Chanty!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:06 schreef Chanty87 het volgende:Goeiesmorgens. Mijn DS is zojuist door mijn lieftallige klasgenote gearresteerd die naast me enthousiast zit te MarioKarten
(en te vloeken
)
Burnout revenge, maar dat is vooral omdat ik de NFS games nooit leuk heb gevonden. O god waarom speel ik ze elke keer weer?quote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah een gamekersttopic![]()
Kan ik mooi mijn vraag kwijt. Om de kerst door te komen zoek ik nog een arcade-racer voor de PS2. Ik twijfel tussen NFS most wanted en Burnout revenge. Iemand tips welke ik moet kopen?![]()
Lemmingsquote:Op donderdag 22 december 2005 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Uit den oude doosch
[afbeelding]
X-mas Lemmingsquote:
quote:
Erg overtuigendquote:Op donderdag 22 december 2005 11:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Burnout revenge, maar dat is vooral omdat ik de NFS games nooit leuk heb gevonden. O god waarom speel ik ze elke keer weer?
2 januariquote:Op donderdag 22 december 2005 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Kerst
je volproppen tot je niet meer kan
Je weet toch...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al op te wachten![]()
De hele setting, feeling is telkens net niet. Net zoals iets als waarom sommigen Ridge Racer geweldig vinden en anderen juist niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Erg overtuigend![]()
Wat is er niet leuk aan NSF?
Ga je lijnen?quote:
Ah een persoonlijke non-redenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De hele setting, feeling is telkens net niet. Net zoals iets als waarom sommigen Ridge Racer geweldig vinden en anderen juist niet.
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ah een persoonlijke non-reden![]()
mario kartquote:Op donderdag 22 december 2005 11:07 schreef lurf_doctor het volgende:
Ah een gamekersttopic![]()
Kan ik mooi mijn vraag kwijt. Om de kerst door te komen zoek ik nog een arcade-racer voor de PS2. Ik twijfel tussen NFS most wanted en Burnout revenge. Iemand tips welke ik moet kopen?![]()
Let maar niet op Mordra, dat is onze slowchatgekquote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welk gedeelte van PS2 snap je niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kerst is top en aan bagger doen we niet.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 12:12 schreef mordradead het volgende:
hehe
quote:Op donderdag 22 december 2005 10:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kerst is top en aan bagger doen we niet.![]()
quote:
Let maar niet op tain, dat is onze gepensioneerde bagger ex-modquote:Op donderdag 22 december 2005 12:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Let maar niet op Mordra, dat is onze slowchatgek
Als je hem af hebt, wil je hem dan doorsturen naar mij?? Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt, vond het gisteren wel leuk om te lezen!quote:Op donderdag 22 december 2005 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik schiet al op met met storyboard
Nu ga ik hem afmaken
Ik zal kijken wat ik kan doen, want dan moet ik wel 10 a4tjes inscanne, het resultaat krijg je natuurlijk wel te zienquote:Op donderdag 22 december 2005 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als je hem af hebt, wil je hem dan doorsturen naar mij?? Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt, vond het gisteren wel leuk om te lezen!![]()
Ik toch ook wel?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen, want dan moet ik wel 10 a4tjes inscanne, het resultaat krijg je natuurlijk wel te zien
pics!quote:Op donderdag 22 december 2005 13:48 schreef RaymanNL het volgende:
OMG
IK HEB ME STORYBOARD KLAAR![]()
![]()
JEZUS, TWEE-EN-VIJFTIG KUTPLAATJES![]()
Op een school?!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
OMG
Er is 'e'en of andere fucking grote lanparty in de aula
Echt Ziek
het stink er naar zweet, en er staat daar duizenden liters aan Redbull
Die gaan de hele nacht door![]()
![]()
op onze school ja, in de AULA, wij hebben ook ICTers op school, die moeten hun lolletje ook hebbenquote:
Hoezoquote:Op donderdag 22 december 2005 15:17 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie.. op wat voor pilletjes leef jij vandaag?
JE BENT EEN BEETJE DRUK VANDAAAAAGquote:
Is dat zoquote:Op donderdag 22 december 2005 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JE BENT EEN BEETJE DRUK VANDAAAAAG
Issie er weer?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:27 schreef RaymanNL het volgende:
Als het goed is ligt de nieuwe N-gamer op mij te wachten thuis![]()
![]()
Leesvoer
(Nintendo topic post)
iddquote:Op donderdag 22 december 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Issie er weer?![]()
Ideaal leesmateriaal voor tijdens het poepen!
Wil je mijn verslag afmaken? We moeten nog een hele financiele analyse van ons vliegveldquote:
Dat lijkt me geen goed ideequote:Op donderdag 22 december 2005 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je mijn verslag afmaken? We moeten nog een hele financiele analyse van ons vliegveld
JAAHAHHHHquote:
Al een week of drie.quote:
Kerstdepri?quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Roi het volgende:
niemand mag je.
Om aan te sluiten aan een Xbox 360quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Om aan te sluiten aan een Xbox 360
Is goed Muisjequote:Op donderdag 22 december 2005 18:16 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi Dannijs, ik ga wel een keer met je shoppen hoor. Jij hebt blijkbaar geld zat![]()
binnenkort staat er opo mijn bureau ook zo'n mooi appeltje te ronkenquote:Op donderdag 22 december 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
Mac
Dashboard
Kerstlichtjes Widget
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:58 schreef capibar het volgende:
[..]
binnenkort staat er opo mijn bureau ook zo'n mooi appeltje te ronken![]()
Damn wat onoverzichtelijkquote:Op donderdag 22 december 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
Mac
Dashboard
Kerstlichtjes Widget
Dit is niet m'n bureaublad, maar m'n dashboard, waar dus al m'n widgets op staan. Onwetendequote:Op donderdag 22 december 2005 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn wat onoverzichtelijk
Ik heb geen idee gastquote:Op donderdag 22 december 2005 19:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit is niet m'n bureaublad, maar m'n dashboard, waar dus al m'n widgets op staan. Onwetende
Mooi wallpapertje heb je daar.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:51 schreef Tomasso het volgende:
Dit is mijn bureaublad
[afbeelding]
Dat blijkt wel weerquote:
IK ZIE GEEN DOCTOR WHOquote:Op donderdag 22 december 2005 19:51 schreef Tomasso het volgende:
Dit is mijn bureaublad
[afbeelding]
Ik ook. En dan maken ze hem niet, maar wel voor de PSP, waarop ie zal floppen, omdat iedereen met een beetje fanzijndheid voor die game en een PSP-hebbende al lang hem gratis geemuleerd heeft met zijn Firmware 1.50quote:Op donderdag 22 december 2005 20:20 schreef Steeven het volgende:
Ik wil Lemmings op de DS...
Dell 2405FPW (24 inch) is toch de breedste Dell scherm die nu leverbaar is? De 3007WFP wordt pas in jan. verkocht.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:20 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding]
Daar speel ik nu op, met m'n Xbox 360 en het speelt geweldig!. Ehm, die van mij is nog breder trouwens...
Je hebt gelijk, het is deze.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dell 2405FPW (24 inch) is toch de breedste Dell scherm die nu leverbaar is? De 3007WFP wordt pas in jan. verkocht.
Moet je niet tegen mij vertellen, maar aan je vader.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Oh, effe gechecked en ik heb de 20 inch versie, m'n pa heeft de 24 inch versie. Who needs them 4 inches anyway, het speelt heerlijk weg iig.
Dit zou je heel erg verkeerd kunnen opvattenquote:Op donderdag 22 december 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Oh, effe gechecked en ik heb de 20 inch versie, m'n pa heeft de 24 inch versie. Who needs them 4 inches anyway, het speelt heerlijk weg iig.
LOL.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit zou je heel erg verkeerd kunnen opvatten
quote:Op donderdag 22 december 2005 21:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit zou je heel erg verkeerd kunnen opvatten
Kutfilmquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net Sin City gekeken, voor het eerstToffe film
Hoi Royquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die prijzen voor de Kerstprijsvraag zijn bizar mensen, ik wens iedereen heel veel succes en plezier!
Bernie!quote:
"Bizar"?quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die prijzen voor de Kerstprijsvraag zijn bizar mensen, ik wens iedereen heel veel succes en plezier!
Ja, niet bizar als je kan een Peach dildo winnen, maar bizar in aantal en waardequote:
Lekker en koffie in één zin?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb gewoon fucking lekkere koffie gezet![]()
Doei Lanikoekjequote:Op vrijdag 23 december 2005 10:20 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga douchen en mijzelf eens richting school begeven. Daagdaag![]()
![]()
IDD WAT EEN KUTSCHOOL!!!! RANDDEBIELEN GVDquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:34 schreef Chanty87 het volgende:
Kutschool. Even dit rooster:
[afbeelding]
naar dit rooster omgooien.
[afbeelding]
Randdebielen.En maar afvragen waarom mijn absentielijst zo lang is...
MaandagOCHTEND én vrijdagMIDDAG erbijquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:34 schreef Chanty87 het volgende:
Kutschool. Even dit rooster:
[afbeelding]
naar dit rooster omgooien.
[afbeelding]
Randdebielen.En maar afvragen waarom mijn absentielijst zo lang is...
quote:Op donderdag 22 december 2005 18:24 schreef Chanty87 het volgende:
Kerst en games?
[afbeelding]
Me wallpaper
Anyways, er heeft dus zo'n grafhoer de telefoon van me buurmeisje gejat gister, en geprobeerd door te verkopen aan een vriend van ons voor ¤125 en krabbelde ineens terug (ze zou die telefoon morgen meenemen en dan zou ze gepakt worden) en probeert het vanavond aan een neef van d'r te verkopenTeringsnol
Waaaaaaaaat?! Meen je niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef mordradead het volgende:
nou moet ik godverdomme een keer die kerstprijsvraag afmakenvorig jaar na een aantal dagen gestopt hehe
Je weet, antwoorden doorgeven betekent diskwalificatiequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:38 schreef mordradead het volgende:
ik pass je mijn antwoorden wel als jij een bedrag stort op 8377729
quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:44 schreef mordradead het volgende:
hij is gewoon jaloers dat hij niet mee mag doen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:07 schreef mordradead het volgende:
kerstprijsvraag dag 1
Ik heb een boterham met pindakaasquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:11 schreef mordradead het volgende:
tosti
Ik weet het niet hoor... Het is allebei erg lekker. Net als brood met een gebakken ei en spek, maar aangezien de boterham met pindakaas het makkelijkst te maken is eet ik die het meest van de driequote:Op vrijdag 23 december 2005 12:13 schreef mordradead het volgende:
ik prefereer een tosti boven een boterham met pindakaas
EN MMARSU EN DE HELE SLOWCHAT GANG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Niet tegen mij?![]()
Ik heb lexie gister verslagen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
dan zul je mij een keer toe moeten voegen! Iedereen trouwensquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
EN MMARSU EN DE HELE SLOWCHAT GANG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo goed
ik wist de helft uit mijn hoofd natuurlijk..quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:37 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb totaal geen zin om al die shit voor die kerstprijsvraag op te zoeken
Ik was er, dat is genoeg.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:36 schreef Fliepke het volgende:
Potverdorie worden er zomaar prijzen weggegeven in #GAM en er is bijna niemand
OS Xquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef capibar het volgende:
kutwindowshebikopnieuwmoeteninstallerenikwilosx![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet vanmiddag werken
Hyperactieve klanten die hun laatste kerstinkopen doen![]()
Ik moest eergister een uur langer werken vanwege die klanten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet vanmiddag werken
Hyperactieve klanten die hun laatste kerstinkopen doen![]()
Ik moet er niet langer door werkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik moest eergister een uur langer werken vanwege die klanten.
Was je weer eens stronkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
Omg ik ben fucking brak, ik ga douche
En dan zitten mensen te zeiken over de special effects van King Kong.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:
sound of thunder is een gigantische kutfilm![]()
Oeh, which reminds me... Straks even tomatensoep makenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:54 schreef Laniboekje het volgende:
'Lo allemaal, net lekker erwtensoep gegeten![]()
Sweet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
Het is zeg maar bijna kerstavond en ik wil jullie allemaal alvast fijne dagen wensen. En ik wilde ook jullie deze foto van 1 van mijn ratten niet ontnemen![]()
[afbeelding]
Alvast fijne feestdagen!![]()
![]()
Nee, dit lieve MEISJE heet TANIA en ze is op het moment aan het puberen en dus steekt ze haar tong maar uitquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:31 schreef mordradead het volgende:
laat me raden, die rat heet roy.... en hij is erg berucht
aha, dan had ik dus toch gelijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dit lieve MEISJE heet TANIA en ze is op het moment aan het puberen en dus steekt ze haar tong maar uit![]()
Over het 'beruchte' feit wel ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
aha, dan had ik dus toch gelijk
dat ook al, geweldig zegquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Over het 'beruchte' feit wel ja.
Dudequote:Op zaterdag 24 december 2005 16:31 schreef mordradead het volgende:
laat me raden, die rat heet roy.... en hij is erg berucht
Nee, ik neem geen kalkoen deze kerstquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:39 schreef Roi het volgende:
Niet teveel kalkoen eten he bernie!
Ik eet ratjes/muisjes. Vooral van die muisjes/ratjes die hun tong uitsteken, die zijn namelijk erg lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, ik neem geen kalkoen deze kerst![]()
IS GEBOREN!!!!quote:
MEER VOOR MIJquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Ben ik er even niet.. mis ik meteen weer het begin van de kerstprijsvraag.Nouja ik heb toch geen zin om al die antwoorden te gaat zoeken.
Ja kan op de laatste dag ook nog gewoon de antwoorden insturen voor de eerste dag hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:15 schreef King_of_cubes het volgende:
Ben ik er even niet.. mis ik meteen weer het begin van de kerstprijsvraag.Nouja ik heb toch geen zin om al die antwoorden te gaat zoeken.
Ik eet met je mee!quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik eet ratjes/muisjes. Vooral van die muisjes/ratjes die hun tong uitsteken, die zijn namelijk erg lekker
Ik heb nog nietsquote:Op zondag 25 december 2005 10:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik eet met je mee!![]()
![]()
Prettige kerst allemaal![]()
Ik heb mijn DVDbox van Lost, seizoen 3 van CSI, detectiveboeken, en bijdrage aan spaargeld voor een autootje alweer binnen![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef mordradead het volgende:
EN NOU IS HET VERDOMME MOOI GEWEEST
EEN BEETJE FLAUWE GRAPPEN OVER BERNIE MAKEN DE HELE TIJD GOFTERDOMME ALTIJD MAAR WEER DIE ARME JONGEN PAKKENIK KOTS OP JULLIE
![]()
![]()
bier
BERNIEquote:
Het is kerst jongens, laten we de vrede bewaren.quote:Op zondag 25 december 2005 12:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
FEYENOORD dUh b3st3 3n DuH g3kSt3 h3h3h4h4h4h4h4h
[/tomasso modus]
quote:Op zondag 25 december 2005 12:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is kerst jongens, laten we de vrede bewaren.
krijgen, die shit moet je toch kopen?quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Mên wat is het hier stil... Het lijkt wel alsof iedereen ineens een leven heeft gekregen.
Pool een topmod. Maar zo nu en dan help ik hem even.quote:Op zondag 25 december 2005 15:07 schreef mordradead het volgende:
ja die pool is maar een langzame mod heen nu moet jij alles voor hem oplossen
leuk kringzitten en ongemakkelijk over allerlij niet boeiende dingen pratenquote:Op zondag 25 december 2005 15:56 schreef Roi het volgende:
Zometeen komt de familie, kan niet wachten
Hoi Timquote:
Ik fluister het hem in.quote:Op zondag 25 december 2005 16:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoi TimJij verschijnt ook overal hier
Anyway, waarom worden mijn fantopics steeds gesloten door die PoolEn nog met Kerst nog wel. Hij kan het gewoon niet hebben dat ik fans heb.
da heb ik allang gedaan m'en wat denk jij m'en.quote:Op zondag 25 december 2005 17:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ga naar de link uit mn sig!
m' en ik denk dat ik maar een biertje ga pakken m' en.quote:Op zondag 25 december 2005 19:13 schreef capibar het volgende:
[..]
da heb ik allang gedaan m'en wat denk jij m'en.
Is dat een banaanvraagquote:Op zondag 25 december 2005 23:59 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil een ban!
Deze beter?quote:Op maandag 26 december 2005 00:39 schreef Roi het volgende:
Ha-ha-driaan!
Klotengrap.quote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Ruzbeh plaatst foto's van zijn net aangeschafte Gamecube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |