Lijkt me ook en het roert makkelijker met gaten.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Mijn theorie is:
De open ruimtes hoeven ze niet te vullen met plastic.
Als je dat een x aantal keer doet kan je met het bespaarde plastic nog een x aantal lepeltjes maken.
Ik weet het, het is een rare gedachten maar ik weet het anders ook niet
Jah dat ook, want minder oppervlakte is minder wrijvingquote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef Quarks het volgende:
[..]
Lijkt me ook en het roert makkelijker met gaten.
Met een normaal theelepeltje is inderdaad bijna niet door een kop koffie heen te komen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:16 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jah dat ook, want minder oppervlakte is minder wrijving
Het principe van roeren lijkt mij juist wrijwijng. Je wilt de boel zo snel mogelijk doorelkaar hebben dus indat geval is een zo groot mogelijk wrijving makkelijker en klopt het dus niet wat je zegt...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:16 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jah dat ook, want minder oppervlakte is minder wrijving
kerel doet het niet eensquote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef whizzer2250 het volgende:
http://www.waaromgaatjesinplasticroerlepeltjes.nl
je wilt wervels. geen vrijving.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:21 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Het principe van roeren lijkt mij juist wrijwijng. Je wilt de boel zo snel mogelijk doorelkaar hebben dus indat geval is een zo groot mogelijk wrijving makkelijker en klopt het dus niet wat je zegt...
dude...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Casparovvv het volgende:
Oh? Ik roer altijd met de andere kant
Dacht dat de brede kant met gaatjes voor grip in je vingers was.
Van alle antwoorden hier gegeven is dit het juistequote:Op donderdag 22 december 2005 18:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Mijn theorie is:
De open ruimtes hoeven ze niet te vullen met plastic.
Als je dat een x aantal keer doet kan je met het bespaarde plastic nog een x aantal lepeltjes maken.
Ik weet het, het is een rare gedachten maar ik weet het anders ook niet
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:20 schreef Thieske het volgende:
[..]
Met een normaal theelepeltje is inderdaad bijna niet door een kop koffie heen te komen.
ik weet het niet, heb nog nooit een stromingsmodel van een koffielepeltje gezien!quote:Op donderdag 22 december 2005 18:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
@ mcDavid: Klopt mijn theorie / onzin dan wel?
Nog erger, dat papier wordt zacht en je gaat het proevenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:49 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom kauwgumlollies papieren stokjes hebben: als je even lekker aan dat ding zit te lurken breekt het stokje doormidden.
Dus het breekt als je te hard roertquote:Op donderdag 22 december 2005 18:57 schreef LowJoe het volgende:
Het is van plasic en dus niet al te stevig....Als dus die gaatjes er niet waren heeft het lepeltje meer weerstand en dan kan het gewoon breken!!Simpel!
Nou roeren doe ik ook altijd volgas hoor, dat het dan breekt is logisch...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef LowJoe het volgende:
precies!
heel soms heb je een misdruk, d.w.z. een (per ongeluk) geheel gevuld lepeltje, echter bij heel hard roeren, breek het niet. (je begint bij heel fanatiek roeren wel een boel koffie te morsen.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:07 schreef RoaRRR het volgende:
Iemand die dat even wil proberen ? Dus gaatjes vullen en heel hard roeren ?
marketing-technisch gezien wel denk ikquote:Op donderdag 22 december 2005 19:45 schreef RoaRRR het volgende:
Dus dit is echt de meest winstgevende vorm die ook nog in stevig is ?
Waarom geloof ik daar nog niet helemaal in ?![]()
Dan wil ik niet weten hoe bij jullie de koffie eruit ziet.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:20 schreef Thieske het volgende:
[..]
Met een normaal theelepeltje is inderdaad bijna niet door een kop koffie heen te komen.
Elke besparing is een besparing, aangezien die dingen met miljoenen geproduceerd worden ga je dat toch echt merken.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef FiveseveN het volgende:
-verhaal-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |