Tja, je bent dan ook vrouw he....quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Christine het volgende:
Joechei, ik ben een weekje weg geweest en heb meteen 38 ongelezen berichten op RP
Intussen wel allemaal gelezen, de kanslozen verwijderd, en er zijn nog een paar over waar ik *misschien* wat mee ga doen.
Ik krijg wel eens een berichtjequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, je bent dan ook vrouw he....
Kregen wij mannen maar eens een berichtje.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
Dit is toch die gozer van idols: http://www.knuz.nl/view.php?s_id=58627
en de naam... maar die was toch homo?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:09 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Wie weet heb je gelijk dat het dat gevol van idols is, in ieder geval de foto.
In de maand dat ik op Rp zat, heb ik hardstikke veel mannen een berichtje (terug)gestuurd...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Tja, je bent dan ook vrouw he....
Kregen wij mannen maar eens een berichtje.
Veel plezier en succesquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 is zenuwachtig voor vanavond![]()
Ivm sneeuwval en niet gestrooide wegen is het uitgesteld tot zondagquote:
Oh wat jammer joh, ja helaas met dit weer is het wat minder op de wegen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ivm sneeuwval en niet gestrooide wegen is het uitgesteld tot zondag![]()
Gelukkig wou ze erg graag afspreken dus dat was geen probleem
Daaromquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh wat jammer joh, ja helaas met dit weer is het wat minder op de wegen...
Maar des te leuker wordt het Zondag ws
Ik heb dat ook wel eens hoor! Dan is het chatvenster al geopend, maar dan zie ik in mijn menu de tijd nog niet lopen en alles wat ik typ komt niet aan. Als ik dan de pagina refresh (offline - online) dan gaat de tijd wel lopen en dan komen mijn berichtjes ook weer aan. Ik denk dat het een soort van bug in de pagina isquote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef BarBaar het volgende:
Kansloos zeg.. heb je een speeddate, gaat diegene direct offline.. Als je er geen zin in hebt kan je ook gewoon die speeddate cancellen.. Vrouwen![]()
Grappige is dat als ze 2 tellen later weer online komen de speeddate gewoon doorloopt.. kansloos!
Jep heb ik ook soms met een speeddate, is de ander vrij snel pleite / offline maar komt binnen 20 seconden toch weer online.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens hoor! Dan is het chatvenster al geopend, maar dan zie ik in mijn menu de tijd nog niet lopen en alles wat ik typ komt niet aan. Als ik dan de pagina refresh (offline - online) dan gaat de tijd wel lopen en dan komen mijn berichtjes ook weer aan. Ik denk dat het een soort van bug in de pagina is.
ik ben al 3 weken bezig met me Paiq date en het begint zowaar op een relatie te lijken hoor. ken haar ouders, klikt, zij de mijne klikt ook. Het vonkt nog harder tussen ons 2en. We gaan straks Oud&Nieuw met elkaar vieren, maar ze weet het nog nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het idee, dat het merendeel van de succesverhalen (van datingsites) die op Fok voorbij komen niet echt gaan over serieuze relaties, meer over neukmaatjes en "ach we hebben het gezellig zo nu en dan, hotelletje erbij"![]()
Dat kan ik op een avondje stappen ook regelen, snap niet waarom je daar moeite voor gaat doen online, maar goed ieder z'n eigen ding...
Terwijl je toch zou denken dat juist vrouwen op zoek waren naar mannen die ze nog af konden bouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Sylvana het volgende:
Staat nu overal nog -under construction-En toch krijg ik nu al allemaal berichtjes van mannen
jup, ik heb ook liever een man die op zichzelf woont dan iemand die nog thuis woont. Ik ben zelf bijna 19 en woon sinds mei op kamers en me ex is 30 en woont nog thuis en dat was toch niet echt ideaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben nog steeds actief op Paiq, maar denk erover om weer te beginnen met Relatieplanet. Ik woon nu ook op mezelf, dat schijnt aantrekkelijker te maken
OMG wat een kansloos figuur danquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef Sylvana het volgende:
... me ex is 30 en woont nog thuis ...
nouja, toen hij het huis uit wilde overleed zijn moeder en zijn vader is nu 82, dus ja, dan ga je ook minder snel het huis uit dan wanneer je vader jonger is en gewoon zelfstandig kan wonenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:53 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG wat een kansloos figuur dan
Jij hebt een deja-vu?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Anthraxx het volgende:
In de kelder toevallig?
Hee leuk, gefeli met je nieuwe dinnetjequote:Op zaterdag 31 december 2005 13:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:Ik ga vanavond oud en nieuw vieren met mijn vriendinnetje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |