We maken het maar niet te zotquote:Op donderdag 22 december 2005 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze mening wil ik met je delen
Het op de man gaan spelen
Deze laatste dag
Moeten we afsluiten met een lach
En elkaar niet gaan lopen vervelen
quote:
Deed ie net ook (gelukkig): 'ik weet wel wie het mij geleerd heeft'quote:Op donderdag 22 december 2005 16:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als ie Roel maar wel de eer geeft en Ing ook.![]()
Cualllll...quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:25 schreef I_doubt het volgende:
Joost gaat het helemaal maken vanavond.
Hij oefent net zolang totdat hij het een beetje kan.
Wat een man,![]()
wat een jongen,![]()
wat een puber,![]()
wat een kleuter,![]()
We have a winner!!
Doei doei. Tot strakkies.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef Sjet het volgende:
Ik ben ook ff pleites![]()
Tot strakkie's!
En als er wat spannends gebeurt..... dan lees ik het wel he?![]()
Cuall, je bent er alweerquote:
Deed ie al vanaf het begin hoor, iedereen trouwensquote:Op donderdag 22 december 2005 16:26 schreef cuall het volgende:
Ha Roel heeft een truukje![]()
Hij likt bovenaan de kaart voordat hij hem neerzet![]()
Weet ik niet,quote:Op donderdag 22 december 2005 16:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat zat er in die koffie van je??
Ja heerlijk, nog een beetje wattig in mijn hoofd, maar dat ben ik op aan het lossen met koffiequote:Op donderdag 22 december 2005 16:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall, je bent er alweer![]()
![]()
Lekker geslapen?
It wasn't mequote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Weet ik niet,
gekregen van FEB
Help modjes, ik ben gedrogeerd![]()
Is er een dokter in de zaal???
Tuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2005 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
Roel zegt net dat Joost het zelfs sneller doet dan hij, vind ie erg goed
Ik was weer wat traag met reageren zoals gewoonlijk, maar toen ik het bericht aan het typen was , kwam ik er achter dat mijn vingers helemaal on de de cacao zaten van de truffels en toen ik die had gewassen hadden er blijkbaar al een paar anderen greageerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja Muerte dat hoorde ik van BONG dat wist ik niet![]()
Das nou zonde en SC #1000 was zo mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef Kokstra het volgende:
Kut, SC #1000 gemist. Zal er morgen nog wat op de streams zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |