* Isje1 heeft er zelf geen ervaring mee, dus laat het hier verder bij.
* Knut gelooft dat deze ook in iets verwikkeld is met Isabeau maar dat weet ik niet zeker.
Can't resist the strange attraction from that giant dynamo...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 28 Maart 2000).]
quote:
op 03-28-2000 om 08:56 AM schreef Knut het volgende:
Er is natuurlijk het hele verhaal van Bolletje en Blauwe M&M maar dat is niet helemaal goed afgelopen. Verder schijnen er nogal wat dingen te gebeuren op de chat maar daarvoor moet je ff bij Tararaboemdijee zijn.* Knut gelooft dat deze ook in iets verwikkeld is met Isabeau maar dat weet ik niet zeker
nog immer geen commentaar
maar relaties ontstaan hier, HET grote voorbeeld is naruurlijk ons aller Danny en zijn Knorretje. Ik weet niet of mijn huwelijk met Merel ook telt? Haar heb ik nog nooit in het echt gezien namelijk
Animal/Kangaroo heeft nu ook een relatie met een mede-chatter, en er zullen er vast wel meer zijn maar dat weet ik zo niet
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 28 Maart 2000).]
door de meet- en greetbijeenkomst toch een warm hart voor een aantal mensen gekregen!!
quote:
op 03-28-2000 om 09:26 AM schreef Jane het volgende:
Isje heeft gelijk. Zo gaat het.
Een beetje mailen/chatten en als het klikt spreek je af. Makkelijker kan bijna niet toch, Ulx?
Het grote geheim is dat je het hele idee over relatie moet loslaten tijdens de eerste afspraak. Als het klikt via telefoon/mail/chat moet je je daarop concentreren. Zorg in ieder geval dat de eerste afspraak niet te beladen wordt. Heb je 'gevoelens' voor iemand dmv chat/mail/telefoon, wacht dan ook niet te lang met het eerste afspraakje, want dan ga je in je hoofd al tig scenario's bedenken die toch niet zullen uitkomen.
Ik heb wel reallife vrienden overgehouden aan Fok! en dat is het belangrijkste denk ik.
quote:
op 03-28-2000 om 11:13 AM schreef SunChaser het volgende:
Het grote geheim is dat je het hele idee over relatie moet loslaten tijdens de eerste afspraak. Als het klikt via telefoon/mail/chat moet je je daarop concentreren. Zorg in ieder geval dat de eerste afspraak niet te beladen wordt. Heb je 'gevoelens' voor iemand dmv chat/mail/telefoon, wacht dan ook niet te lang met het eerste afspraakje, want dan ga je in je hoofd al tig scenario's bedenken die toch niet zullen uitkomen.
Dank je , pa.
zijn er relaties verdwenen/uitgegaan door Fok!?
bix
(ik raak nl wel al m'n reallife vrienden kwijt op deze manier)
quote:
op 03-28-2000 om 11:29 AM schreef Love Mae King het volgende:
Dank je , pa.
LOL
Doe je wel voorzichtig op reis, jongen?
quote:
op 03-28-2000 om 11:38 AM schreef bixister het volgende:
(ik raak nl wel al m'n reallife vrienden kwijt op deze manier)
Dan ben je naar mijn mening een tikkie verkeerd bezig...
Ik zie het internet (en fok) als een leuke manier om er RL vrienden BIJ te krijgen.
Als je bestaande RL vrienden erdoor KWIJT raakt dan is dat niet echt gezond naar mijn idee......
Marco
Overigens denk ik niet dat Bixis het zo serieus bedoelde (dat hoop ik althans).
quote:
op 03-28-2000 om 12:21 PM schreef Jane het volgende:
Overigens denk ik niet dat Bixis het zo serieus bedoelde (dat hoop ik althans).
Jane gaat door voor de koelbox!!!
het was inderdaad een GRAP marco. moet ik je er nou alweer aan herinneren dat jij soms een ontzettende waterman bent???
quote:
op 03-28-2000 om 03:49 PM schreef bixister het volgende:
Jane gaat door voor de koelbox!!!
Daar heb ik wat aan met dit weer!!!!!
quote:
Jane gaat door voor de koelbox!!!het was inderdaad een GRAP marco. moet ik je er nou alweer aan herinneren dat jij soms een ontzettende waterman bent???
Volgens mij snapt maar een iemand (het slachtoffer) deze opmerking
quote:
op 03-28-2000 om 09:21 PM schreef Keroppi het volgende:
Nou, fok is de ideale plaats om een slachtoffer te vinden om te stalken.
Internet is in het algemeen een perfecte plaats om iemand te vinden om te stalken.
Als je daar bang voor bent kun je wellicht beter niet op internet gaan zitten.
Klinkt misschien lullig maar als je op internet zit kan een ander je echt heel makkelijk traceren.
Marco
quote:
op 03-28-2000 om 09:52 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
HET grote voorbeeld is naruurlijk ons aller Danny en zijn Knorretje.
Of wij het grote voorbeeld zijn dat denk ik niet.... maar FOK! heeft ons idd bij elkaar gebracht...
HOE ?? Ach je kijkt eens op de chat, blijft tot diep in de nacht met elkaar babbelen en *plop* de vonk springt over....
quote:
op 03-28-2000 om 09:21 PM schreef Keroppi het volgende:
Volgens mij snapt maar een iemand (het slachtoffer) deze opmerking
en dat ben jij???? of ben jij de stalker herself???
quote:
op 03-28-2000 om 02:10 AM schreef Ulx het volgende:
Ik vroeg me namelijk af hoe dat in zijn werk gaat.
FF testen hoor, plaatjes doen het niet of zo?
okee.
quote:
op 03-29-2000 om 10:13 AM schreef bixister het volgende:
en dat ben jij???? of ben jij de stalker herself???
gna gna, ik ben de stalker. Nee het was als een grapje bedoeld
Verschil is m.i. vooral dat je meer op iemands 'gedrag' afgaat dan het uiterlijk, houding en fysieke omgang met zijn of haar omgeving.
Het feit dat je nog steeds met mensen omgaat houdt echter ook in de de snelheid die het medium internet kenmerkt dus niet echt opgaat bij je benaderingspogingen.
Neem dus de tijd, investeer in mailen en dergelijke en maak niet de fout (zoals ik altijd ) om te snel een volgende stap te nemen.
In de ruim drie jaar dat ik (via chat) allerlei mensen heb leren kennen, zijn daar diverse vriendschappen uit ontstaan, met zowel mannen als vrouwen, ook buiten Nederland. Dat laatste (globaltiteit) is ook een mooi aspect aan internet.
Overigens bestaan sommige van mijn goede vriendschappen nog steeds alleen via internet. Want dat kan ook. Qua beleving kan een digitale vriendschap een vergelijkbare intensiteit hebben als een niet-digitale... Hoewel het soms erg lastig kan zijn.
quote:
op 04-03-2000 om 07:55 PM schreef koei het volgende:
Ik vind internet handiger om mensen die je uit RL kent beter te leren kennen want je bent anoniemer op internet en dan durf je meer te zeggen.
ervaring mee, koei?
quote:
Moet ik je er nou alweer aan herinneren dat jij soms een ontzettende waterman bent???
Daar geloofde jij toch niet in Bixis?
en nog eens
Ja, jij en Priscella hebben jullie prima vermaakt...
quote:
op 05-09-2000 om 12:52 AM schreef bigben04 het volgende:
ervaring mee, koei?
ja, maar is niks geworden
quote:
het was inderdaad een GRAP marco. moet ik je er nou alweer aan herinneren dat jij soms een ontzettende waterman bent???
* otaku-san is ook een waterman en voelt zich nu ontzettend onbegrepen .
Gegeneraliseer daar houden watermannen dus helemaal niet van.
Ulx heeft trouwens nog niet gerageerd op de opmerking over Priscella
quote:
op 05-09-2000 om 02:36 AM schreef Schanulleke het volgende:Daar geloofde jij toch niet in Bixis?
inmiddels wel; het kán geen toeval meer zijn: watermannen zitten altijd te zeiken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |