Jaquote:
quote:
Jij verdient hemquote:Op donderdag 22 december 2005 14:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja. Ik ga niet voor 4 SHO-awards... dat zou onrealistisch zijn. Waarom ben ik GVD een meisje, moet ik altijd concureren met MissBliss
.
Dat is veel stoerder, omdat je dan meer concurrenten hebt.quote:
En dit zeg je dadelijk ook tegen Tania en MB?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]FOK!-awards
.
[..]
Jij verdient hem![]()
![]()
.
Nee hoor, het is allemaal een pot nat (allemaal incrowd).quote:Op donderdag 22 december 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is veel stoerder, omdat je dan meer concurrenten hebt.
Apuffff.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor, het is allemaal een pot nat (allemaal incrowd).
Dat had ik ook nooit van je verwachtquote:Op donderdag 22 december 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Apuffff.Denk maar niet dat ik jou ga bedanken tijdens mijn speech
Ik had ook wel een vleugje gamma, met mijn economie-I. Maar verder WisB, nat, schei, bio. En natuurlijk ned en eng.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Van mij mag je best afgeven op het atheneum ALS JE HET TENMINSTE GOED SCHRIJFT. Ik heb ook Latijn gedaan, het mag dan wel een dode taal zijn maar het is toch best handig (ook voor andere talen enzo).
Allemaal B-vakken? Best goed. Ik doe Gamma
.
PS: dat ik atheneum verkeerd schreef komt natuurlijk doordat het me zo koud laat. Vertaling: stom van me!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had ook wel een vleugje gamma, met mijn economie-I. Maar verder WisB, nat, schei, bio. En natuurlijk ned en eng.
Ik heb door de jaren heen zes talen gehadquote:Op donderdag 22 december 2005 14:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had ook wel een vleugje gamma, met mijn economie-I. Maar verder WisB, nat, schei, bio. En natuurlijk ned en eng.
Stom van je inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PS: dat ik atheneum verkeerd schreef komt natuurlijk doordat het me zo koud laat. Vertaling: stom van me!
Bevoquote:Op donderdag 22 december 2005 14:16 schreef Zhenar het volgende:
Wat is "bevo"?! Ow wacht...beeldende vorming
zeker.
![]()
Tweede Fase
WTF is dat gedoe met alle vakken opdelen in 1 en 2?! Er zijn nu dus vier wiskundes in totaal??!
"Opsplitsen van een taal"???!?!!?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bevobrrrrrr stom vak. Toen het niet meer verplicht was ben ik er snel bij weg gerend
.
Ja vier wiskundes in totaal, belachelijk is het! Net als het opsplitsen van een taal, hoe durven ze!
Nee, Engels en Nederland zijn wel verplicht. Maar je hebt zeg maar Duits 1 en Duits 2 hetzelfde geld voor Frans. Latijn en Spaans waren dan wel weer compleetquote:Op donderdag 22 december 2005 14:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Opsplitsen van een taal"???!?!!?Kregen jullie dan "Eng" en "Els" apart ofzo?
rrrrrrrr!
Wat suf zeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, Engels en Nederland zijn wel verplicht. Maar je hebt zeg maar Duits 1 en Duits 2 hetzelfde geld voor Frans. Latijn en Spaans waren dan wel weer compleet.
Sorry, hoe flauw.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:34 schreef LeBeau het volgende:
Die Inge lijkt me nogal een saaie doos.![]()
Net als alle andere bewonershet hele programma, trouwens.
WAT EEN LEVEN!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Oh, Zhenar. Ik dacht dat je wilde weten dat ik niet net pas wakker ben. Dat ben ik toch zeker al een uurtje of drie hoor.
Maar wel waar.quote:
Dat is binnenkort wel over.quote:
Uiteraard. Ik snap echt niet dat je DAT boeiend kan vinden. Maargoed dat is mijn bescheiden mening.quote:
Ik kots op jou en op jouw bed.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:37 schreef LeBeau het volgende:
Oh, Zhenar. Ik dacht dat je wilde weten dat ik niet net pas wakker ben. Dat ben ik toch zeker al een uurtje of drie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |