Sorry, hoe flauw.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef LeBeau het volgende:
Die Inge lijkt me nogal een saaie doos.![]()
Net als alle andere bewonershet hele programma, trouwens.
WAT EEN LEVEN!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Oh, Zhenar. Ik dacht dat je wilde weten dat ik niet net pas wakker ben. Dat ben ik toch zeker al een uurtje of drie hoor.
Maar wel waar.quote:
Dat is binnenkort wel over.quote:
Uiteraard. Ik snap echt niet dat je DAT boeiend kan vinden. Maargoed dat is mijn bescheiden mening.quote:
Ik kots op jou en op jouw bed.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Oh, Zhenar. Ik dacht dat je wilde weten dat ik niet net pas wakker ben. Dat ben ik toch zeker al een uurtje of drie hoor.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Airelle het volgende:
Katie Melua - The Closest Thing To Crazy![]()
.
Ik heb zelfs een keertje gestemd.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik snap echt niet dat je DAT boeiend kan vinden. Maargoed dat is mijn bescheiden mening.
Ja, en wanneer vul jij dan de rest van je nominaties eens in?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en wanneer vul jij dan de rest van je nominaties eens in?
Anders gaan al die Bupatihs zó gewijzigd worden hoor![]()
Nou wees blijquote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja. Ik ga niet voor 4 SHO-awards... dat zou onrealistisch zijn. Waarom ben ik GVD een meisje, moet ik altijd concureren met MissBliss
.
Username: MissBlissquote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
Check mijn vet stoere visite-kaartje:
[afbeelding]
Fok! Visitekaartjes maken
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en wanneer vul jij dan de rest van je nominaties eens in?
Anders gaan al die Bupatihs zó gewijzigd worden hoor![]()
Wat een suffe "pff", "doe maar..." en "???" stemmen zeg!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!![]()
Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De SHO Awards 2005 ! Het stemmen kan beginnen!!!![]()
Ja, wat zijn het dan ook voor pruts-nominaties.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een suffe "pff", "doe maar..." en "???" stemmen zeg!Anders doe je er even moeite voor ofzo!
![]()
Alleen die Frey-nom. en niksan-nom. zijn oprecht en. De rest...
![]()
Je kunt beter Buup.
Tut tut tut.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hallo...quote:Verdorie Buup
En ik bén helemaal geen real-life soapfanaat!
En jij wilt ook de lekkerste user (v)-award.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdorie Buup
En ik bén helemaal geen real-life soapfanaat!
Ja, dan kan ik ook wel voor alles op mezelf stemmenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut tut tut.Lees de regels (welke?
) er eens goed op na.
[..]
Ja, hallo...
Ik weet wel wat jij wil!De leukste user (v)
Maar je weet dat m.i. niksan daar heel hoog op d'r troon zit en niemand daar in de buurt komt.
Guttegut, net of ik die award ga winnen (Ja, daar had ik eerst naar gekeken, voordat ik erop stemdequote:Op donderdag 22 december 2005 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik ook wel voor alles op mezelf stemmen
En natuurlijk vooral voor leukste user
Maar goed, beetje rare manier van winnen zou ik het vinden dan
Je vindt alle mannelijke users hier stom?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Guttegut, net of ik die award ga winnen (Ja, daar had ik eerst naar gekeken, voordat ik erop stemde)
Maar goed...dan haal ik mijn stem wel weg.En nee, daar komt dan geen andere naam voor in de plaats, aangezien ik er geen voor weet.
Nee.quote:
Er is niet iemand die er uitspringt.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je vindt alle mannelijke users hier stom?!
Nou laat dan maar staan.
Wat wil je nou?quote:
En toch laat ik het zo, denk ik.quote:
En het leuke van awards is dan dat iedereen er 1 uitpikt en dat degene met de meeste stemmen dan die award krijgt. En ja, ik vind er ook meerdere 'leuk' maar goed, als iedereen blanko stemt wint er niemand en dat is zo sneuquote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is niet iemand die er uitspringt.
En wat een kutwoord, trouwens: "leuk"
pberends is grappig.
Zhenar is grappig.
BVO is.....Inge-fan.
Enzovoorts.
Maar wat is 'leuk'? Iemand die grappig is, leuk meepost, etc?? Nou, dat zijn er meerdere.Zo simpel is het.
Nee, het leven is een zure bom! Dat weet iedereen toch.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar......potdorieIk moet kiezen! Keuzes maken!
Dilemma's! Weet je wel?!
Het leven is geen pannenkoek!!
!!!!!1!
Maar als ik niet op je stem, is het nog niet goed...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En het leuke van awards is dan dat iedereen er 1 uitpikt en dat degene met de meeste stemmen dan die award krijgt. En ja, ik vind er ook meerdere 'leuk' maar goed, als iedereen blanko stemt wint er niemand en dat is zo sneu
In een leuke categorie jaquote:Op donderdag 22 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat wil je nou? [afbeelding]
Oh ja...genomineerd worden
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En het leuke van awards is dan dat iedereen er 1 uitpikt en dat degene met de meeste stemmen dan die award krijgt. En ja, ik vind er ook meerdere 'leuk' maar goed, als iedereen blanko stemt wint er niemand en dat is zo sneu
Ik wist wel dat het daarom ging.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In een leuke categorie ja [afbeelding]
Jawel hoor, het ging mij om de stemmen op jezelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als ik niet op je stem, is het nog niet goed...
WANNEER GAAN JULLIE NOU 'S DATEN MAN!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan is overall gezien (heel 2005) voor míj de leukste user (v).Niemand die daar wat aan kan doen.
Goh. En die arrogante-user-award en Pool-en-Marshall-award-nominaties bij mij slaan wél ergens op?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel hoor, het ging mij om de stemmen op jezelf.
En ik vind het leuk dat je me nomineert, maar hij slaat nergens op, want ik bén niet echt een real-life soapfan
Je hoeft me niet te nomineren, maar een 'troost'-nominatie die nergens op slaat is ook zo sneuquote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het daarom ging.
Maar nogmaals:
niksan is overall gezien (heel 2005) voor míj de leukste user (v).Niemand die daar wat aan kan doen.
En bij lekkerste user (v)....tsja...het is kiezen....het is moeilijk...maar ja..
Nou...welke nominaties zijn er nog meer over waar jij voor genomineerd wil worden?
DAN MOET HET TOCH VAN TWEE KANTEN KOMEN MAN!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
WANNEER GAAN JULLIE NOU 'S DATEN MAN!
LEER DAN 'S BETER VERSIEREN MAN!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DAN MOET HET TOCH VAN TWEE KANTEN KOMEN MAN!
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh. En die arrogante-user-award bij mij slaat wél ergens op?![]()
![]()
Dát is ook zo.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te nomineren, maar een 'troost'-nominatie die nergens op slaat is ook zo sneu
Die lijstjes van de vorige pagina bewijzen toch wel een lichte arrogantie jaquote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh. En die arrogante-user-award en Pool-en-Marshall-award-nominaties bij mij slaan wél ergens op?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |