Wil je mijn troetel marokaan wordenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Poging tot humor?
Er zijn er maar weinig die de klasse als ik hebben om zelfs over een beladen zaak als deze inhoudelijk te reageren.²
"Wij" verdedigen Samir niet, wij vallen slechts de mensen aan die hem aanvallen zonder dat ze kunnen weten of daar wel gegronde rede voor is.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:18 schreef raptorix het volgende:
Ik ben voor een eerlijke rechtsgang, en ik zeg ook helemaal niet dat op basis van dit materiaal hij veroordeeld moet worden, wel vind ik het schokkend dat mensen op basis van een rechterlijke uitspraak mensen gaan verdedigen.
Ach, je merkt dat je er niet meer uitkomt, ondanks je 400-boekenwijsheid en dan ga je een beetje in paniekom je heen slaan. Kom op zeg.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat rechters hier bewijs verwerpen omdat het idd voor anders interpreteerbaar is, natuurlijk mag iedereen videoopnames maken van een AIVD gebouw, en van de 2e kamer. Natuurlijk mag je overzichtstekeningen van kerncentrales hebben met daarop de veiligheidssituatie. Tuurlijk mag proberen wapens in te kopen. Juridisch gezien idd geen probleem. Wat ik schokkend vind, is dat jullie links tuig nog gaan opnemen voor dit soort lui, ik kots op jullie. Mochten ze iets flikken dan hoop ik dat jullie als eerste een pijnlijke dood sterven.
Dat zegt dat hij voor het recht onschuldig is en dat is toch echt vrij belangrijk in een rechtsstaat.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef raptorix het volgende:
Jullie schuilen je achter een gerechtelijke uitspraak. Dat iemand niet veroordeeld wordt zegt niets.
Vrijgesproken en onschuldig zijn 2 termen, misschien even op een vliegtuigje richting Syrie zetten, daar hebben ze prima artsen in de gevangenisquote:Op donderdag 22 december 2005 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zegt dat hij voor het recht onschuldig is en dat is toch echt vrij belangrijk in een rechtsstaat.
En waar verschuil jij je achter wanneer je zegt dat hij niet onschuldig is? Bronnen graag.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef raptorix het volgende:
Jullie schuilen je achter een gerechtelijke uitspraak. Dat iemand niet veroordeeld wordt zegt niets.
Dezelfde klasse als jouquote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Poging tot humor?
Er zijn er maar weinig die de klasse als ik hebben om zelfs over een beladen zaak als deze inhoudelijk te reageren.²
Lees anders even terug.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
En waar verschuil jij je achter wanneer je zegt dat hij niet onschuldig is? Bronnen graag.
Je bedoelt die 'bewijzen' die slechts als bewijs kunnen worden gezien als je uitgaat van de schuld van Samir A.?quote:
Dat is heel grof samengevat maar dat klopt wel ongeveer. Hij had ook de spullen niet in huis om een aanslag te plegen. De rechter zei ook dat het nogal amateuristisch aandeed allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:30 schreef speknek het volgende:
Stond in de oorspronkelijke uitleg van de rechter niet dat er weinig twijfel was dat Samir A. een aanslag wilde plegen, maar dat het niet duidelijk was waar hij die aanslag wou plegen en dat hij daarom niet veroordeeld kon worden?
Ach, wat merkwaardig kan het toch lopen soms hequote:Op donderdag 22 december 2005 20:04 schreef speknek het volgende:
Ach dat was in het geheel niet mijn bedoeling, maar die zit er soms ineens.
Ik denk dat die man te slim is om daar zijn vingers aan te branden, bedenk dat de functie van een Imam een voorganger is in het gebed, geen zielzorger en herder van zijn gemeente zoals een pastoor dat is.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef raptorix het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Imam Fawaz niet eens met die knul gaat praten, ik heb zijn interview gezien en vind het een zeer redelijk man, welliswaar met traditionele opvattingen, maar wel rechtlijnig en goed van verstand, misschien dat hij eens met een paar van die jongens moet gaan praten om de waarheid boven tafel te krijgen.
Misschien wel omdat hij is opgepakt en zijn plan niet heeft kunnen voltooienquote:Op donderdag 22 december 2005 11:31 schreef qltel het volgende:
Kennelijk de straf van Allah..
Das de man die tijdens het vuisten roept, Samier, Ik voel je hart!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Godslasteraar het volgende:
Hij heeft gewoon z'n zeepje uit z'n handjes laten glippen, en sindsdien heeft ie een nieuw vriendje:
In de ogen van dit soort doorgedraaide uberreligieuze knullen is die imam Fawaz ongetwijfeld een afvallige.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:46 schreef raptorix het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Imam Fawaz niet eens met die knul gaat praten, ik heb zijn interview gezien en vind het een zeer redelijk man, welliswaar met traditionele opvattingen, maar wel rechtlijnig en goed van verstand, misschien dat hij eens met een paar van die jongens moet gaan praten om de waarheid boven tafel te krijgen.
Hoe kom jij ineens aan foto's van Pietverdriet?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:33 schreef Godslasteraar het volgende:
Hij heeft gewoon z'n zeepje uit z'n handjes laten glippen, en sindsdien heeft ie een nieuw vriendje:
[afbeelding]
![]()
voorlopig dus geen anale sex meer voor Samirquote:Op donderdag 22 december 2005 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Das de man die tijdens het vuisten roept, Samier, Ik voel je hart!
Er is ook niemand die hem hier het recht op medische ondersteuning ontneemt. Hier, in deze beschaafde wereld, niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Éénieder moet erkennen dat zelfs Samir A., hoflverancier van valsheid, recht heeft op medische erkenning...²
Zeg, mischien is het wel een foto van mijzelfquote:Op donderdag 22 december 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan foto's van Pietverdriet?
Één pot nat!quote:Op donderdag 22 december 2005 15:11 schreef Tobbes het volgende:
[..]
We hebben het niet over Mohammed B. hea!
Ja, ik ben links. Nee, ik verdedig Samir A. niet, ik verdedig enkel de rechtsstaat en het juiste verloop hiervan. Dat jij en enkele andere dit rechtse dwazen dit interpreteren als het verdediging van Samir A. is niet alleen een verkeerde conclusie trekken, maar toont ook nog eens aan dat jullie niet naar onze argumenten luisteren. Lees eerst eens wat we zeggen en probeer het daarna eens te begrijpen, misschien komen jullie dan wat verder dan jullie trieste reacties.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat rechters hier bewijs verwerpen omdat het idd voor anders interpreteerbaar is, natuurlijk mag iedereen videoopnames maken van een AIVD gebouw, en van de 2e kamer. Natuurlijk mag je overzichtstekeningen van kerncentrales hebben met daarop de veiligheidssituatie. Tuurlijk mag proberen wapens in te kopen. Juridisch gezien idd geen probleem. Wat ik schokkend vind, is dat jullie links tuig nog gaan opnemen voor dit soort lui, ik kots op jullie. Mochten ze iets flikken dan hoop ik dat jullie als eerste een pijnlijke dood sterven.
Ik verschuil me helemaal nergens achter, meneer de terrorismedeskundige. Ik zeg alleen dat Samir A. recht heeft op medische behandeling en dat mensen die hem dat willen ontzeggen net zo'n gevaar zijn voor de rechtsstaat als Samir zelf. Bovendien heb ik gezegd dat deze mensen hun wensen nooit gerechtelijk zouden kunnen onderbouwen. Wat er verder met Samir gaat gebeuren moet de rechter maar bepalen. Als de rechter zegt dat hij 30 jaar de cel in moet dan vertrouw ik de rechter en heeft Samir pech.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:40 schreef raptorix het volgende:
En dus verdedigen "jullie" hem.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:38 schreef Tobbes het volgende:
[..]
"Wij" verdedigen Samir niet, wij vallen slechts de mensen aan die hem aanvallen zonder dat ze kunnen weten of daar wel gegronde rede voor is.
quote:If you mean nicotine and chronic colitis, this therapy is only worth for the ulcerous colitis and not for the Crohn's disease. The ulcerous colitis can be found mostly in no smoking patients.
Ha, zal ze leren, de verradersquote:Edit: .... , especially in those who gave up smoking.
Ja hoor, komt ie:quote:Op donderdag 22 december 2005 22:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hallo? ik heb anderhalf jaar met die pijn gelopen (men dacht aan een buikgriepje) maar geen mensen bedreigd of lid geweest van een terreurgroep. mag ik nu ook aandacht
Nou,.. ok jou wens ik het wel toe, je wilt het namelijk echt niet hebben, tis echt een van de meeste pijnlijke/vervelende/irritante manier van ziekte.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja hoor, komt ie:
Aggossie, wat zieluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug!!!! Zal ik er een kusje op geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |