homo in vrouwenkleren zijn.
Of een hetero in vrouwenkleren, dat kan natuurlijk ook nog steeds. Je hebt van die rare mensen...
de weg ging rechtdoorquote:Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat het een woonwijk is? Daar hebben voetgangers altijd voorrang, heb ik geleerd op autorijles. Of ze nou van links of van rechts komen. Is de wet in de laatste 11 jaar veranderd?
HAHAHAHquote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
de weg ging rechtdoor
nee dago snapt het niet, anders gaat hij zelf mooi een kijkje nemen daar.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef Jajong het volgende:
t taalgebruik van the_legend_killer, very intergrated enzo.
Arme jongen weet niet wat hem overkomt hier, wordt alle kanten opgeslingerd in zijn kleine wereld door een paar simpele opmerkingen van Dago
Waarom, jij noemde het toch? Dan kun je het vast ook wel bewijzen, want jij weet het zeker. Ik weet van niks, dus ik vraag jou om bewijs. Zo gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
het was 100% een Moslima anders ga jij het vragen aan de vrouw.
En de wereld is verdeeld in Moslims en Nederlanders, natuurlijk?quote:In die wijk is gewoon 90% Moslim en 10% Nederlander en ik weet dat omdat het een naaste wijk is.
Niks vooroordeel ofzo het klopt voor 100%
Ja, vroegah waren alle buitenlanders negers, nu zijn alle buitenlanders moslims.. Logisch toch.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waarom, jij noemde het toch? Dan kun je het vast ook wel bewijzen, want jij weet het zeker. Ik weet van niks, dus ik vraag jou om bewijs. Zo gek is dat toch niet?
[..]
En de wereld is verdeeld in Moslims en Nederlanders, natuurlijk?
Komisch dat je gewoon niet begrijpt waar ik om lach.. Damn ik adoreer VMBO'ersquote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Knul dat is geen rechts of links
Wat die andere is aan het beweren en met zijn zebrapad![]()
Ze stak de weg dus in de lengte over ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
de weg ging rechtdoor
Goh alsof jij niet weet hoe een Moslima eruit ziet..quote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waarom, jij noemde het toch? Dan kun je het vast ook wel bewijzen, want jij weet het zeker. Ik weet van niks, dus ik vraag jou om bewijs. Zo gek is dat toch niet?
[..]
En de wereld is verdeeld in Moslims en Nederlanders, natuurlijk?
Hij bedoelt dat t een rechte weg was, als in ze stak niet over bij een bocht.. ( denk ik )quote:Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ze stak de weg dus in de lengte over ofzo?
Wees eens wat duidelijker, ik snap je steeds minder.
----------------quote:Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ze stak de weg dus in de lengte over ofzo?
Wees eens wat duidelijker, ik snap je steeds minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |