Lijkt me ook en het roert makkelijker met gaten.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Mijn theorie is:
De open ruimtes hoeven ze niet te vullen met plastic.
Als je dat een x aantal keer doet kan je met het bespaarde plastic nog een x aantal lepeltjes maken.
Ik weet het, het is een rare gedachten maar ik weet het anders ook niet
Jah dat ook, want minder oppervlakte is minder wrijvingquote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef Quarks het volgende:
[..]
Lijkt me ook en het roert makkelijker met gaten.
Met een normaal theelepeltje is inderdaad bijna niet door een kop koffie heen te komen.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:16 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jah dat ook, want minder oppervlakte is minder wrijving
Het principe van roeren lijkt mij juist wrijwijng. Je wilt de boel zo snel mogelijk doorelkaar hebben dus indat geval is een zo groot mogelijk wrijving makkelijker en klopt het dus niet wat je zegt...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:16 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Jah dat ook, want minder oppervlakte is minder wrijving
kerel doet het niet eensquote:Op donderdag 22 december 2005 18:14 schreef whizzer2250 het volgende:
http://www.waaromgaatjesinplasticroerlepeltjes.nl
je wilt wervels. geen vrijving.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:21 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Het principe van roeren lijkt mij juist wrijwijng. Je wilt de boel zo snel mogelijk doorelkaar hebben dus indat geval is een zo groot mogelijk wrijving makkelijker en klopt het dus niet wat je zegt...
dude...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Casparovvv het volgende:
Oh? Ik roer altijd met de andere kant
Dacht dat de brede kant met gaatjes voor grip in je vingers was.
Van alle antwoorden hier gegeven is dit het juistequote:Op donderdag 22 december 2005 18:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Mijn theorie is:
De open ruimtes hoeven ze niet te vullen met plastic.
Als je dat een x aantal keer doet kan je met het bespaarde plastic nog een x aantal lepeltjes maken.
Ik weet het, het is een rare gedachten maar ik weet het anders ook niet
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:20 schreef Thieske het volgende:
[..]
Met een normaal theelepeltje is inderdaad bijna niet door een kop koffie heen te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |