Dat snap ik dan weer niet of is het gemakzucht van mannen, de vrouw in kwestie moet niet te ver weg en teveel moeite zijn?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef woutabest het volgende:
...en gelieve ook de de woonplaats te fixen bij de matches, als ik in Den Haag woon heb ik niets aan iemand uit Apeldoorn.
mee eens, ik wil best naar zuid belgië hoor, als ze maar leuk is!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet of is het gemakzucht van mannen, de vrouw in kwestie moet niet te ver weg en teveel moeite zijn?
Ik wil best 3 uur rijden als iemand écht de moeite waard is![]()
Kijk eens naar mijn geboortedatum...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet of is het gemakzucht van mannen, de vrouw in kwestie moet niet te ver weg en teveel moeite zijn?
Ik wil best 3 uur rijden als iemand écht de moeite waard is![]()
Ja dan ben je sowieso ook nog niet serieus met relaties wsJa geen OV nog hequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:25 schreef woutabest het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn geboortedatum...
Ja alleen op dat accent kan ik het dan weer nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mee eens, ik wil best naar zuid belgië hoor, als ze maar leuk is!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dan ben je sowieso ook nog niet serieus met relaties wsJa geen OV nog he![]()
juist welquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja alleen op dat accent kan ik het dan weer niet![]()
Haha, dit is nou JUIST de feedback waarmee we de matching geautomatiseerd kunnen verbeteren!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef snellejelle het volgende:
en het mag de vrouwen best duidelijk worden gemaakt dat het wel een datingsite is!
ennuh het beoordelen van je match zie ik het nut eik niet zo van in.
Ik denk niet dat men dan nog volledig eerlijk zal durven te zijn ....quote:zou het niet leuk zijn als de betreffende match juist wel kan zien wat jij over hem/haar invult? ik zou nl. best leuke vinden om bijv. te weten wat anderen van mij vinden....
Het idee achter de matching van Paiq is dat alle factoren samen worden bekeken; en dan wordt de beste combinatie uitgekozen. Alles 'weegt' mee; en het is dus niet zo dat zoiets als de afstand tot een potentiële match een 'harde' factor is die altijd zal moeten gelden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:33 schreef woutabest het volgende:
Maargoed wat ik dus wilde zeggen is:
Als ik aangeef 'alleen deze stad', dan bedoel ik dus echt in de omgeving.
Kan je dan niet aangeven tot hoeverre het moet gelden?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:37 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Het idee achter de matching van Paiq is dat alle factoren samen worden bekeken; en dan wordt de beste combinatie uitgekozen. Alles 'weegt' mee; en het is dus niet zo dat zoiets als de afstand tot een potentiële match een 'harde' factor is die altijd zal moeten gelden.
waarom niet? ik zou dat juist helemaal doen dan. ik vul nu maar wat in als ik iemand wil verwijderen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:33 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Haha, dit is nou JUIST de feedback waarmee we de matching geautomatiseerd kunnen verbeteren!
[..]
Ik denk niet dat men dan nog volledig eerlijk zal durven te zijn ....
Mij ook. Ik heb niks aan matches die al twee maanden niet meer online geweest zijn. Dat is trouwens ook een aandachtspunt voor andere datingsites.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:59 schreef bateend het volgende:
Wat doet paiq met mensen die lang inactief zijn?
Lijkt me handig als ze na een tijd worden verwijderd.
Hier wou ik vanavond nog mee aan de slag, maar misschien dat het morgen wordtquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:03 schreef UncleFunk het volgende:
Mij ook. Ik heb niks aan matches die al twee maanden niet meer online geweest zijn. Dat is trouwens ook een aandachtspunt voor andere datingsites.
nog een vraagje:quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Hier wou ik vanavond nog mee aan de slag, maar misschien dat het morgen wordt
Ik heb eigelijk helemaal geen behoefte aan enige vorm van extra info. Wat leuk is aan paiq is dat je eigelijk alleen maar info van iemand kan krijgen door te chatten.. Dat is naar mijn mening veel leuker dan droge cijfers of een profiel (boring!)quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nog een vraagje:
waarom kan je iemands profiel nooit zien? zelfs niet als al vaak hebt gechat enzo. vind ik wel jammer.... snap dat je ze niet meteen laat zien maar na een tijdje kan dat toch wel?
zelfde idee als nu dus is met foto![]()
Goed punt. Zoeen kreeg ik er pas ook bij, weliswaar maar één van de zes, maar je hebt er niet echt wat aan zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:03 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mij ook. Ik heb niks aan matches die al twee maanden niet meer online geweest zijn.
Ben blij voor je dat je zelf nog een naam kan invoerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef GoldDigger het volgende:
You can call me whatever you like.
Hij was er al
Ik had ook al een paar goeide ideeen jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat je zelf nog een naam kan invoeren
Op zich zendt de naam "GoldDigger" ook wel een duidelijk signaal, daar niet vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat je zelf nog een naam kan invoeren
mannen kunnen 100 vrouwen uitnodigen en vrouwen 100 mannen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:23 schreef dutchmage het volgende:
volgens mij he.. komen ze vrouwen tekort... ik heb nog 102 invites voor een dame, en 2 voor een man.. interesse.? mag je me adden @ msn of een mailtje sturen
De makers van paiq verdienen op zn minst iets leuks voor dit initiatief, of is een buslading vrouwen ook goed?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Hier wou ik vanavond nog mee aan de slag, maar misschien dat het morgen wordt
Ik heb echt geen idee maar ik heb al een paar keer dezelfde foto's voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:19 schreef GoldDigger het volgende:
Maar dat foto's vergelijken gaat dat maar door? En worden je matches op basis daarvan gemaakt of vooral door je antwoorden?
Dat had je al eerder genoemd idd, maar ik heb het eigenlijk nooit.. altijd redelijk in de buurt. Opleidingsniveau ook trouwens, dat noemde iemand anders. Zelfs bij speeddates komt het aardig uit.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:35 schreef -Delta- het volgende:
En de leeftijd beter te fixen bij de matches![]()
Lol, jaaa. Eens!quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:37 schreef Christine het volgende:
De beste datingsite is nog altijd fok
Dat is de enige site waar ik nog nooit een date heb gevondenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:37 schreef Christine het volgende:
De beste datingsite is nog altijd fok
Bijna al mijn serieuze dates kwamen van fok.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is de enige site waar ik nog nooit een date heb gevonden![]()
Dus oneens
Voordeel van het vrouw-zijn voor jou, je gaat gewoon in een bar een beetje mooi staan wezen en je wordt vanzelf aangesprokenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Bijna al mijn serieuze dates kwamen van fok.
Ik ga het trouwens weer eens IRL proberen... kijken of dat nog lukt
Dat is me nog nooit geluktquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voordeel van het vrouw-zijn voor jou, je gaat gewoon in een bar een beetje mooi staan wezen en je wordt vanzelf aangesproken
Misschien is het toeval bij mij? Geen idee...quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat had je al eerder genoemd idd, maar ik heb het eigenlijk nooit.. altijd redelijk in de buurt. Opleidingsniveau ook trouwens, dat noemde iemand anders. Zelfs bij speeddates komt het aardig uit.
Staan je instellingen wel helemaal goed?
De eeuwig subtiele Kasta strikes againquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:29 schreef kastanova het volgende:
Je noemt een vrouw 1 keer oud wijf n.a.v. haar nog wazige foto en direct is ze op haar clit getrapt... Djeez...
Nou ja, ik kan er op zich weinig aan doen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De eeuwig subtiele Kasta strikes again
Check m'n bovenste foto in m'n fotoboek 'esquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:42 schreef snellejelle het volgende:
ik chat nu met een match. echt ongelofelijk, zij is de vrouwelijke snellejelle! super![]()
![]()
Ik had je gisteren al voorbij zien komen, jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check m'n bovenste foto in m'n fotoboek 'es![]()
Ik heb vanmiddag met snellejelle gechatquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had je gisteren al voorbij zien komen, ja.
jij studeert engelsquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check m'n bovenste foto in m'n fotoboek 'es![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jij studeert engels
ik dacht ook al, waar ken ik die foto van
btw, jij was het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |