Er staat op de site "Zo vaak je wilt" dus ik denk dat het wel kan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:40 schreef thaleia het volgende:
Ah dank! Ik was het topic al kwijt
Ik heb een vraag. Ik heb vandaag mijn pas gekregen, en ik vind hem niet zo mooi uitgevallen. Als ik nou voor 30 nov nog een andere aanvraag, op diezelfde rekening, trappen ze daar dan in, of moet ik dan toch echt dokken?
Nee, je designpas vervangt je oude pas.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:50 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Oei, jammer dat ik dit topic niet eerder vond. Is dit een goede manier om gratis aan een tweede giropas te komen of werkt het zo niet
Post 'm is!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:28 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het toch geprobeerd met een beroemdheid. Het is hier iemand ook gelukt met Dido, dus wie weet. Mijn beroemdheid is niet zo bekend, de foto ziet er helaas wel erg professioneel uit, maar ik heb geprobeerd de Postbankmedewerkers te neppen door 'm "evelien.jpg" te noemen. Wie weet, wie weet. Het is WEL een erg toffe foto, dus ik wil 'm graag op m'n pas!
Lukt het niet, dan heb ik altijd de pas met het vorige, niet zo mooi uitgevallen ontwerp nog.
Ja hoor, en met een weekje heb je hem binnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:29 schreef ChrisJX het volgende:
Zijn die passen trouwens echt helemaal gratis?
Ben je gek, straks leest een Postbankmedewerker-from-hell hetquote:
Laat me raden, Patrick Wolf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:28 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het toch geprobeerd met een beroemdheid.
Tot 30 nov is het aanvragen gratis, daarna ¤ 9,75 per pas. De pas is een normale Giropas, dus als je een Giropas Basis hebt wordt deze omgezet en moet je per jaar ook een tientje ofzo gaan betalen. Bij een Easyblue rekening is de normale Giropas lekker gratis inbegrepen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:29 schreef ChrisJX het volgende:
Zijn die passen trouwens echt helemaal gratis?
Dan kan ik er ook nog wel één designenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoor, en met een weekje heb je hem binnen.
Ik geloofde niet dat het zou werken, maar hij doet het gewoon
Ik heb geen idee wat ik heb, maar mijn studentenrekening behoort eik al vervallen te zijn, dus ik moet sowieso gaan dokken voor een pasquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:34 schreef R-Mon het volgende:
Tot 30 nov is het aanvragen gratis, daarna ¤ 9,75 per pas. De pas is een normale Giropas, dus als je een Giropas Basis hebt wordt deze omgezet en moet je per jaar ook een tientje ofzo gaan betalen. Bij een Easyblue rekening is de normale Giropas lekker gratis inbegrepen.
Die zou ik niet 'evelien.jpg' noemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:33 schreef dwerg het volgende:
Laat me raden, Patrick Wolf.
Wat ik eruit begrijp wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:39 schreef berc het volgende:
ik heb een studentenpas ofzo
als ik een giropas neem met een eigen afbeelding betaal ik dan wel die 9.75 p/j?
maar ik heb zon studentenpas en dan betaal ik niks per jaar en nu moet ik waarschijnlijk overstappen naar een 10europerjaarpas ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef Un4 het volgende:
Als je hem gaat aanmaken staat er nog steeds dat het aanvragen van de pas tot 30 nov gratis is
Net ook maar even gedaan, met een cap van de laatste beelden van 24 season 4.
Vlaggen mogen niet, staat in de regels!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:12 schreef releaze het volgende:
[afbeelding]
dat is de mijne. een eerder ontwerp is afgewezen en ik weet niet precies waarom dat is. ik had er mn zelfgemaakte sims character opgezet op de achtergrond van een europese vlag. denk dat het afgewezen is vanwege het europese karakter ofzo, maar het had netzogoed het gebruik van een niet zelfgemaakt 3D plaatje zijn. ohwell, we'll never know. maar in dat geval maar iets radicaal anders op het pasje. hoop dat ie goedgekeurd wordt, wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |