Daarom.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:36 schreef Pulsy het volgende:
Screenshot van een personnage uit final fantasy 11 van men buurmeisje is er niet doorheen gekomen... geen idee waarom, het was best een mooie foto
staat wel tussen het lijstje. het is een min of meer bekend fictief persoon, daarom waarschijnlijk. De naam veranderen in iets waardoor het lijkt alsof je het zelf hebt gemaakt wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:36 schreef Pulsy het volgende:
Screenshot van een personnage uit final fantasy 11 van men buurmeisje is er niet doorheen gekomen... geen idee waarom, het was best een mooie foto
thanksquote:
Icoontje? Vervormd? Bedoel je de kerst-versie? Allang gedaan..quote:Op donderdag 22 december 2005 16:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zeg Y, had jij eigenlijk mijn icoontje al vervormd?
Kan je ff op je host kijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Icoontje? Vervormd? Bedoel je de kerst-versie? Allang gedaan..
En danquote:Op donderdag 22 december 2005 17:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan je ff op je host kijken.
voor niemand. maarja, boeien, wat is een tientje nou dan? Als je pinpas gestolen wordt of kapot gaat, ben je ook al 7,50 kwijtquote:Op zondag 25 december 2005 16:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is het voor studenten wel gratis dan? Of ook niet?
Volgens mij mag je ook jezelf er niet opzetten. Dan kunnen sommige instanties het misschien als IDpas gaan gebruiken ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef the_Napster het volgende:
En watnou als je zelf een bekend persoon bent?
*zucht*quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Sonja27 het volgende:
Hebben jullie de pas van jan mulder al gezien? Wij hebben dat nummer gebeld. Na "Met Jan" hebben we snel opgehangen!Ik heb gelezen dat het zijn echte nummer is en dat mensen dat niet verwachten en in grote getalen dat nummer bellen, maar ik kan em gewoon niet voorstellen dat dat echt zijn nummer zou zijn.
[afbeelding]
Bron: http://www.leukwerktworldwide.com/3_lw_werk_02.html
Je krijgt wel Jan als je beltquote:Op donderdag 29 december 2005 11:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*zucht*.
Ja, natuurlijk is het Jan's echte nummer, die gaat ie ook echt op internet zetten.
Er staat ook bij: 'win een Vespa of Ipod nano', dus dat maakt de intenties van die klets wel duidelijk he.
Neequote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef anti-virus het volgende:
Is ie nou nogsteeds gratis of niet
quote:De mogelijkheden van Mijn Postbankpas zijn gelijk aan die van de normale Giropas. Mijn Postbankpas kost per aanvraag éénmalig ¤ 9,75 (¤ 7,50 aanmaak- en vervangingskosten en ¤ 2,25 voor de afbeelding). Dit bedrag wordt geïncasseerd van je Girorekening.
Die Vespa of Ipod nano kan je winnen als je je ontwerp instuurt, niet als je dat nummer belt!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
*zucht*.
Ja, natuurlijk is het Jan's echte nummer, die gaat ie ook echt op internet zetten.
Er staat ook bij: 'win een Vespa of Ipod nano', dus dat maakt de intenties van die klets wel duidelijk he.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook jezelf er niet opzetten. Dan kunnen sommige instanties het misschien als IDpas gaan gebruiken ofzo.
mijn personage uit metal gear solid is wel doorgekomen:quote:
waarom 6000 en niet No. 1 ?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
Hard aan gewerkt, en hier is die dan
afbeelding
Dat is zijn PIN code, lekker makkelijk.quote:
Ik denk dat die afgekeurd gaat wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef Lucille het volgende:
Zojuist een mooie natuurfoto gebruikt als nieuw plaatje voor mijn pas.
Dat ze dus als voorbeeld n pas met n 06 nummer erop gebruiken, maar dat kan dus helemaal niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |