Ja muts.. en gewoon verwijderen.. dom dom dom!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:24 schreef het-is-mij het volgende:
owja jou had ik ook eens in mn paiq staan
* BarBaar mompelt wat over verwijderen, dom enz enzquote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef het-is-mij het volgende:
t slowchatten zal wel niet op prijs worden gesteld trouwens hier denk ik
Als ze na 2 tellen weer online komt, had ze dan niet gewoon wat internet problemen?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef BarBaar het volgende:
Kansloos zeg.. heb je een speeddate, gaat diegene direct offline.. Als je er geen zin in hebt kan je ook gewoon die speeddate cancellen.. Vrouwen![]()
Grappige is dat als ze 2 tellen later weer online komen de speeddate gewoon doorloopt.. kansloos
Ah, noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ze na 2 tellen weer online komt, had ze dan niet gewoon wat internet problemen?
Ik heb geen idee, ik doe niet aan speeddates... maar het kan toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef thabit het volgende:
[..]
Ah, noemen ze dat tegenwoordig zo?
Sorry schat, vandaag even niet. Ik heb internetproblemen.
Klopt... en daar is al vaker op gewezen...quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef het-is-mij het volgende:
t slowchatten zal wel niet op prijs worden gesteld trouwens hier denk ik
Fuckbudies?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vandaag gedate met een meisje dat k via PaiQ kende.....
Wat ik er met het oog op een volwaardige duurzame relatie van moet denken weet ik nog niet helemaal, maar het was iig zeer aangenaam en er komt ook zeer beslist een vervolg
huh had jij niet pas ook nog een date waar wel een vervolg bij kwam of was ji jdat niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vandaag gedate met een meisje dat k via PaiQ kende.....
Wat ik er met het oog op een volwaardige duurzame relatie van moet denken weet ik nog niet helemaal, maar het was iig zeer aangenaam en er komt ook zeer beslist een vervolg
Dat was iemand anders, dacht ik, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
huh had jij niet pas ook nog een date waar wel een vervolg bij kwam of was ji jdat niet?
Maar iig leuk voor je![]()
ja iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, dacht ik, toch?![]()
![]()
Zoveel mensen hier![]()
Ik krijg altijd het idee, dat het merendeel van de succesverhalen (van datingsites) die op Fok voorbij komen niet echt gaan over serieuze relaties, meer over neukmaatjes en "ach we hebben het gezellig zo nu en dan, hotelletje erbij"quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ja iddik was wat in de bonen
hehe
Maar ja iig een klein succesverhaaltje dus.........
Oh nee ik ook niet hoor, als ze maar plezier hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:31 schreef het-is-mij het volgende:
edit: als mensen er lol in hebben hou ik ze niet tegen
Och, er schijnen ook mensen te zijn die uitsluitend emailen met elkaar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het idee, dat het merendeel van de succesverhalen (van datingsites) die op Fok voorbij komen niet echt gaan over serieuze relaties, meer over neukmaatjes en "ach we hebben het gezellig zo nu en dan, hotelletje erbij"![]()
Dat kan ik op een avondje stappen ook regelen, snap niet waarom je daar moeite voor gaat doen online, maar goed ieder z'n eigen ding...
Leuk, had ik nou nooit achter je gezocht, nieuwe invalshoek?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:42 schreef kastanova het volgende:
Och, er schijnen ook mensen te zijn die uitsluitend emailen met elkaar....
Yep, weer eens wat anders dan complete conversaties via een fotoboekquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Leuk, had ik nou nooit achter je gezocht, nieuwe invalshoek?
Mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep, weer eens wat anders dan complete conversaties via een fotoboek.
Voornamelijk gefotosoepte foto's en brakke webcamshotsquote:
Dat soort mensen kap ik altijd meteen af, zonde van m'n tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voornamelijk gefotosoepte foto's en brakke webcamshots.
Allebei apart...quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:01 schreef het-is-mij het volgende:
veel kerstliefdes? hehe
organiseerden hun gezamenlijk een feest? of ieder apart?
Tsja als iedereen daar rond loopt en je van elkaar weet dat je vrijgezel bent maakt het voor mensen misschien wel wat laagdrempeliger?
Have fun!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 is zenuwachtig voor vanavond![]()
Thnxquote:
Ik ben er al 5 tegengekomenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:48 schreef -Delta- het volgende:
Ik kom een oud klasgenoot van me tegen op Paiq![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, je bent dan ook vrouw he....quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Christine het volgende:
Joechei, ik ben een weekje weg geweest en heb meteen 38 ongelezen berichten op RP
Intussen wel allemaal gelezen, de kanslozen verwijderd, en er zijn nog een paar over waar ik *misschien* wat mee ga doen.
Ik krijg wel eens een berichtjequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, je bent dan ook vrouw he....
Kregen wij mannen maar eens een berichtje.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Dit is toch die gozer van idols: http://www.knuz.nl/view.php?s_id=58627
en de naam... maar die was toch homo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:09 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Wie weet heb je gelijk dat het dat gevol van idols is, in ieder geval de foto.
In de maand dat ik op Rp zat, heb ik hardstikke veel mannen een berichtje (terug)gestuurd...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, je bent dan ook vrouw he....
Kregen wij mannen maar eens een berichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |