Navelquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je navel![]()
![]()
![]()
Maar ziet er verder goed uit![]()
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history ziequote:Op maandag 2 januari 2006 17:45 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
gadver, dit vind ik echt lelijk! Opgepompte spiermassa... blegh
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Zij heeft dus echt de dunste maat buik everquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Foei! Geen mensen afzeiken als je zelf nog geen foto hebt gepost van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Heb jij een mooi buikje...?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zij heeft dus echt de dunste maat buik ever
En nee ga geen fotoposten
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
van je flubberbuik @ maatje 40 zoals ik in je history zie![]()
Nice, ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef the-bullit het volgende:
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/3183/foto36ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
belichting is kut..maar ben over de abs wel tevreden
train elke dag 2 uur..ga volgend jaar als t goed is aan de hogesportschool beginne..
nog iets droger en t is een echte 8pack![]()
stomach vacuuuuuuuuumsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Zoals beloofd hier een foto van mijn fysiek:
[afbeelding]
Wat zitten jullie elkaar lekker te verheerlijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Al die vrouwen hebben een grote mond, maar moet je ze vaak zelf s zien..... mankeert (d?) ook vanalles aan.
Sloper&Mr.J. zijn gewoon netjes afgetraind
ik heb tenminste geen blubberbuikquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef Sloper het volgende:
[..]
Neequote:
Post die foto van vakantie danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:55 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik heb tenminste geen blubberbuikDaar gaat het vet niet zitten
alleen gewoon brede heupen
en vet gaat op mn kont zitten
![]()
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Genjuro het volgende:
[..]
stomach vacuuuuuuuuums
je buik puilt uit, onder een trui lijk je dik...
Van de GH en insuline afblijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?
stomach vaccuums, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat zou een oplossing daarvooor zijn?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:02 schreef Mr.J het volgende:
Een dikke ass met cellulites en straie dan.
Buik intrekken als het ware en dan voor een x aantal seconden hard aanspannen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:25 schreef Sloper het volgende:
Hoe werkt dat precies die vacuums? Snap dat filmpjes dat erbij staat ook niet helemaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |