Ga het proberen.. Denk dat ik er rond 16.30/17.00 uur ff ben..quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Weet je wat proper_fucked. Zorg dat je opvallend gekleed bent of ga opvallend voor het raam staan.
Met een bordje in je hand waar groot FOK.NL opstaat.
de stream, via de beamerquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:15 schreef qu63 het volgende:
hoe kijken jullie eigenlijk?
Nederland 2?
de stream haperd of werkt soms helemaal niet bij mijquote:
draait de hele ochtend eigenlijk zonder problemen hier.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
de stream haperd of werkt soms helemaal niet bij mij
hmzquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
draait de hele ochtend eigenlijk zonder problemen hier.
Hij had beloofd van de week langs te komen en voor het glazen huis citroenbrandewijn te gaan verkopen. Maar is nog niet geweest iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer komt de opa van Giel?
In ieder geval niet wanneer Gerard en Wout draaien. Pas de komende zes uur hoef je hem niet te verwachten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:26 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer komt de opa van Giel?
Nog een reden om niet naar Giel te luisteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:28 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hij had beloofd van de week langs te komen en voor het glazen huis citroenbrandewijn te gaan verkopen. Maar is nog niet geweest idd
Nee en de rest van de ski-hut en schlagerrepertoire ook niet. Laatst vroeg zo'n gozer voor het raam Koos Alberts aan. Daar hadden ze ook niets van in de database staan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:30 schreef Fatality het volgende:
Hebbenze geen Günther én geen Eddy Wally? Bij het online aanvragen zie ik hem er niet bijstaan
Daar heb ik drie weken geleden nog een topic over geopend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
zoek de 74 bandsleuke tijd opvulling
pffffquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
zoek de 74 bandsleuke tijd opvulling
zelfs geen soulwaxquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee en de rest van de ski-hut en schlagerrepertoire ook niet. Laatst vroeg zo'n gozer voor het raam Koos Alberts aan. Daar hadden ze ook niets van in de database staan.![]()
Ik wou laatst Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky aanvragen, die hadden ze er ook niet instaan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Fatality het volgende:
[..]
zelfs geen soulwaxdat is toch vrij 3fm-ig?
waar staat die lijst danquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:34 schreef Fatality het volgende:
[..]
zelfs geen soulwaxdat is toch vrij 3fm-ig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |