Bevoorbeeld, maar ik kom ook wel eens mensen irl tegen die blijken te fokken en dan uitgebreid naar je username enzo vragenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
Voor op een meet neem ik aan?
Verder zijn er weinig mensen van Fok! die ik irl ken nl..
'ja, ik zit bij fok, hier heb je mijn kaartje'quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
en zelfs de crew heeft na lang zeiken en zeuren die dingen nog niet eens![]()
Het is ook niet bedoeld om uit te printen en serieus te gebruiken, maar gewoon voor de lol. En ik weet dat je een nerd bent dus ga maar gauw wat leuks ontwerpen.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:54 schreef miss_bleu het volgende:
wheheh logo mag je niet eens zomaar gebruiken en zelfs de crew heeft na lang zeiken en zeuren die dingen nog niet eens![]()
Maar het idee is wel okayquote:Op donderdag 22 december 2005 14:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
Je kan écht geen ruk met paint.
Och, dit is 100x beter dan meeposten in een of ander bagger kuttopic van Conflict + kweilende crew.quote:
Garamond.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef the900 het volgende:
Welk font heb je gebruikt M_P?
idemquote:Op donderdag 22 december 2005 14:11 schreef Bupatih het volgende:
*photoshop aanslingert en dadelijk deze post wijzigt in een ontopic plaatje*
owja msn en icq is ook wel een goeie misschienquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:57 schreef the900 het volgende:
[..]
Het is ook niet bedoeld om uit te printen en serieus te gebruiken, maar gewoon voor de lol. En ik weet dat je een nerd bent dus ga maar gauw wat leuks ontwerpen.
Ja hallo, je gaat naar campzonequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |