abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2005 @ 18:37:39 #51
135035 Slager
wie wil er?...
pi_33316208
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Stereotyperend weer, het zou dus niet een Marokkaanse orthodox christen kunnen zijn zeker?
die bestaan niet
BIER?!
  Admin donderdag 22 december 2005 @ 18:39:05 #52
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_33316234
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Het was een Marokkaanse vrouw. ( dat zie je gewoon )
Ze droeg een hoofddoek en van die Moslim kleding.

Daarnaast moest ik door een buurt waar veel Moslims wonen ( afkorting )
Was het geen Brabantse?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 22 december 2005 @ 18:39:18 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33316239
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:37 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Een van de zes in nederland? Zou wel erg toevallig zijn.
Bovendien zullen die zich wel anders kleden.
Het is donker, een lange jas en een hoofddoek, niet zo heel moeilijk hoor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:39:34 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33316248
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Dagonet het volgende:
Dan heb ik het trouwens nog niet gehad over de andere randdebielen hier, met opmerkingen als 'vuilniszak', 'zonde van m'n auto', 'gas geven' en meer van dat soort onzin.
Ga er serieus op in, joh.

A.M.A.B
  donderdag 22 december 2005 @ 18:40:58 #55
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_33316279
Dagonet

OT:
Goed reactievermogen.
Ik had die troep ook niet op me vooruit gewild.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:43:00 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33316318
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:39 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ga er serieus op in, joh.

[afbeelding]
Je weet dat plaatjes tegenwoordig al vrij snel banwaardig zijn in KLB he.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33316337
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Was het geen Brabantse?
Nee, ik reed door een naaste wijk van mijn wijk in mijn stad Sittard ( Limburg )
Vrouw woont daar plaatselijk ze ging boordschappen doen te voet ( ze had boodschappen tas bij zich ( appie heijn ligt daar een eindje verderop )
  donderdag 22 december 2005 @ 18:44:17 #58
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33316352
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je weet dat plaatjes tegenwoordig al vrij snel banwaardig zijn in KLB he.
Had het niet geplaatst als ik het geweten had.

Dan maar in woord en geschrift: Moraalridder.
A.M.A.B
  donderdag 22 december 2005 @ 18:45:30 #59
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33316381
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:44 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Had het niet geplaatst als ik het geweten had.

Dan maar in woord en geschrift: Moraalridder.
En dan mag je me toch even uitleggen waarom dat altijd zo negatief moet zijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:46:53 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_33316411
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je weet dat plaatjes tegenwoordig al vrij snel banwaardig zijn in KLB he.
Dat in tegenstelling tot xenofobie
Yankee go home!
pi_33316413
Waarom komen er opeens 2 mods in mijn topic vragen stellen
Het is een gewone klacht omdat een bepaald soort iemand als een zielepoot overstak en bijna onder de auto kwam
Als het een katholiek/blank/jood/ gewoon iemand anders was geweest dat was deze klacht alsnog geplaatst.
pi_33316489
Bevestig een stuk zeep op je motorkap. Dan lopen ze meestal door
pi_33316518
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Dagonet het volgende:
Dan heb ik het trouwens nog niet gehad over de andere randdebielen hier, met opmerkingen als 'vuilniszak', 'zonde van m'n auto', 'gas geven' en meer van dat soort onzin.
Sta je daar nog van te kijken dat er op Fok! zo gepost wordt?
  donderdag 22 december 2005 @ 18:51:23 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33316525
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom komen er opeens 2 mods in mijn topic vragen stellen
Het is een gewone klacht omdat een bepaald soort iemand als een zielepoot overstak en bijna onder de auto kwam
Als het een katholiek/blank/jood/ gewoon iemand anders was geweest dat was deze klacht alsnog geplaatst.
Waarom vermeld je dan expliciet moslima?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33316560
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waarom vermeld je dan expliciet moslima?
Omdat het dat ook was.
Voor de duidelijkheid meld ik het er gewoon bij.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:54:32 #66
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33316591
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Omdat het ze dat ook was.
Voor de duidelijkheid meld ik het er gewoon bij.
Welke duidelijkheid, het doet totaal niet ter zake tenslotte.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 22 december 2005 @ 18:55:43 #67
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33316617
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dan mag je me toch even uitleggen waarom dat altijd zo negatief moet zijn.
Nee, ik heb de behoefte niet om jou dat uit te leggen.
A.M.A.B
pi_33316638
Of ze droeg enkele dynamietstaven onder haar burka en wilde niet dat jij ze ontdekte dus liep ze maar door..
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_33316648
quote:
Op donderdag 22 december 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
GVD Ik reed in de wagen zie ik voor mij een moslim vrouw met hoofddoek en alles op de stoep staan.
Zij kant van haar uit naar links en ziet mij komen aanrijden.. steekt ze plots over
Je bedoelt dat je het verschil tussen zwart en wit niet kunt zien en het zebrapad waar ze op stond volledig gemist hebt?
  donderdag 22 december 2005 @ 18:57:28 #70
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33316660
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, ik heb de behoefte niet om jou dat uit te leggen.
Tof. Ik heb de behoefte niet om dat soort plaatjes te zien.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33316689
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:54 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Welke duidelijkheid, het doet totaal niet ter zake tenslotte.
Ik vind het belangrijk om dan te melden wie of wat je dan onder de auto had kunnen krijgen..
Daar wordt dan meestal toch om gevraagt op Fok!
Had ik net zo makkelijke erbij gezet als een Nederlandse blank mens was.

Omdat ze er dus anders om vragen.
pi_33316694
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom komen er opeens 2 mods in mijn topic vragen stellen
Het is een gewone klacht omdat een bepaald soort iemand als een zielepoot overstak en bijna onder de auto kwam
Als het een katholiek/blank/jood/ gewoon iemand anders was geweest dat was deze klacht alsnog geplaatst.
Maar je bedoelt dus dat als het een katholiek/blank/jood/gewoon iemand anders was in plaats van een moslima, dit nooit was gebeurd?

Daar is een term voor:

stig·ma·ti·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 ten onrechte als zeer negatief kenmerken => brandmerken
pi_33316744
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je het verschil tussen zwart en wit niet kunt zien en het zebrapad waar ze op stond volledig gemist hebt?
Er was geen Zebrapad
pi_33316748
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Stereotyperend weer, het zou dus niet een Marokkaanse orthodox christen kunnen zijn zeker?
Haha dit is wel een van je sterkste opmerkingen van de afgelopen tijd...
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  Admin donderdag 22 december 2005 @ 19:00:57 #75
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_33316754
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nee, ik reed door een naaste wijk van mijn wijk in mijn stad Sittard ( Limburg )
Vrouw woont daar plaatselijk ze ging boordschappen doen te voet ( ze had boodschappen tas bij zich ( appie heijn ligt daar een eindje verderop )
Ooooooooh, een katholieke Limbo met een hoofddoek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_33316757
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat het dat ook was.
Voor de duidelijkheid meld ik het er gewoon bij.
Ben je uitgestapt en heb je haar gevraagd of ze moslima was?

Want het had ook een televisiereporter kunnen zijn die voor een TV programma met bedekt haar over straat ging. Of een oma met een hoofddoek tegen de kou. Of een gay die onherkenbaar in vrouwenkleren over straat wilde. Of noem maar op.

En zo zie je maar dat het voornamelijk 'gebrek aan fantasie' is waar discriminatie op stoelt.
pi_33316780
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Er was geen Zebrapad
Nee. Je zag het niet. Dat is niet hetzelfde als dat het er niet is.
pi_33316787
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar je bedoelt dus dat als het een katholiek/blank/jood/gewoon iemand anders was in plaats van een moslima, dit nooit was gebeurd?

Daar is een term voor:

stig·ma·ti·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 ten onrechte als zeer negatief kenmerken => brandmerken
dan was het misschien ook wel gebeurd. Alleen nu was het een Moslima.
pi_33316804
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ooooooooh, een katholieke Limbo met een hoofddoek.
nee gekkie
pi_33316835
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:01 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee. Je zag het niet. Dat is niet hetzelfde als dat het er niet is.
In die wijk zijn geen Zebrapaden.
Anders ga zelf kijken.

Geef ik je wel de straatnaam
pi_33316866
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
dan was het misschien ook wel gebeurd. Alleen nu was het een Moslima.
Maar je hebt het niet gevraagd. Je hebt het aangenomen omdat ze een hoofddoek droeg. Een aanname kan waar zijn of niet. Dus het heeft geen zin om het te noemen. Ook al zie jij dan niet dat het een aanname is, anderen zien het wel. En die gaan jou dan weer belachelijk vinden. En zo verlies je respect in plaats van dat je het wint.
pi_33316896
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
In die wijk zijn geen Zebrapaden.
Anders ga zelf kijken.
Oh, je bedoelt dat het een woonwijk is? Daar hebben voetgangers altijd voorrang, heb ik geleerd op autorijles. Of ze nou van links of van rechts komen. Is de wet in de laatste 11 jaar veranderd?
  donderdag 22 december 2005 @ 19:06:07 #83
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33316909
Welke wijk was 't

enne 't moet toch wel van 't hart dat er écht niemand meer * zomaar * een hoofddoek om doet uit vrees voor een moslima aangezien te worden.
Toegegeven : het is triest, maar zo liggen de zaken nu eenmaal hier.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 december 2005 @ 19:06:25 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33316922
quote:
Op donderdag 22 december 2005 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Hoe weet TS trouwens dat het een moslima was en geen orthodox katholiek bijvoorbeeld?
Door die grote snor.
pi_33316937
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Door die grote snor.
Hmm, dan kan het nog steeds een homo in vrouwenkleren zijn.

Of een hetero in vrouwenkleren, dat kan natuurlijk ook nog steeds. Je hebt van die rare mensen...

Of een orthodoxe katholieke homo. Als IEMAND reden heeft om onherkenbaar over straat te lopen is het wel een orthodoxe katholieke homo.
pi_33316963
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:04 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar je hebt het niet gevraagd. Je hebt het aangenomen omdat ze een hoofddoek droeg. Een aanname kan waar zijn of niet. Dus het heeft geen zin om het te noemen. Ook al zie jij dan niet dat het een aanname is, anderen zien het wel. En die gaan jou dan weer belachelijk vinden. En zo verlies je respect in plaats van dat je het wint.
het was 100% een Moslima anders ga jij het vragen aan de vrouw.
In die wijk is gewoon 90% Moslim en 10% Nederlander en ik weet dat omdat het een naaste wijk is.
Niks vooroordeel ofzo het klopt voor 100%
pi_33316965
t taalgebruik van the_legend_killer, very intergrated enzo.

Arme jongen weet niet wat hem overkomt hier, wordt alle kanten opgeslingerd in zijn kleine wereld door een paar simpele opmerkingen van Dago
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 december 2005 @ 19:08:16 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33316966
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hmm, dan kan het nog steeds een homo in vrouwenkleren zijn.

Of een hetero in vrouwenkleren, dat kan natuurlijk ook nog steeds. Je hebt van die rare mensen...
Zo SCH al ZO vermoslimt zijn?
  donderdag 22 december 2005 @ 19:08:23 #89
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33316968
Verkapt 'net geen miljoen gewonnen bij de lotto' topic
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33316981
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:05 schreef RetepV het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt dat het een woonwijk is? Daar hebben voetgangers altijd voorrang, heb ik geleerd op autorijles. Of ze nou van links of van rechts komen. Is de wet in de laatste 11 jaar veranderd?
de weg ging rechtdoor
pi_33316988
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

de weg ging rechtdoor
HAHAHAH
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317004
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef Jajong het volgende:
t taalgebruik van the_legend_killer, very intergrated enzo.

Arme jongen weet niet wat hem overkomt hier, wordt alle kanten opgeslingerd in zijn kleine wereld door een paar simpele opmerkingen van Dago
nee dago snapt het niet, anders gaat hij zelf mooi een kijkje nemen daar.
En dan geeft hij mij gewoon gelijk.
pi_33317027
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
het was 100% een Moslima anders ga jij het vragen aan de vrouw.
Waarom, jij noemde het toch? Dan kun je het vast ook wel bewijzen, want jij weet het zeker. Ik weet van niks, dus ik vraag jou om bewijs. Zo gek is dat toch niet?
quote:
In die wijk is gewoon 90% Moslim en 10% Nederlander en ik weet dat omdat het een naaste wijk is.
Niks vooroordeel ofzo het klopt voor 100%
En de wereld is verdeeld in Moslims en Nederlanders, natuurlijk?
pi_33317046
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

HAHAHAH
Knul dat is geen rechts of links
Wat die andere is aan het beweren en met zijn zebrapad
pi_33317053
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef RetepV het volgende:

[..]

Waarom, jij noemde het toch? Dan kun je het vast ook wel bewijzen, want jij weet het zeker. Ik weet van niks, dus ik vraag jou om bewijs. Zo gek is dat toch niet?
[..]

En de wereld is verdeeld in Moslims en Nederlanders, natuurlijk?
Ja, vroegah waren alle buitenlanders negers, nu zijn alle buitenlanders moslims.. Logisch toch.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317070
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Knul dat is geen rechts of links
Wat die andere is aan het beweren en met zijn zebrapad
Komisch dat je gewoon niet begrijpt waar ik om lach.. Damn ik adoreer VMBO'ers
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317081
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
de weg ging rechtdoor
Ze stak de weg dus in de lengte over ofzo?

Wees eens wat duidelijker, ik snap je steeds minder.
pi_33317095
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef RetepV het volgende:

[..]

Waarom, jij noemde het toch? Dan kun je het vast ook wel bewijzen, want jij weet het zeker. Ik weet van niks, dus ik vraag jou om bewijs. Zo gek is dat toch niet?
[..]

En de wereld is verdeeld in Moslims en Nederlanders, natuurlijk?
Goh alsof jij niet weet hoe een Moslima eruit ziet..
pi_33317104
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ze stak de weg dus in de lengte over ofzo?

Wees eens wat duidelijker, ik snap je steeds minder.
Hij bedoelt dat t een rechte weg was, als in ze stak niet over bij een bocht.. ( denk ik )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33317109
quote:
Op donderdag 22 december 2005 19:12 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ze stak de weg dus in de lengte over ofzo?

Wees eens wat duidelijker, ik snap je steeds minder.
----------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')