Voel je niks vanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:50 schreef thabit het volgende:
Hmm. Ik kreeg laatst een match die niet single is. Beetje jammer.
OMG *proest*quote:Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voel je niks van
Tenzij d'r vriend een boxer is
Boxerquote:Op donderdag 22 december 2005 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Voel je niks van
Tenzij d'r vriend een boxer is
Zoek de 10 verschillen. Ik kom er niet uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Boxer
[afbeelding]
Bokser
[afbeelding]
Welke bedoel je?![]()
Waarom niet wat meer luchtigheid bij het toch al zo beladen onderwerp ''daten nav inschrijving op DP sites''quote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef Copycat het volgende:
Hou dit topic svp wel serieus!
Slowchatten kan in het daarvoor in het leven geroepen en plaatjes van dieren en sportmannen hebben her ook geen toegevoegde waarde.
Yups, wie wil er eenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:05 schreef woutabest het volgende:
Ik heb trouwens ook 99 invites voor vrouwen en eentje voor een man!
Inderdaad, hiermee proberen we het signaal af te geven dat we het aantal uit te nodigen vrouwen niet meer gaan limiteren; het is het aantal mannelijke registraties dat geremd moet worden. Desondanks hebben we op dit moment nog zo'n 51% mannen en 49% vrouwen op Paiq.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:10 schreef Godlike02 het volgende:
Je kunt op dit moment nog 3 mannen en 99 vrouwen uitnodigen.![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 22 december 2005 16:33 schreef -Jelmer- het volgende:
En ja, we zijn langzaamaan op weg Paiq daadwerkelijk te 'releasen'.
Omdat 10% van de mannen 80% van de vrouwen neuktquote:Op donderdag 22 december 2005 16:59 schreef woutabest het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat mannen altijd oververtegenwoordigd zijn?
Dat zocht ik nu al een tijdjequote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef Cristan het volgende:
Of www.gothicdating.nl (gratis), niet dat er erg veel goths op Fok! rondlopen, maar je weet het niet
quote:Uitnodigingen over : 99 [v]
2 [m]
Huh?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:00 schreef Jumparound het volgende:
was da?
Je hebt paiq nu al uitgespeeld?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:10 schreef -Delta- het volgende:
Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Na 5 foto's geeft Paiq dat weer aanTerwijl ik in totaal nog geen foto of 60 beoordeeld heb
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:00 schreef CherryLips het volgende:
ik ben te schijterig voor n speeddate
moet je nagaan hoe erg ik in 't echt ben
Idd. Ik krijg alleen maar dates met mannen die bijna 40 of net 20 zijn. Dat is echt zo niet mijn doelgroepquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat speeddaten gaat natuurlijk ook helemaal voorbij aan wat het idee achter PaiQ is natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Nee, ik vind het helemaal niks. Wat ik ook wel vreemd vond, is dat er bij mij met die matches totaal geen rekening werd gehouden met opleidingsniveau, terwijl ik dat toch wel in gevuld heb? Zijn al die 100 vragen dan voor niks??
Ik ging ook voor HBO/WO dacht ik.. Werd gekoppeld aan een dakdekker. Geen kwaad woord over dakdekkers natuurlijk. Maar dit was niet geheel mijn bedoeling/doelgroep.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar HBO of WO-matches
Ik heb nog nooit een speeddate gehad of een foto van m'n matches gezien (behalve mensen die me een Oneliner hebben gestuurd).quote:Op vrijdag 23 december 2005 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt paiq nu al uitgespeeld?das ook snel
Ik zit pas in level 4.
Wellicht heb je aangegeven dat je op 'oudere' mannen valt? Dan is bijna 40 niet zo gek (gezien het feit dat je zelf 27 bent).quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Idd. Ik krijg alleen maar dates met mannen die bijna 40 of net 20 zijn. Dat is echt zo niet mijn doelgroep.
Het valt me op dat het echt vooral vrouwen zijn die heel specifiek willen kunnen selecteren op waar een man aan moet voldoen; wellicht dat dit inderdaad verklaart waarom vrouwen beduidend minder actief zijn op Paiq dan mannen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:23 schreef het-is-mij het volgende:
<knip>
Denk dat een RP of lexa wat dat betreft toch iets gespecificeerder is omdat je daar zelf al wat qua profiel e.d. in kunt vullen.
Ik zal es nadenken, dat is een goeie vraagquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:13 schreef -Jelmer- het volgende:
Afgezien van het introduceren van een (IMHO nietszeggend) profiel; heb je wellicht ideeën over hoe we Paiq voor vrouwen nog iets 'aantrekkelijker' kunnen maken? Het is duidelijk dat de vrouw eigenlijk niet echt 'op zoek' wil - maar meer gewoon het aanbod wil afwachten en daaruit kunnen selecteren ...
Tips? Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |