quote:Op donderdag 22 december 2005 11:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
Welke sukkel drinkt er nou koude koffie?
kijk ik snap dat je vind dat je hersen het meeste waard zijn als je ze nooit gebruiktquote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef Geesoes het volgende:
Denk ik: ik pak ff lekker een bekertje koffie. Ik loop naar het apparaat. Apparaat staat aan. Ik pak de koffie. Blijkt de koffie koud te zijn. Toch drink ik het maar op. Vraag ik daarna aan de koffieverantwoordelijke of het verwarmingselement kapot is. Zegt ie doodleuk: 'nee de koffie is nog van twee dagen gelden'.
Nou heerlijk dus. Verschoon dat ding dan op tijd of zet dat ding dan uit, zodat je niet kan denken dat er verse koffie inzit.
Je hebt van die nerds, die krijgen ontwenningsverschijnselen op het moment dat ze niet op tijd achter hun pc vandaan kruipen en koffie drinken.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
wie drinkt er dan ook koude koffie![]()
THE VILLAGE PEOPLE!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:09 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Je hebt van die nerds, die krijgen ontwenningsverschijnselen op het moment dat ze niet op tijd achter hun pc vandaan kruipen en koffie drinken.Tja, als er dan alleen koude koffie voor handen is, al dan niet 2 dagen oud, heb je weinig opties meer.
..nee Michael, we gaan nu eerst een lekker bakje thee drinken.. Check je later, homies for life, later!
ga dan koffiepoeder eten ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 12:09 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Je hebt van die nerds, die krijgen ontwenningsverschijnselen op het moment dat ze niet op tijd achter hun pc vandaan kruipen en koffie drinken.Tja, als er dan alleen koude koffie voor handen is, al dan niet 2 dagen oud, heb je weinig opties meer.
..nee Michael, we gaan nu eerst een lekker bakje thee drinken.. Check je later, homies for life, later!
Hardcore for life Michaelquote:Op donderdag 22 december 2005 12:15 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Maar ik bats wel met je moeder
ok, ik doe normaal... maar ik bats wel met je moeder!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:09 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Klootvioolquote:Op donderdag 22 december 2005 12:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hardcore for life Michael
Dit stukje is gruwelijk!
![]()
koffieverantwoordelijkequote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef Geesoes het volgende:
Vraag ik daarna aan de koffieverantwoordelijke of het verwarmingselement kapot is. Zegt ie doodleuk: 'nee de koffie is nog van twee dagen gelden'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |