Sorry, hoe flauw.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef LeBeau het volgende:
Die Inge lijkt me nogal een saaie doos.![]()
Net als alle andere bewonershet hele programma, trouwens.
WAT EEN LEVEN!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Oh, Zhenar. Ik dacht dat je wilde weten dat ik niet net pas wakker ben. Dat ben ik toch zeker al een uurtje of drie hoor.
Maar wel waar.quote:
Dat is binnenkort wel over.quote:
Uiteraard. Ik snap echt niet dat je DAT boeiend kan vinden. Maargoed dat is mijn bescheiden mening.quote:
Ik kots op jou en op jouw bed.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Oh, Zhenar. Ik dacht dat je wilde weten dat ik niet net pas wakker ben. Dat ben ik toch zeker al een uurtje of drie hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Airelle het volgende:
Katie Melua - The Closest Thing To Crazy![]()
.
Ik heb zelfs een keertje gestemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap echt niet dat je DAT boeiend kan vinden. Maargoed dat is mijn bescheiden mening.
Ja, en wanneer vul jij dan de rest van je nominaties eens in?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en wanneer vul jij dan de rest van je nominaties eens in?
Anders gaan al die Bupatihs zó gewijzigd worden hoor![]()
Nou wees blijquote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja. Ik ga niet voor 4 SHO-awards... dat zou onrealistisch zijn. Waarom ben ik GVD een meisje, moet ik altijd concureren met MissBliss
.
Username: MissBlissquote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
Check mijn vet stoere visite-kaartje:
[afbeelding]
Fok! Visitekaartjes maken
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en wanneer vul jij dan de rest van je nominaties eens in?
Anders gaan al die Bupatihs zó gewijzigd worden hoor![]()
Wat een suffe "pff", "doe maar..." en "???" stemmen zeg!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!![]()
Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!![]()
Ja, wat zijn het dan ook voor pruts-nominaties.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een suffe "pff", "doe maar..." en "???" stemmen zeg!Anders doe je er even moeite voor ofzo!
![]()
Alleen die Frey-nom. en niksan-nom. zijn oprecht en. De rest...
![]()
Je kunt beter Buup.
Tut tut tut.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hallo...quote:Verdorie Buup
En ik bén helemaal geen real-life soapfanaat!
En jij wilt ook de lekkerste user (v)-award.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdorie Buup
En ik bén helemaal geen real-life soapfanaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |