Voordeel van het vrouw-zijn voor jou, je gaat gewoon in een bar een beetje mooi staan wezen en je wordt vanzelf aangesprokenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Bijna al mijn serieuze dates kwamen van fok.
Ik ga het trouwens weer eens IRL proberen... kijken of dat nog lukt
Dat is me nog nooit geluktquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voordeel van het vrouw-zijn voor jou, je gaat gewoon in een bar een beetje mooi staan wezen en je wordt vanzelf aangesproken
Misschien is het toeval bij mij? Geen idee...quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat had je al eerder genoemd idd, maar ik heb het eigenlijk nooit.. altijd redelijk in de buurt. Opleidingsniveau ook trouwens, dat noemde iemand anders. Zelfs bij speeddates komt het aardig uit.
Staan je instellingen wel helemaal goed?
De eeuwig subtiele Kasta strikes againquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:29 schreef kastanova het volgende:
Je noemt een vrouw 1 keer oud wijf n.a.v. haar nog wazige foto en direct is ze op haar clit getrapt... Djeez...
Nou ja, ik kan er op zich weinig aan doen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De eeuwig subtiele Kasta strikes again
Check m'n bovenste foto in m'n fotoboek 'esquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:42 schreef snellejelle het volgende:
ik chat nu met een match. echt ongelofelijk, zij is de vrouwelijke snellejelle! super![]()
![]()
Ik had je gisteren al voorbij zien komen, jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check m'n bovenste foto in m'n fotoboek 'es![]()
Ik heb vanmiddag met snellejelle gechatquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had je gisteren al voorbij zien komen, ja.
jij studeert engelsquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check m'n bovenste foto in m'n fotoboek 'es![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij studeert engels
ik dacht ook al, waar ken ik die foto van
btw, jij was het niet![]()
goeie tipquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef Maanvis het volgende:
Ook een manier om veel matches kwijt te raken : Stuur ze allemaal in een dronken bui een stel hartjes
Mensen die daarom meteen op de verwijderknop rammen hoef ik niet eens meerquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:37 schreef Maanvis het volgende:
Ook een manier om veel matches kwijt te raken : Stuur ze allemaal in een dronken bui een stel hartjes
Nee hoorquote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het elke keer zo lullig om mannen die me textueel niet zo aantrekken af te schepen nadat ik de foto ook nog eens niet leuk vind, hebben jullie dat ook?.
Jaquote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het elke keer zo lullig om mannen die me textueel niet zo aantrekken af te schepen nadat ik de foto ook nog eens niet leuk vind, hebben jullie dat ook?.
als ik jou was zou ik me daar niet druk op maken hoor, ik doe precies hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 23:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het probleem bij mij is echter dat geen van de mannen met me wil daten.
Mwooah, heb nu een goedkoop sletje die me direct een match maakte...quote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef k_i_m het volgende:
Probeer het eensquote:Op maandag 26 december 2005 00:05 schreef Litpho het volgende:
Wat moet je in zo'n oneliner nou kwijt? "Hoi, lekker pijpbekkie" gaat vermoedelijk niet helemaal het gewenste resultaat opleveren.
Nou euuuh... Na alle teleurstellende dates wilden ze je nu het beste geven wat ze te bieden hadden; een nobel strevenquote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef k_i_m het volgende:
En dan van alle mensen Kastanova als speeddate krijgen.
Jij ook al?quote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef k_i_m het volgende:
En dan van alle mensen Kastanova als speeddate krijgen. Ik heb wel gezegd dat ik je woest aantrekkelijk vond Kasta! Dat verdien je
.
Als ik wil battle-daten gaat hij gewoon speeddatenquote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Sportguy het volgende:
Die battle-dates zijn ook vaag, kreeg d'r 1 met een raar figuur en een paardenliefhebster.
Ik moest mij inhouden om one-liners eruit te gooien.
Stomme is dat ik die battledate nog won, ook. Vraag je waarom dat zo was, zegt ze: vanwege de afstand.
Shut up, je hebt op dit moment al het neusje van de zalmquote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wil battle-daten gaat hij gewoon speeddaten
Ik wil ook dat er om mij gevochten wordt
Mag ik aan een mouw van je trekken ?quote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik wil battle-daten gaat hij gewoon speeddaten
Ik wil ook dat er om mij gevochten wordt
Je houdt niet van niet-rokersquote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Shut up, je hebt op dit moment al het neusje van de zalm.
Opzich wel maar waarom zie je dat als een minpunt ?quote:
't meurt een beetje, die lucht gaat overal in hangen enzoquote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Opzich wel maar waarom zie je dat als een minpunt ?
* Sportguy heeft een hekel aan asbakken.
Ja vooral bepaalde onderdelen die dan weerstand bieden bij een bepaalde voorzetting met een date.quote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
't meurt een beetje, die lucht gaat overal in hangen enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |