Dan is het goed, was het nog een beetje gezellig?quote:Op donderdag 22 december 2005 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien toen ze terug was, we hebben nog uitvoerige gesprekken over jou gehad
tot straks flugelquote:Op donderdag 22 december 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga nog ff wat dingen doen voor ik me klaar ga maken voor de lange zit van vanavond... tot straks
Zozo... zulke praat voor een modje nog welquote:Op donderdag 22 december 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga nog ff wat dingen doen voor ik me klaar ga maken voor de lange zit van vanavond... tot straks
Was een geintje van mijn kant, ik wist dat ze zat te fokken de hele nachtquote:Op donderdag 22 december 2005 16:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oei ! Manu had beter z'n mond kunnen houden![]()
[Rob mode]quote:Op donderdag 22 december 2005 16:18 schreef CartWOman het volgende:
We houden het graag gezellig vandaag, dus hier een korte mededeling: als er weer flameposts verschijnen zoals eerder vanmiddag verwijderen we deze zonder waarschuwing.
Gaat het ons inziens te ver loop je het risico gebanned te worden. Op deze dag zitten we zéker niet op gezeik te wachten en willen we het voor iedereen leuk houden.
Dus respecteer de mening van je mede-user, mits op een normale manier gebracht. Op de persoon spelen is out of the question.
Het water loopt me in mijn mond.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
pauze afgelopen weer![]()
Ik geef wel een gilquote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef Sjet het volgende:
Ik ben ook ff pleites![]()
Tot strakkie's!
En als er wat spannends gebeurt..... dan lees ik het wel he?![]()
Zero tollerance... soms moet het helaas ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:18 schreef CartWOman het volgende:
- Lange policy uitleg -
Goed gezegd! Dat gedoe van vanmiddag kan echt niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:18 schreef CartWOman het volgende:
We houden het graag gezellig vandaag, dus hier een korte mededeling: als er weer flameposts verschijnen zoals eerder vanmiddag verwijderen we deze zonder waarschuwing.
Gaat het ons inziens te ver loop je het risico gebanned te worden. Op deze dag zitten we zéker niet op gezeik te wachten en willen we het voor iedereen leuk houden.
Dus respecteer de mening van je mede-user, mits op een normale manier gebracht. Op de persoon spelen is out of the question.
Tot strakkies weerquote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef Sjet het volgende:
Tot strakkie's!
Doei doei Flugel tot laterquote:Op donderdag 22 december 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Deze mening wil ik met je delenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:18 schreef CartWOman het volgende:
We komen de filmbeelden wel thuis brengenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef Sjet het volgende:
Tot strakkie's!
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
Joost is er echt goed in geworden![]()
Als ie Roel maar wel de eer geeft en Ing ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]misschien is ie straks nog beter dan Roel
![]()
Tot later Sjetquote:Op donderdag 22 december 2005 16:20 schreef Sjet het volgende:
Tot strakkie's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |