Nee, ik heb een kapper met gevoel voor humorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk een plukje haar bovenop je kop weg geschoren?![]()
Doet ze elke dag dan dat kapsel zo ver naar voren?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kapper met gevoel voor humor.
[afbeelding]
Kappér, geen kapster...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
Doet ze elke dag dan dat kapsel zo ver naar voren?![]()
Tja kapsters en Iq gaan nooit samen Jammerquote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kappér, geen kapster...
Laatste keer dat ik geknipt werd door een vrouw, ging ze vragen stellen als 'Hihihihi, hoe denk je dat ik heet' dus daar ben ik direct weer vanaf gestapt.
Maar hé, je zit wel telkens naar foto's te hengelen, maar je bent inmiddels zelf ook wel een keer aan de beurt...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja kapsters en Iq gaan nooit samen Jammer![]()
Die wil ik best sturen, maar ik gooi ze niet onlinequote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar hé, je zit wel telkens naar foto's te hengelen, maar je bent inmiddels zelf ook wel een keer aan de beurt....
Je kent m'n adresquote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die wil ik best sturen, maar ik gooi ze niet online![]()
Nee, maar je zei altijd dat je noooooit zou daten via internet.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ouwehoeren met fokkers over o.a. reizen en wat voor soort kut ik heb is gelijk daten?
Misschien bedoelde ze via fokquote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar je zei altijd dat je noooooit zou daten via internet.
Dat doe ik toch ook nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar je zei altijd dat je noooooit zou daten via internet.
Ah, aapjes kijken.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook niet
Ik zat ook ooit op Lexa. Ik kijk alleenIk ga niet met ze uit.
Ja muts.. en gewoon verwijderen.. dom dom dom!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:24 schreef het-is-mij het volgende:
owja jou had ik ook eens in mn paiq staan
* BarBaar mompelt wat over verwijderen, dom enz enzquote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef het-is-mij het volgende:
t slowchatten zal wel niet op prijs worden gesteld trouwens hier denk ik
Als ze na 2 tellen weer online komt, had ze dan niet gewoon wat internet problemen?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef BarBaar het volgende:
Kansloos zeg.. heb je een speeddate, gaat diegene direct offline.. Als je er geen zin in hebt kan je ook gewoon die speeddate cancellen.. Vrouwen![]()
Grappige is dat als ze 2 tellen later weer online komen de speeddate gewoon doorloopt.. kansloos
Ah, noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze na 2 tellen weer online komt, had ze dan niet gewoon wat internet problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |